Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Aw.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
En ik had nog wel een hele mooie reactie voor I. getypt...
In gedachten denk ik nu aan een hele mooie reactie.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nu krijg je het nooit meer te lezen.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
In gedachten denk ik nu aan een hele mooie reactie.
tetten.gifquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
In gedachten denk ik nu aan een hele mooie reactie.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je ondertekening ging nog wel een paar delen mee in de OP
Volledig mee eens. Mensen die hart hebben voor OP's hadden die I. al lang opgemerkt en weggehaald.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mensen die geen hart hebben voor OP's moeten niet openen
En dan heb je een leuke TT, wordt je gekaapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Mensen die geen hart hebben voor OP's moeten niet openen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-07-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Precies!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:28 schreef I. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Mensen die hart hebben voor OP's hadden die I. al lang opgemerkt en weggehaald.
Het irritanste wat een dodetopicer kan meemaken, iddquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:29 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan heb je een leuke TT, wordt je gekaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |