waarom hoop je.daar op?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:42 schreef Elan het volgende:
Morgen Feyenoord verliezen, laten we het hopen
Omdat club in zijn huidige hoedanigheid kapot moet.quote:
En gewoon kut ookquote:
tsja.. komt goed, ooit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat club in zijn huidige hoedanigheid kapot moet.
35 miljoen investeren en dan zo'n schijtelftal hebben. Walgelijke club.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Met zulke tt's jaag je wel iedereen weg :s
Is dat je doel ofzoquote:
ik laat vies ranzige schetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel mooi, maar ook gevaarlijk.
Prima TT dus.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik laat vies ranzige scheten
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:)
Tering, heb jij wel geslapenquote:
En dan ga je straks weer slapen of watquote:
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ga je straks weer slapen of wat
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, vanavond weer. Moest mijn schoonouders naar Schiphol brengen dus ja dan heb je toch al een gebroken nacht.
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt leip worden en gewoon weer in bed gaan liggen
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan wel ja, die kleine is tot vanavond bij mijn ouders. Maar nee geen zin in joh. Slaap ik vanavond wel lekker
misschien ff bios ofzo. Gister al uit eten geweest. Had daar trouwens wel wat last vanquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zo kun je het zien :s Ga je iets leuks doen met je vrouw?
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :squote:
snap ik, schaamte dit dat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zat gisteren in trein via arena en ajax wedstrijd was net afgelopen blijkbaar, hoorde niemand over de wedstrijd praten :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |