Vul je het nu zelf in?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar smoesjes om eronderuit te kunnen komen.
Hierbij verklaar ik jou ongeschikt als mod.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:08 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel hoor; Nattekat dacht dat m1st1g nog nergens gepost had dat hij geen post had gedaan met daarin de melding waarom hij ongeschikt zou zijn om mod te worden.
Heftig. En dat wordt dan mijn aanstaande collega.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik jou ongeschikt als mod.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar goede redenen om afgewezen te worden.
Agh, Sked en Haags kunnen elkaar ook niet uitstaan volgens mijquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:10 schreef I. het volgende:
[..]
Heftig. En dat wordt dan mijn aanstaande collega.
Hoe vaak ben je al op het matje geweest?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik jou ongeschikt als mod.
Ik heb helemaal geen manboobs, iets wat voor leven door moet gaan (ben zelfs 12 dagen compleet AFK geweest twee weken terug), werk en mij hebben ze ook aangenomen.quote:
Dat was dan puur uit medelijden met jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen manboobs, iets wat voor leven door moet gaan (ben zelfs 12 dagen compleet AFK geweest twee weken terug), werk en mij hebben ze ook aangenomen.
Maar je bent dan ook geen ONZ modquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen manboobs, iets wat voor leven door moet gaan (ben zelfs 12 dagen compleet AFK geweest twee weken terug), werk en mij hebben ze ook aangenomen.
1235 keer.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al op het matje geweest?
De wanhoop straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is slechts een act.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, Sked en Haags kunnen elkaar ook niet uitstaan volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |