Maar was je man thuis de hele dag?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oh nee. Er was vandaag geen sombrero aangekomen
3fm, komt dat door die DJ? Ben zijn naam ff kwijt, maar die had hier ook een account.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:37 schreef I. het volgende:
[..]is hertst, iets van een vage oude FOK!meme / typo over herfst. ( Voor zover ik weet! Don't pin me down on it)
is het icoon van de Dutch Power Cows op tweakers; https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5, vroeger waren FOK! & Tweakers nauw betrokken bij elkaar
is het oude 3fm logo kuikentje. FOK! was ook erg betrokken bij 3fm in het verleden. Flinke fanbase van 3fm hing hier rond
is een smiley gemaakt door FOK! user Michel, en is toen door Danny gewoon toegevoegd, want vond 'm blijkbaar wel lachen. Michel zelf had ook geen flauw idee waarom hij was toegevoegd.
Staat voor zoals de naam van die smiley al zegt; 'Love it', dus om extra nadruk te geven na je genoegen te hebben geuit.
Is naar mijn mening gewoon een tevredenheids positivo smiley.
Die andere twee weet ik niet.
Giel Beelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
3fm, komt dat door die DJ? Ben zijn naam ff kwijt, maar die had hier ook een account.
De accounts van DJs zijn hier volgens mij pas gekomen na dequote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
3fm, komt dat door die DJ? Ben zijn naam ff kwijt, maar die had hier ook een account.
Meerdere DJ's hebben hier een account gehad. Giel Beelen idd, maar ook Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Timur Perlin hebben hier wel rondgehangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag van zo net, maar heb m'n mail inmiddels verstuurd, dus je staat nu bij Tagliano bekend als mijn BFF.
Allemaal pas na dequote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:52 schreef I. het volgende:
[..]
Meerdere DJ's hebben hier een account gehad. Giel Beelen idd, maar ook Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Timur Perlin hebben hier wel rondgehangen.
die rel weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De accounts van DJs zijn hier volgens mij pas gekomen na derel
https://www.adformatie.nl(...)o-3fm-kuiken-geruimdquote:
quote:Het kuikentje van Radio 3FM wordt door (nieuwe) zendercoördinator Florent Luyckx als 'te oud' omschreven voor de luisteraars van 15 tot 25 jaar.
Voor mijn tijd, gok ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal pas na derel een account aangemaakt
Ahh, ja, was het niet een protest voor het behoud van het kuikentje?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.adformatie.nl(...)o-3fm-kuiken-geruimd
[..]
quote:Actie voor behoud 3FM-kuiken
Het initiatief van 3FM-zendercoördinator Florent Luyckx om het kuiken als 3FM-logo te vervangen voor een ander logo valt niet bij iedereen in goede aarde. Op de internetsite FOK is een actie begonnen ter behoud van het stoere kuiken met zwarte zonnebril.
De nieuwe vormgeving van het logo, in graffiti gespoten '3FM serious radio' bevalt in ieder geval ruim 2400 mensen niet, zo blijkt uit het aantal handtekeningen dat tot nu toe voor de petitie is binnengehaald. Deze worden komende vrijdag aan Luyckx overhandigd, aldus FOK.
De actievoerders vinden dat de zendercoördinator te ver gaat met de vernieuwingen. Ze vinden dat 3FM langzamerhand een slap aftreksel van radio 538 wordt. ‘De vooruitstrevendheid van de nationale jongerenzender wordt langzamerhand om zeep geholpen door het draaien van een overkill aan tienerhitjes voor het singlekopende publiek. Wij houden van 3FM omdat ze alternatief is, kleine bands een kans geeft en altijd een muzikaal creatieve grens opzoekt. Dat alles is aan het veranderen. Een publieke radiozender met een eigen uitstraling en eigengereid geluid is verworden, tot een schuchter en onzeker kuiken, dat onder de vleugels van moeder massa langzaam haar veren (lees identiteit) verliest (ANP).
Gesloten topics postenquote:
Ik zat ook al te denken aan weer een relletjequote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat er een of andere SC was gesloten
Nu Veenstra nogquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:13 schreef I. het volgende:
Timur
Giel.Beelen
Ekdom
Man man, wat een zoektocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |