Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Aw.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
En ik had nog wel een hele mooie reactie voor I. getypt...
In gedachten denk ik nu aan een hele mooie reactie.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nu krijg je het nooit meer te lezen.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
In gedachten denk ik nu aan een hele mooie reactie.
tetten.gifquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
In gedachten denk ik nu aan een hele mooie reactie.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je ondertekening ging nog wel een paar delen mee in de OP
Volledig mee eens. Mensen die hart hebben voor OP's hadden die I. al lang opgemerkt en weggehaald.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mensen die geen hart hebben voor OP's moeten niet openen
En dan heb je een leuke TT, wordt je gekaapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mensen die geen hart hebben voor OP's moeten niet openen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-07-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Precies!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:28 schreef I. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Mensen die hart hebben voor OP's hadden die I. al lang opgemerkt en weggehaald.
Het irritanste wat een dodetopicer kan meemaken, iddquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:29 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan heb je een leuke TT, wordt je gekaapt.
irritant en zinloosquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het irritanste wat een dodetopicer kan meemaken, idd
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat sommige smileys betekenen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch weet ik nog niet van sommige wanneer ik welke moet gebruiken. Die koe zegt toch totaal niks? Of je moet iemand voor koe uitmakenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:37 schreef I. het volgende:
[..]is hertst, iets van een vage oude FOK!meme / typo over herfst. ( Voor zover ik weet! Don't pin me down on it)
is het icoon van de Dutch Power Cows op tweakers; https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5, vroeger waren FOK! & Tweakers nauw betrokken bij elkaar
is het oude 3fm logo kuikentje. FOK! was ook erg betrokken bij 3fm in het verleden. Flinke fanbase van 3fm hing hier rond
is een smiley gemaakt door FOK! user Michel, en is toen door Danny gewoon toegevoegd, want vond 'm blijkbaar wel lachen. Michel zelf had ook geen flauw idee waarom hij was toegevoegd.
Staat voor zoals de naam van die smiley al zegt; 'Love it', dus om extra nadruk te geven na je genoegen te hebben geuit.
Is naar mijn mening gewoon een tevredenheids positivo smiley.
Die andere twee weet ik niet.
Het zijn ook meer sfeermaak smileys, die vooral in het verleden toegevoegde waarde hadden wanneer je het over Tweakers of 3fm had etc.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:40 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Toch weet ik nog niet van sommige wanneer ik welke moet gebruiken. Die koe zegt toch totaal niks? Of je moet iemand voor koe uitmaken
Ey, jij bent toch niet toevallig mijn man, he? Die gaat ook gelijk van alles voor mij opzoeken wanneer ik iets vraagquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:42 schreef I. het volgende:
Moet even een kleine correctie doen;is ook een smiley toegewijd aan een user, namelijk; Herne_the_Hunter.
Google zijn naam maar, dan kom je een vergelijkbare mythische God tegen.
Daarom zegt het mij helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
Het zijn ook meer sfeermaak smileys, die vooral in het verleden toegevoegde waarde hadden wanneer je het over Tweakers of 3fm had etc.
Gr gr, je man.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ey, jij bent toch niet toevallig mijn man, he? Die gaat ook gelijk van alles voor mij opzoeken wanneer ik iets vraag
Zo lief.
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag van zo net, maar heb m'n mail inmiddels verstuurd, dus je staat nu bij Tagliano bekend als mijn BFF.quote:
Maar was je man thuis de hele dag?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oh nee. Er was vandaag geen sombrero aangekomen
3fm, komt dat door die DJ? Ben zijn naam ff kwijt, maar die had hier ook een account.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:37 schreef I. het volgende:
[..]is hertst, iets van een vage oude FOK!meme / typo over herfst. ( Voor zover ik weet! Don't pin me down on it)
is het icoon van de Dutch Power Cows op tweakers; https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5, vroeger waren FOK! & Tweakers nauw betrokken bij elkaar
is het oude 3fm logo kuikentje. FOK! was ook erg betrokken bij 3fm in het verleden. Flinke fanbase van 3fm hing hier rond
is een smiley gemaakt door FOK! user Michel, en is toen door Danny gewoon toegevoegd, want vond 'm blijkbaar wel lachen. Michel zelf had ook geen flauw idee waarom hij was toegevoegd.
Staat voor zoals de naam van die smiley al zegt; 'Love it', dus om extra nadruk te geven na je genoegen te hebben geuit.
Is naar mijn mening gewoon een tevredenheids positivo smiley.
Die andere twee weet ik niet.
Giel Beelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
3fm, komt dat door die DJ? Ben zijn naam ff kwijt, maar die had hier ook een account.
De accounts van DJs zijn hier volgens mij pas gekomen na dequote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
3fm, komt dat door die DJ? Ben zijn naam ff kwijt, maar die had hier ook een account.
Meerdere DJ's hebben hier een account gehad. Giel Beelen idd, maar ook Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Timur Perlin hebben hier wel rondgehangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag van zo net, maar heb m'n mail inmiddels verstuurd, dus je staat nu bij Tagliano bekend als mijn BFF.
Allemaal pas na dequote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:52 schreef I. het volgende:
[..]
Meerdere DJ's hebben hier een account gehad. Giel Beelen idd, maar ook Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Timur Perlin hebben hier wel rondgehangen.
die rel weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De accounts van DJs zijn hier volgens mij pas gekomen na derel
https://www.adformatie.nl(...)o-3fm-kuiken-geruimdquote:
quote:Het kuikentje van Radio 3FM wordt door (nieuwe) zendercoördinator Florent Luyckx als 'te oud' omschreven voor de luisteraars van 15 tot 25 jaar.
Voor mijn tijd, gok ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal pas na derel een account aangemaakt
Ahh, ja, was het niet een protest voor het behoud van het kuikentje?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.adformatie.nl(...)o-3fm-kuiken-geruimd
[..]
quote:Actie voor behoud 3FM-kuiken
Het initiatief van 3FM-zendercoördinator Florent Luyckx om het kuiken als 3FM-logo te vervangen voor een ander logo valt niet bij iedereen in goede aarde. Op de internetsite FOK is een actie begonnen ter behoud van het stoere kuiken met zwarte zonnebril.
De nieuwe vormgeving van het logo, in graffiti gespoten '3FM serious radio' bevalt in ieder geval ruim 2400 mensen niet, zo blijkt uit het aantal handtekeningen dat tot nu toe voor de petitie is binnengehaald. Deze worden komende vrijdag aan Luyckx overhandigd, aldus FOK.
De actievoerders vinden dat de zendercoördinator te ver gaat met de vernieuwingen. Ze vinden dat 3FM langzamerhand een slap aftreksel van radio 538 wordt. ‘De vooruitstrevendheid van de nationale jongerenzender wordt langzamerhand om zeep geholpen door het draaien van een overkill aan tienerhitjes voor het singlekopende publiek. Wij houden van 3FM omdat ze alternatief is, kleine bands een kans geeft en altijd een muzikaal creatieve grens opzoekt. Dat alles is aan het veranderen. Een publieke radiozender met een eigen uitstraling en eigengereid geluid is verworden, tot een schuchter en onzeker kuiken, dat onder de vleugels van moeder massa langzaam haar veren (lees identiteit) verliest (ANP).
Gesloten topics postenquote:
Ik zat ook al te denken aan weer een relletjequote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er een of andere SC was gesloten
Nu Veenstra nogquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:13 schreef I. het volgende:
Timur
Giel.Beelen
Ekdom
Man man, wat een zoektocht.
Nico dijkshoorn zit ook op fok.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:13 schreef I. het volgende:
Timur
Giel.Beelen
Ekdom
Man man, wat een zoektocht.
Nog steeds? Alleen in het begin schreef hij wel eens columns etc. toch?quote:
Tegenover jouw stelt Dijkshoorn niets voorquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenover jouw stelt Dijkshoorn niets voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand een plaatje van zo'n spoiler voor me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand een plaatje van zo'n spoiler voor me:Komt er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Me is ongeschikt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:32 schreef noodgang het volgende:
» Voordat je reageert
ONZ / ONZ MOD gezocht!!!!!!
ik wist dat het een risico was om dit hier te vragen... Ik weet dat ze bestaan, die fake spoilerafbeeldingen, maar ik kan ze zo snel niet op google vinden...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Hier heb je een spoilertje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet transparant, maar kan er mee door.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind m goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet transparant, maar kan er mee door.
SPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Echte spoiler, hoaxSPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet transparant, maar kan er mee door.
Jij bent traag, ik was allang klaarquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Boven en onderkant ook transparant gemaakt.
Ah, het murp wat ben je toch fantastisch mag ik ONZ MOD worden geslijm is begonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenover jouw stelt Dijkshoorn niets voor
Mark 4 modquote:
Dat zei ik gisteravond ook tegen mn vriendin. Dat was geen succesquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent traag, ik was allang klaar
Ik kwam 22:35 al met de eerste, slome.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent traag, ik was allang klaar
Ik wil heul geen mod wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, het murp wat ben je toch fantastisch mag ik ONZ MOD worden geslijm is begonnen
Dat is een droogrek. Handig als je naar het strand bent geweest!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Hier heb je een spoilertje
[ afbeelding ]
Voor een vergoeding van ¤450.000,- per dag wil best terug komen op mijn besluitquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das jammer voor je, achter de schermen allang besloten dat jij het wordt
Goede keuze, TheRabbit is een betrouwbaar en lollige , doch strenge mod die ONZ weer leuk zal maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das jammer voor je, achter de schermen allang besloten dat jij het wordt
SPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[ link | afbeelding ]Daarom ben jij ook mod en I nietSPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede keuze, TheRabbit is een betrouwbaar en lollige , doch strenge mod die ONZ weer leuk zal maken.
Hoi TheRabbit.
Veel drinkenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb al de hele dag zin in eten, zelfs als ik allang vol zit
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iemand heeft de spoiler beklikt, missie geslaagd.
Gebruikt iemand dat nog?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
Helemaal vergeten Java opnieuw te installeren
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
En murp heeft zelfs nog even extra spoilers erbij gegooid
| 1 | [img=658,27]https://i.imgur.com/Der60Ue.png[/img] |
Een website waar ik een F1 manager spel op speel wel nogquote:
De URL komt er dan niet doorheenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Voor mensen die TS kleurtjes hebben ingesteld, toch wel overtuigender.
Op zich is java geen verkeerde taal, alleen de meeste compilers&RTEs zijn zo lomp met geheugen en traag.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een website waar ik een F1 manager spel op speel wel nog
Ik zie geen dergelijke postquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lees mijn post waarom ik ongeschikt ben.
Lang niet meer meegeluisterd daarquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
R49 is echt met een topshow bezigAlleen muziek, dat wel, maar zoveel goede muziek
Heb je aspiraties in die richting?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:03 schreef I. het volgende:
[..]
En dat wordt straks potentieel nog blauwer. Kun je nagaan.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:12 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g is ongeschikt.
Ik heb te weinig tijd en mijn manboobs zijn niet groot genoeg.
Daarnaast heb ik een baan en soms een leven.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:12 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g is ongeschikt.
Ik heb te weinig tijd en mijn manboobs zijn niet groot genoeg.
Daarnaast heb ik een baan en soms een leven.
Ok, nu is het bagger.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan je niet zo resoluut stellen. Zijn verschillende shows. Sommige bagger, andere niet.
Jawel hoor; Nattekat dacht dat m1st1g nog nergens gepost had dat hij geen post had gedaan met daarin de melding waarom hij ongeschikt zou zijn om mod te worden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lees mijn post waarom ik ongeschikt ben.
quote:
Vul je het nu zelf in?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar smoesjes om eronderuit te kunnen komen.
Hierbij verklaar ik jou ongeschikt als mod.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:08 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel hoor; Nattekat dacht dat m1st1g nog nergens gepost had dat hij geen post had gedaan met daarin de melding waarom hij ongeschikt zou zijn om mod te worden.
Heftig. En dat wordt dan mijn aanstaande collega.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik jou ongeschikt als mod.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar goede redenen om afgewezen te worden.
Agh, Sked en Haags kunnen elkaar ook niet uitstaan volgens mijquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:10 schreef I. het volgende:
[..]
Heftig. En dat wordt dan mijn aanstaande collega.
Hoe vaak ben je al op het matje geweest?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik jou ongeschikt als mod.
Ik heb helemaal geen manboobs, iets wat voor leven door moet gaan (ben zelfs 12 dagen compleet AFK geweest twee weken terug), werk en mij hebben ze ook aangenomen.quote:
Dat was dan puur uit medelijden met jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen manboobs, iets wat voor leven door moet gaan (ben zelfs 12 dagen compleet AFK geweest twee weken terug), werk en mij hebben ze ook aangenomen.
Maar je bent dan ook geen ONZ modquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen manboobs, iets wat voor leven door moet gaan (ben zelfs 12 dagen compleet AFK geweest twee weken terug), werk en mij hebben ze ook aangenomen.
1235 keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al op het matje geweest?
De wanhoop straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is slechts een act.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, Sked en Haags kunnen elkaar ook niet uitstaan volgens mij
Dag in, dag uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof nattekat en jij ook geen act hier opvoeren
Niks ervan. Hier blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft ons door
* Nattekat vlucht weer weg uit dit topic
ripquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik dit nummer in mijn hoofd, thnx
2 desperadosquote:
Mét stokjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst saté eten, nu "saté" uit natuurlijke bron maken
Smeuïg met vaste stukjes erinquote:
Net al een halve liter water gedronken.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:28 schreef I. het volgende:
[..]
Drink een halve liter water (of bier, naar voorkeur)
Zeer verstandig advies van een ervaringsdeskundige ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |