Dat is te ver terug neem ik aan? Jap dacht gewoon dat het geen goal was.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een goal. Ik neem aan dat ze daarom klaagden.
Deo + aansteker.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef O_o_ het volgende:
Er zit al de hele dag een of andere kutvlieg rondom m'n kop te brommen en ik krijg hem maar niet te pakken.
had nooit mogen tellenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon niet zo slim van Zoet. Maar was nooit opgemerkt zonder de doellijntechnologie.
Dan was ie scheel. Komt door z'n spleetogen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is te ver terug neem ik aan? Jap dacht gewoon dat het geen goal was.
De dekselse Hammes uit Cucutaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze commentator zijn stem doet mij denken aan Evert ten Napel.
quote:
In dat geval overschat ik De Japquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is te ver terug neem ik aan? Jap dacht gewoon dat het geen goal was.
Makellie is toe aan koffie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:46 schreef KennyPowers het volgende:
+ 1 lol
Die penalty duurde al 4 minuten
Ik eis Kamervragenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
1 Minuut? Duurde alleen al 3 minuten voor Santsjes van het veld begon te lopen.
Fluit die echt?quote:
Ik heb net een bak koffie gemaakt. Ze zeggen toeval bestaat niet, maar dit is wel heel toevallig.quote:
Nee die is hoofd VARquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |