irritant en zinloosquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het irritanste wat een dodetopicer kan meemaken, idd
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat sommige smileys betekenen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch weet ik nog niet van sommige wanneer ik welke moet gebruiken. Die koe zegt toch totaal niks? Of je moet iemand voor koe uitmakenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:37 schreef I. het volgende:
[..]is hertst, iets van een vage oude FOK!meme / typo over herfst. ( Voor zover ik weet! Don't pin me down on it)
is het icoon van de Dutch Power Cows op tweakers; https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5, vroeger waren FOK! & Tweakers nauw betrokken bij elkaar
is het oude 3fm logo kuikentje. FOK! was ook erg betrokken bij 3fm in het verleden. Flinke fanbase van 3fm hing hier rond
is een smiley gemaakt door FOK! user Michel, en is toen door Danny gewoon toegevoegd, want vond 'm blijkbaar wel lachen. Michel zelf had ook geen flauw idee waarom hij was toegevoegd.
Staat voor zoals de naam van die smiley al zegt; 'Love it', dus om extra nadruk te geven na je genoegen te hebben geuit.
Is naar mijn mening gewoon een tevredenheids positivo smiley.
Die andere twee weet ik niet.
Het zijn ook meer sfeermaak smileys, die vooral in het verleden toegevoegde waarde hadden wanneer je het over Tweakers of 3fm had etc.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:40 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Toch weet ik nog niet van sommige wanneer ik welke moet gebruiken. Die koe zegt toch totaal niks? Of je moet iemand voor koe uitmaken
Ey, jij bent toch niet toevallig mijn man, he? Die gaat ook gelijk van alles voor mij opzoeken wanneer ik iets vraagquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:42 schreef I. het volgende:
Moet even een kleine correctie doen;is ook een smiley toegewijd aan een user, namelijk; Herne_the_Hunter.
Google zijn naam maar, dan kom je een vergelijkbare mythische God tegen.
Daarom zegt het mij helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
Het zijn ook meer sfeermaak smileys, die vooral in het verleden toegevoegde waarde hadden wanneer je het over Tweakers of 3fm had etc.
Gr gr, je man.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ey, jij bent toch niet toevallig mijn man, he? Die gaat ook gelijk van alles voor mij opzoeken wanneer ik iets vraag
Zo lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |