Voor de rest denk ik dat we deze wedstrijd maar zo gauw moeten vergeten. Ik voorspel een degelijke maar saaie 1-0 voor Colombia.twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 22:51:34Ik kan het volgende melden over Japan. Bijna alle Japanse sporters zijn echte helden die ik veel succes gun. Bijna alle Japanners zijn erg sympathieke mensen wat ik waardeer. Al het Japanse eten smaakt erg goed. Dit is mijn mening over het mooie land Japan reageer retweet
Trap niet in de hype van kpquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Uruguay is meer titelfavoriet voor mij dan Engeland. (en ook dan België)
Engeland schaal ik in rond niveau Zwitserland en Kroatiëquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Uruguay is meer titelfavoriet voor mij dan Engeland. (en ook dan België)
Uruguay zag er ook totaal niet uit al speelde die de arresceata wel leukquote:
Kroatië vind ik ook gewoon wel een kanshebber.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland schaal ik in rond niveau Zwitserland en Kroatië
Klopt, gaan de finale ook spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië vind ik ook gewoon wel een kanshebber.
Klopt, maar Uruguay ook niet.quote:
Die kunnen bij vlagen heel goed spelen, maar na 5-10 minutenquote:
Ze missen een beetje een motor in de ploeg.quote:
Goed filmpje imderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie dat troll filmpje van de BBC al gezien waar ze de titel al helemaal vieren enalles? Genot
linkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben jullie dat troll filmpje van de BBC al gezien waar ze de titel al helemaal vieren enalles? Genot
Die gaan er wel weer voortijdig uitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië vind ik ook gewoon wel een kanshebber.
De zgn favorieten stellen wel teleur ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik dat gelul van favoriet en outsider niet zo relevant nu.
Eerst maar kijken hoe het schema eruitziet en of echt alle toplanden in de ene helft komen
Ik geef eigenlijk alleen Frankrijk, Brazilie en Spanje kans. De rest vind ik qua elftallen echt (veel) minder. En het WK wordt altijd wel gewonnen door een topfavoriet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerst maar kijken hoe het schema eruitziet en of echt alle toplanden in de ene helft komen
quote:
twitter:BBCSport twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:37:00"Football's coming home!"Just imagine if England did it...#WorldCup #bbcworldcup https://t.co/M3UGTbdfG0 reageer retweet
En de jinxquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]twitter:BBCSport twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:37:00"Football's coming home!"Just imagine if England did it...#WorldCup #bbcworldcup https://t.co/M3UGTbdfG0 reageer retweet
Mwah, een land wat toen de finale haalde en 4 jaar later de halve finale is er niet eens bij.... Zegt vrij weinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 jaar geleden nog halve finale, het is niet helemaal niks.
Dat Duitsland heeft verloren kan het schema wel eens heel boeiend maken, zeker als Portugal boven Spanje eindigt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar als een Uruguay oid in het makkelijke schema komt en in de finale kunnen ze daar gewoon alsnog pieken tegen een topland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk alleen Frankrijk, Brazilie en Spanje kans. De rest vind ik qua elftallen echt (veel) minder. En het WK wordt altijd wel gewonnen door een topfavoriet.
Het zegt vooral wat over de opmerking 'dat ze nooit wat gaan bereiken' waar ik op reageerde.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, een land wat toen de finale haalde en 4 jaar later de halve finale is er niet eens bij.... Zegt vrij weinig.
Ah zo.... Ja eensch.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de opmerking 'dat ze nooit wat gaan bereiken' waar ik op reageerde.
Slechter dan twee jaar terug kan toch niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Duitsland heeft verloren kan het schema wel eens heel boeiend maken, zeker als Portugal boven Spanje eindigt.
Dan krijgen we weer een onvermijdelijk spannende editie van Kroatië - Portugal straks
In 2006 was Italië niet echt een topfavoriet toch? Daar waren toen toch wel veel twijfels over kan ik me herinneren. Zeker een goede outsider toen, dat wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk alleen Frankrijk, Brazilie en Spanje kans. De rest vind ik qua elftallen echt (veel) minder. En het WK wordt altijd wel gewonnen door een topfavoriet.
Al mijn pouletjes op Kroatiëquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef O_o_ het volgende:
Als Kroatië wereldkampioen wordt dan ga ik in Zagreb naar de huldiging.
Portugal godenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als een Uruguay oid in het makkelijke schema komt en in de finale kunnen ze daar gewoon alsnog pieken tegen een topland.
Zie Portugal twee jaar terug
Ik zie Portugal aan de hand van een ontketende CR7 ook zomaar kampioen worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie Portugal aan de hand van een ontketende CR7 ook zomaar kampioen worden.
Is de finalist jongen, ik zweer je tfoe.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Al mijn pouletjes op Kroatië
Zeker met de motivatie van het EK.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komen aan de goede kant uit bij poulewinst of als nr2?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
hopelijk dan niet met het betonvoetbal en het pisgeluk van 2 jaar terug. Tegen Spanje was het best leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Portugal godenDie hebben Ronaldogod. Zal tof zijn als die weer ver komen.
OEEEEEEH
Hazard is homo met Witsel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Finale wordt België - Engeland
Dat elftal zal nu wel topfavoriet zijn lol. Op Spanje na misschien. Landen voetbal is echt minder geworden qua elftallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2006 was Italië niet echt een topfavoriet toch? Daar waren toen toch wel veel twijfels over kan ik me herinneren. Zeker een goede outsider toen, dat wel.
Verder wel mee eens ja.
Doei Cuadrado.
Nog niet te zeggen lijkt mequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Komen aan de goede kant uit bij poulewinst of als nr2?
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Portugal godenDie hebben Ronaldogod. Zal tof zijn als die weer ver komen.
OEEEEEEH
Mexico 2.0quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef showtimer het volgende:
Jappen gaan dit toernooi niet meer scoren
Ja, zoals Kroatië.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.
Ja Brazilië ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.
Ja dat is altijd tof.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geinigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]twitter:BBCSport twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:37:00"Football's coming home!"Just imagine if England did it...#WorldCup #bbcworldcup https://t.co/M3UGTbdfG0 reageer retweet
Niks ervan kurac, dan maar Servie.quote:
Ja voor hun wel, daarna eruit tegen Mexico/Duitsland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Met de mond wel ja ,landen met de grootste praatjes tot nu toequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rusland!!
Die gezichtjes dan in het westen!!
Komt omdat bijna alle goede spelers bij een paar clubs zitten, daardoor is het niveauverschil tussen enkele spelers en de rest veel groter geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat elftal zal nu wel topfavoriet zijn lol. Op Spanje na misschien. Landen voetbal is echt minder geworden qua elftallen.
Australië, dat Bert z'n revanche gaat halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Mexico.
Ook eens uit een andere confederatie
Mexico gun ik het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Mexico.
Ook eens uit een andere confederatie
2 denk ik zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.
Mee eens. Nederland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee, drie, want ze overleven deze eerste ronde. Met hangen en wurgen, dat wel.
LeBron is met vakantie.quote:
Nee joh. Frankrijk heeft best een matig middenveld. Missen een type Pirlogod.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat bijna alle goede spelers bij een paar clubs zitten, daardoor is het niveauverschil tussen enkele spelers en de rest veel groter geworden.
Overigens schat ik het huidige Brazilië en Frankrijk ook wel hoger in. Die aanval toen was wel drama behalve Totti. En Zaccardo (al speelde die maar weinig toch?)Grosso speelde wel een toptoernooi toen.
Bij deze poule is dat afhankelijk van het perspectief. Ik denk dat Engeland niet had willen ruilen met Polen, bijvoorbeeld. Maar andere landen hadden waarschijnlijk best met Senegal willen ruilen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze poule en die van Rusland is wel echt vies easy vergeleken met de andere poules.
Wel lekker gelijkwaardig deze poule. Kan alle kanten opquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze poule en die van Rusland is wel echt vies easy vergeleken met de andere poules.
Neuh, CheryshevGod en GolovinGod zijn nu helemaal los! Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.
Vanavond gaat Salah mondjes snoerenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Neuh, CheryshevGod en GolovinGod zijn nu helemaal los! Komt helemaal goed.
Nederland gaat in mijn leven nooit meer een eindtoernooi winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Nederland bijvoorbeeld.
Flip of a coint genot. Zal wel leuk zijn voor de spanning als Colombia verloor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel lekker gelijkwaardig deze poule. Kan alle kanten op
Domvarken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef O_o_ het volgende:
Vroeger zei ik altijd Egyptië in plaats van Egypte.
Salah overschatte spelergenot.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond gaat Salah mondjes snoeren
Aaaaaaand it's gonequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Flip of a coint genot. Zal wel leuk zijn voor de spanning als Colombia verloor.
Tjah, verloren van SA dus dan weet je het welquote:
Net als Luuk de Jong toenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Die keeper moet je meteen geel geven
Ja verschuil je maar achter die tong80.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Jap zag het niet met zijn spleetogen
jammer dat het geen zoetgenot was.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Jap zag het niet met zijn spleetogen
Japanners zijn nu eenmaal niet van de technologie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Keeper moet zich ook doodschamen, protesteren tegen de doellijn technologieMoet allemaal niet gekker worden.
Die had van Spanje moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:41 schreef KennyPowers het volgende:
Dit wordt de eerste echte cumback (van achterstaan naar winnen)
Dat was wel een bizar momentquote:
Dat was ook gewoon niet zo slim van Zoet. Maar was nooit opgemerkt zonder de doellijntechnologie.quote:
Het was een goal. Ik neem aan dat ze daarom klaagden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goal, rode kaart, persoonsverwisseling, strafschop.
Dat is te ver terug neem ik aan? Jap dacht gewoon dat het geen goal was.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een goal. Ik neem aan dat ze daarom klaagden.
Deo + aansteker.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef O_o_ het volgende:
Er zit al de hele dag een of andere kutvlieg rondom m'n kop te brommen en ik krijg hem maar niet te pakken.
had nooit mogen tellenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon niet zo slim van Zoet. Maar was nooit opgemerkt zonder de doellijntechnologie.
Dan was ie scheel. Komt door z'n spleetogen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is te ver terug neem ik aan? Jap dacht gewoon dat het geen goal was.
De dekselse Hammes uit Cucutaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze commentator zijn stem doet mij denken aan Evert ten Napel.
quote:
In dat geval overschat ik De Japquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is te ver terug neem ik aan? Jap dacht gewoon dat het geen goal was.
Makellie is toe aan koffie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:46 schreef KennyPowers het volgende:
+ 1 lol
Die penalty duurde al 4 minuten
Ik eis Kamervragenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
1 Minuut? Duurde alleen al 3 minuten voor Santsjes van het veld begon te lopen.
Fluit die echt?quote:
Ik heb net een bak koffie gemaakt. Ze zeggen toeval bestaat niet, maar dit is wel heel toevallig.quote:
Nee die is hoofd VARquote:
Hij is de Hoofd-VAR.quote:
Verantwoordelijke functie. Bepaalde hij die rooie kaart ook of zag de scheids dat zelf al?quote:
Tussen het nemen van de vrije trap en het doelpunt was er geen overtreding. VAR beslist niet over of de vrije trap/corner/ingooi terecht is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een goal. Ik neem aan dat ze daarom klaagden.
Jij kon niet kijken toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Masterminded het volgende:
Die Japanse keeper heeft echt een geestelijke handicap.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Maver24 het volgende:
Slechte scheids. Heb die Skomina altijd al slecht gevonden. Niet de eerste keer
Ik ben al klaar met de sessie. Ik ga de tweede helft op school afkijken hier (lol).quote:
Slecht begin beste begin, Koffieplanter. Dit verkondig ik hier al tijden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Murillo brengt Davinson in de problemen met lachwekkende positionering. Davinson loopt keihard te schutteren en verliest een duel(!) van een Jap van 1m63 en de ervarenheid zelve Carlos Sanchez heeft een gigantische brainfart door z'n arm uit te steken. Hoe je niet moet beginnen aan een wereldkampioenschap.
Heb je je P al gehaald?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met de sessie. Ik ga de tweede helft op school afkijken hier (lol).
Gelukkig ben je nog bij ons op aarde.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Murillo brengt Davinson in de problemen met lachwekkende positionering. Davinson loopt keihard te schutteren en verliest een duel(!) van een Jap van 1m63 en de ervarenheid zelve Carlos Sanchez heeft een gigantische brainfart door z'n arm uit te steken. Hoe je niet moet beginnen aan een wereldkampioenschap.
Dat weet ik, maar het blijft het enige beklagenswaardige rond die hele situatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tussen het nemen van de vrije trap en het doelpunt was er geen overtreding. VAR beslist niet over of de vrije trap/corner/ingooi terecht is.
Ik zou Natasja Froger best een keer een veeg willen geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef Hathor het volgende:
Ik begin langzaam maar zeker een pesthekel aan die Froger te krijgen.
Jij liever dan ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou Natasja Froger best een keer een veeg willen geven.
Nee, Japan kan er helemaal niks van. Als je hier niet wint sta je al onder behoorlijke druk in de wedstrijden tegen Polen en Senegal en volgens mij valt hier gewoon te winnen. James needed straks.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog bij ons op aarde.
Tevreden met een punt met 10 man of?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wesley Sonck lepelt dit nu zin na zin opquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens naar Eye Love.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand... Laatste kwartier komt James erin, die maakt de winnendequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Japan kan er helemaal niks van. Als je hier niet wint sta je al onder behoorlijke druk in de wedstrijden tegen Polen en Senegal en volgens mij valt hier gewoon te winnen. James needed straks.
Zou hij hier op het forum zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wesley Sonck lepelt dit nu zin na zin op
Is James licht geblesseerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Japan kan er helemaal niks van. Als je hier niet wint sta je al onder behoorlijke druk in de wedstrijden tegen Polen en Senegal en volgens mij valt hier gewoon te winnen. James needed straks.
capuchon_jongenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou hij hier op het forum zitten?
Niet fit genoeg voor de aftrap, maar zit wel op de bank... Dus ik blijf hopenquote:
Senegal moet nog dus nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou zeg het maar jongens.... Hebben we hier de toekomstig wereldkampioen aan het werk gezien?
Ja, maar hij zou wel gewoon kunnen spelen werd er gezegd. Ze willen alleen geen risico nemen met het oog op wat nog komen gaat. Als dit de wedstrijd tegen Polen was of zo, had hij er gewoon ingestaan.quote:
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef showtimer het volgende:
Youri gaat klagen over rood, zucht.
Snel naar Pierre
gadverdammequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je bent nogal vermoeiend bezig. Vermaakt je vriendinnetje je niet genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef O_o_ het volgende:
capuchon_jongen is toch een beetje de Belgische Stinho.
Ik associeer die goal met Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Jamesgod trouwensWat een goal was dat 4 jaar terug
Toch zie ik Colombia sowieso wel doorgaan hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar hij zou wel gewoon kunnen spelen werd er gezegd. Ze willen alleen geen risico nemen met het oog op wat nog komen gaat. Als dit de wedstrijd tegen Polen was of zo, had hij er gewoon ingestaan.
Madminded.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent nogal vermoeiend bezig. Vermaakt je vriendinnetje je niet genoeg?
Heb ik meer met die omhaal van Sjaakierie....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik associeer die goal met Arno Vermeulen.
jaaaaaaaaaaawaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik op Twitter zit om Du Blanqe Bogarde na te streven?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lucho op pole voor Spaans bondscoachschap?quote:
Vlaamse voetbal kent geen branie persoonlijkheden. De Bilde misschien, maar die is persona non grata bij de VRT na zijn vrouwenmishandelingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?
Dat is hipquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Stoor me aan die NOS kerel dat hij korte sokken draagt waardoor ik zijn enkels zie.
Maar die brengt wel verslag ter plekke uit voor VTM.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vlaamse voetbal kent geen branie persoonlijkheden. De Bilde misschien, maar die is persona non grata bij de VRT na zijn vrouwenmishandelingen.
Wat deed Herman Brusselmans bij VI?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?
Als België-geweten, wat hij prima deed. Alleen is Jan Mulder vroeger een wekelijkse schreeuwer geweest die alleen zijn eigen mening voor zich ziet en geen respect heeft voor anderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wat deed Herman Brusselmans bij VI?
Wat vind/vond je van de wissel?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader leuke feitjes: Quintero stond een paar jaar geleden bij Porto op het punt van stoppen met voetbal omdat hij zanger wilde worden.
Laten zien dat er in Belgie ook genoeg ouwe wietrokers zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, zo'n vieze vent is datquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
VTM kent geen schaamte.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar die brengt wel verslag ter plekke uit voor VTM.
twitter:sporza twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 14:42:081-1! #COLJAP https://t.co/y67kPRIFn8 reageer retweet
Ik las dat Pierre een prima analyse had over Barrios.quote:
Waarom...omdat hij zijn haar met pindakaas wast?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:59 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, zo'n vieze vent is dat
Ik las zwanger.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader leuke feitjes: Quintero stond een paar jaar geleden bij Porto op het punt van stoppen met voetbal omdat hij zanger wilde worden.
Onder andere. Lees z'n boeken eens, een opeenstapeling van vulgariteiten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom...omdat hij zijn haar met pindakaas wast?
Gemistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik las dat Pierre een prima analyse had over Barrios.
Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).quote:
Verdommequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).
Terugkijkwaardigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).
Geen idee, ik kan je tweets niet lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik op Twitter zit om Du Blanqe Bogarde na te streven?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan je tweets niet lezen.
Hmm daar leek het toch niet op.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cuadrado toch gewoon niet fit genoeg denk ik, dus nodig.
Dit antwoord kan je ook wel geven zonder mijn tweets te lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan je tweets niet lezen.
Senegal zou lekker zijn voor het Afrikaanse voetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Lothiriel het volgende:
Als Japan al niks tegen 10 man klaarspeelt zie ik het somber in voor hen
Wil sowieso graag Colombia & Polen door
Ik Colombia en Senegal, maar zal wel ijdele hoop zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Lothiriel het volgende:
Als Japan al niks tegen 10 man klaarspeelt zie ik het somber in voor hen
Wil sowieso graag Colombia & Polen door
Mike Havenaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Japan geen kopsterke spits heeft.
Havenaarquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Japan geen kopsterke spits heeft.
quote:
Ik voelde deze naam aankomen.quote:
Geen idee wat je daar allemaal uitkraamt, ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit antwoord kan je ook wel geven zonder mijn tweets te lezen.
True, hangt er beetje vanaf hoe ze spelen. Als ze goed zijn wissel ik Polen graag inquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Senegal zou lekker zijn voor het Afrikaanse voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |