waarom hoop je.daar op?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:42 schreef Elan het volgende:
Morgen Feyenoord verliezen, laten we het hopen
Omdat club in zijn huidige hoedanigheid kapot moet.quote:
En gewoon kut ookquote:
tsja.. komt goed, ooit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat club in zijn huidige hoedanigheid kapot moet.
35 miljoen investeren en dan zo'n schijtelftal hebben. Walgelijke club.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Met zulke tt's jaag je wel iedereen weg :s
Is dat je doel ofzoquote:
ik laat vies ranzige schetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel mooi, maar ook gevaarlijk.
Prima TT dus.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik laat vies ranzige scheten
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:)
Tering, heb jij wel geslapenquote:
En dan ga je straks weer slapen of watquote:
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ga je straks weer slapen of wat
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggen
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekker
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :squote:
snap ik, schaamte dit dat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :s
wel leuk hoe hele transferperiode alles ajax ajax ajax is en dan gelijk tegen luik en heraclesquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap ik, schaamte dit dat.
Diarree? En bios ja? Neem je haar niet romantisch mee naar het strand voor een fijne strandwandeling en anaal in de duinen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last van
krijg je, met die kut arrogantie van ze.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel leuk hoe hele transferperiode alles ajax ajax ajax is en dan gelijk tegen luik en heracles
anaal in de duinenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Diarree? En bios ja? Neem je haar niet romantisch mee naar het strand voor een fijne strandwandeling en anaal in de duinen?
Ik ga je een quiz laten doenquote:
serieusquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je een quiz laten doen
Hoeveel spermacellen produceren de testikels elke minuut?
150 of 1500
Haags telt dat dus hij zou het precies moeten wetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je een quiz laten doen
Hoeveel spermacellen produceren de testikels elke minuut?
150 of 1500
Niet :s Zo kom je nooit achter je testikel-iq ;squote:
Weet jij het?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haags telt dat dus hij zou het precies moeten weten
1500 per secondequote:
Bij een zaadlozing komt 3 tot 5 milliliter sperma vrij. Bij een gezonde man bevat een milliliter sperma circa 60 miljoen zaadcellen.quote:
wrm deze info deling?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij een zaadlozing komt 3 tot 5 milliliter sperma vrij. Bij een gezonde man bevat een milliliter sperma circa 60 miljoen zaadcellen.
koekoekquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij een zaadlozing komt 3 tot 5 milliliter sperma vrij. Bij een gezonde man bevat een milliliter sperma circa 60 miljoen zaadcellen.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar heel weinig over jullie eigen lichaam wetenquote:
Smartiesquote:
haags jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar heel weinig over jullie eigen lichaam weten
Weet jij welke testikel gewoonlijk lager hangt? De linker of de rechter?quote:
linksquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet jij welke testikel gewoonlijk lager hangt? De linker of de rechter?
moet je toch niet willen weten johquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof zij wel weet over moedermelkproductie aantallen
Jaquote:
Kun je volgende keer tijdens de seks zeggen dat je iets nieuws wilt proberenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat heeft dat met mijn lichaam te makem
quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen 10 uur en dan al zulke praat
ik kan tijdens de seks niet pratenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je volgende keer tijdens de seks zeggen dat je iets nieuws wilt proberen
dat kan ook andersquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:54 schreef Chloroform het volgende:
Het is hier al twee dagen hartstikke dood, dus beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Jij had nog een plek vrij in bed, toch?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen 10 uur en dan al zulke praat
Vertelquote:
Jij denkt, ik post zelf even stug door om van deze walgelijke tt af te komenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:54 schreef Chloroform het volgende:
Het is hier al twee dagen hartstikke dood, dus beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Dan doe je het tijdens de voorevaluatiequote:Op zondag 12 augustus 2018 09:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan tijdens de seks niet praten
whyquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij had nog een plek vrij in bed, toch?
:$quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij denkt, ik post zelf even stug door om van deze walgelijke tt af te komen
ik mag van mijn meesteres niets zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan doe je het tijdens de voorevaluatie
Volgens mij zou ze daar gebruik van maken als je haar lief aan kijkt.quote:
zo groot is mijn bed niet sryquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze daar gebruik van maken als je haar lief aan kijkt.
Zo voorspelbaar ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo groot is mijn bed niet sry
Ik denk te weten wat je hiermee wilt zeggen. Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo groot is mijn bed niet sry
geniusquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk te weten wat je hiermee wilt zeggen. Haha
Mijn pannenkoekplantjes groeien echt als kool. Leuk hequote:
wat zijn dat?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn pannenkoekplantjes groeien echt als kool. Leuk he
Plantjes..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |