Nico dijkshoorn zit ook op fok.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:13 schreef I. het volgende:
Timur
Giel.Beelen
Ekdom
Man man, wat een zoektocht.
Nog steeds? Alleen in het begin schreef hij wel eens columns etc. toch?quote:
Tegenover jouw stelt Dijkshoorn niets voorquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenover jouw stelt Dijkshoorn niets voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand een plaatje van zo'n spoiler voor me:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand een plaatje van zo'n spoiler voor me:Komt er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Me is ongeschikt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:32 schreef noodgang het volgende:
» Voordat je reageert
ONZ / ONZ MOD gezocht!!!!!!
ik wist dat het een risico was om dit hier te vragen... Ik weet dat ze bestaan, die fake spoilerafbeeldingen, maar ik kan ze zo snel niet op google vinden...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Hier heb je een spoilertje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet transparant, maar kan er mee door.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind m goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet transparant, maar kan er mee door.
SPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Echte spoiler, hoaxSPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet transparant, maar kan er mee door.
Jij bent traag, ik was allang klaarquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Boven en onderkant ook transparant gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |