KLB SC is toch waar je je geliefd wil voelen, bij de rest word je geaccepteerd vanuit een sociaal oogpunt terwijl we hier eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn genoeg andere sc’s op Fok!
Waarom heb je die uitlaatklep nodig, ben je gefrustreerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik kom in KLBSC om me af te reageren zodat ik irl een normale vrouw lijk
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je die uitlaatklep nodig, ben je gefrustreerd
Waarom verpest je het nou weer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, toch meer gal dan liefde, maar daarom zijn we hier ook gekomen.
Dit is geen schande, ik doe ook regelmatig een beroep op de wijsheden van Anneloos.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
missl urkt ze toch
ik moet haar iets dringend vragen
En wat doet je eigen zwakzinnigheid met je?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En wat doet je eigen zwakzinnigheid met je?
Ik kan mij daar juist best wel mee vermaken.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid van anderen maakt me gefrustreerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is geen schande, ik doe ook regelmatig een beroep op de wijsheden van Anneloos.
I see what you did therequote:Op zondag 12 augustus 2018 15:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan mij daar juist best wel mee vermaken.
Nee kan jullie niet missen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt de schijn op, eigenlijk hoor je in r&p thuis
Wat een struggles zegquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had de bezorger maar een gps volgsysteem dan wist ik of ik nog kon douchen
Gewoon in je handdoekje de deur opendoen, vindt ie leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Had de bezorger maar een gps volgsysteem dan wist ik of ik nog kon douchen
Houd jij de bel in de gaten als je aan het douchen bent jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in je handdoekje de deur opendoen, vindt ie leuk
Nee haha.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie niet, wees eens specifiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |