Onder andere. Lees z'n boeken eens, een opeenstapeling van vulgariteiten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom...omdat hij zijn haar met pindakaas wast?
Gemistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik las dat Pierre een prima analyse had over Barrios.
Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).quote:
Verdommequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).
Terugkijkwaardigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een situatie schetste over Barrios terwijl hij er toen nog niet eens instond (lol).
Geen idee, ik kan je tweets niet lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik op Twitter zit om Du Blanqe Bogarde na te streven?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan je tweets niet lezen.
Hmm daar leek het toch niet op.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cuadrado toch gewoon niet fit genoeg denk ik, dus nodig.
Dit antwoord kan je ook wel geven zonder mijn tweets te lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan je tweets niet lezen.
Senegal zou lekker zijn voor het Afrikaanse voetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Lothiriel het volgende:
Als Japan al niks tegen 10 man klaarspeelt zie ik het somber in voor hen
Wil sowieso graag Colombia & Polen door
Ik Colombia en Senegal, maar zal wel ijdele hoop zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Lothiriel het volgende:
Als Japan al niks tegen 10 man klaarspeelt zie ik het somber in voor hen
Wil sowieso graag Colombia & Polen door
Mike Havenaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Japan geen kopsterke spits heeft.
Havenaarquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Japan geen kopsterke spits heeft.
quote:
Ik voelde deze naam aankomen.quote:
Geen idee wat je daar allemaal uitkraamt, ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit antwoord kan je ook wel geven zonder mijn tweets te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |