Krijg melding op mn telefoon als de deurbel gaatquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd jij de bel in de gaten als je aan het douchen bent ja
Maar maar, dan ben je toch veel te laat of ga je dan serieus een sprintje trekken in je blote tokusquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Krijg melding op mn telefoon als de deurbel gaat
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Heeft Emmen gewonnen? Is het nog bezig?
Waarom hoor ik geen toeters dan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja
Haags komt vandaag niet meer online
Er wonen geen Turken in Emmen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom hoor ik geen toeters dan.
Ja nee heb zo'n smart deurbel dus kan dan ook via de telefoon zeggen dat ik eraan kom snap dat danquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar maar, dan ben je toch veel te laat of ga je dan serieus een sprintje trekken in je blote tokus
Normaal als Emmen iets wint dan hoor ik toeters en bellen op straat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wonen geen Turken in Emmen?
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there
Ze speelden uitquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal als Emmen iets wint dan hoor ik toeters en bellen op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |