Denk dat ze het ook liever anders zien maar toch naar een plek zoeken waar ze welkom zijn, en het dan maar blijven proberen omdat er niet echt alternatieven voor ze zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Anders kwamen ze hier toch niet
Milner hoor, wat een krijger is dat. In de voorbereiding bleef hij dacht ik ook het langst rondjes lopen, daar waar iedereen kapot was. Leeftijd zegt niks als je echt wil.quote:
Kunnen ze beter naar r&p daar is elke debiel welkomquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze het ook liever anders zien maar toch naar een plek zoeken waar ze welkom zijn, en het dan maar blijven proberen omdat er niet echt alternatieven voor ze zijn.
Zijn genoeg andere sc’s op Fok!quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze het ook liever anders zien maar toch naar een plek zoeken waar ze welkom zijn, en het dan maar blijven proberen omdat er niet echt alternatieven voor ze zijn.
Ja, was bij de fitnesstest toen de eerste spelers zich weer moesten melden. Milner die ff rondjes rent om de jonkiesquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Milner hoor, wat een krijger is dat. In de voorbereiding bleef hij dacht ik ook het langst rondjes lopen, daar waar iedereen kapot was. Leeftijd zegt niks als je echt wil.
dat filmpje was geniaal, liep ze helemaal de vernieling inquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, was bij de fitnesstest toen de eerste spelers zich weer moesten melden. Milner die ff rondjes rent om de jonkies
KLB SC is toch waar je je geliefd wil voelen, bij de rest word je geaccepteerd vanuit een sociaal oogpunt terwijl we hier eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn genoeg andere sc’s op Fok!
Waarom heb je die uitlaatklep nodig, ben je gefrustreerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik kom in KLBSC om me af te reageren zodat ik irl een normale vrouw lijk
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je die uitlaatklep nodig, ben je gefrustreerd
Waarom verpest je het nou weer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, toch meer gal dan liefde, maar daarom zijn we hier ook gekomen.
Dit is geen schande, ik doe ook regelmatig een beroep op de wijsheden van Anneloos.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
missl urkt ze toch
ik moet haar iets dringend vragen
En wat doet je eigen zwakzinnigheid met je?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En wat doet je eigen zwakzinnigheid met je?
Ik kan mij daar juist best wel mee vermaken.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is geen schande, ik doe ook regelmatig een beroep op de wijsheden van Anneloos.
I see what you did therequote:Op zondag 12 augustus 2018 15:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan mij daar juist best wel mee vermaken.
Nee kan jullie niet missen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt de schijn op, eigenlijk hoor je in r&p thuis
Wat een struggles zegquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had de bezorger maar een gps volgsysteem dan wist ik of ik nog kon douchen
Gewoon in je handdoekje de deur opendoen, vindt ie leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had de bezorger maar een gps volgsysteem dan wist ik of ik nog kon douchen
Houd jij de bel in de gaten als je aan het douchen bent jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in je handdoekje de deur opendoen, vindt ie leuk
Nee haha.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie niet, wees eens specifiek
Haha wat is UTK nou weer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama hoort eigenlijk ook thuis in vele andere SC's zoals DRG SC, ZIE SC, UTK SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |