Ah, het murp wat ben je toch fantastisch mag ik ONZ MOD worden geslijm is begonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenover jouw stelt Dijkshoorn niets voor
Mark 4 modquote:
Dat zei ik gisteravond ook tegen mn vriendin. Dat was geen succesquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent traag, ik was allang klaar
Ik kwam 22:35 al met de eerste, slome.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent traag, ik was allang klaar
Ik wil heul geen mod wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, het murp wat ben je toch fantastisch mag ik ONZ MOD worden geslijm is begonnen
Dat is een droogrek. Handig als je naar het strand bent geweest!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Hier heb je een spoilertje
[ afbeelding ]
Voor een vergoeding van ¤450.000,- per dag wil best terug komen op mijn besluitquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das jammer voor je, achter de schermen allang besloten dat jij het wordt
Goede keuze, TheRabbit is een betrouwbaar en lollige , doch strenge mod die ONZ weer leuk zal maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das jammer voor je, achter de schermen allang besloten dat jij het wordt
SPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[ link | afbeelding ]Daarom ben jij ook mod en I nietSPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede keuze, TheRabbit is een betrouwbaar en lollige , doch strenge mod die ONZ weer leuk zal maken.
Hoi TheRabbit.
Veel drinkenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb al de hele dag zin in eten, zelfs als ik allang vol zit
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iemand heeft de spoiler beklikt, missie geslaagd.
Gebruikt iemand dat nog?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
Helemaal vergeten Java opnieuw te installeren
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
En murp heeft zelfs nog even extra spoilers erbij gegooid
| 1 | [img=658,27]https://i.imgur.com/Der60Ue.png[/img] |
Een website waar ik een F1 manager spel op speel wel nogquote:
De URL komt er dan niet doorheenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Voor mensen die TS kleurtjes hebben ingesteld, toch wel overtuigender.
Op zich is java geen verkeerde taal, alleen de meeste compilers&RTEs zijn zo lomp met geheugen en traag.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een website waar ik een F1 manager spel op speel wel nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |