Senegal moet nog dus nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou zeg het maar jongens.... Hebben we hier de toekomstig wereldkampioen aan het werk gezien?
Ja, maar hij zou wel gewoon kunnen spelen werd er gezegd. Ze willen alleen geen risico nemen met het oog op wat nog komen gaat. Als dit de wedstrijd tegen Polen was of zo, had hij er gewoon ingestaan.quote:
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef showtimer het volgende:
Youri gaat klagen over rood, zucht.
Snel naar Pierre
gadverdammequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou Natasja Froger best een keer een veeg willen geven.
Je bent nogal vermoeiend bezig. Vermaakt je vriendinnetje je niet genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef O_o_ het volgende:
capuchon_jongen is toch een beetje de Belgische Stinho.
Ik associeer die goal met Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Jamesgod trouwensWat een goal was dat 4 jaar terug
Toch zie ik Colombia sowieso wel doorgaan hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar hij zou wel gewoon kunnen spelen werd er gezegd. Ze willen alleen geen risico nemen met het oog op wat nog komen gaat. Als dit de wedstrijd tegen Polen was of zo, had hij er gewoon ingestaan.
Madminded.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent nogal vermoeiend bezig. Vermaakt je vriendinnetje je niet genoeg?
Heb ik meer met die omhaal van Sjaakierie....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik associeer die goal met Arno Vermeulen.
jaaaaaaaaaaawaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik op Twitter zit om Du Blanqe Bogarde na te streven?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lucho op pole voor Spaans bondscoachschap?quote:
Vlaamse voetbal kent geen branie persoonlijkheden. De Bilde misschien, maar die is persona non grata bij de VRT na zijn vrouwenmishandelingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?
Dat is hipquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Stoor me aan die NOS kerel dat hij korte sokken draagt waardoor ik zijn enkels zie.
Maar die brengt wel verslag ter plekke uit voor VTM.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vlaamse voetbal kent geen branie persoonlijkheden. De Bilde misschien, maar die is persona non grata bij de VRT na zijn vrouwenmishandelingen.
Wat deed Herman Brusselmans bij VI?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?
Als België-geweten, wat hij prima deed. Alleen is Jan Mulder vroeger een wekelijkse schreeuwer geweest die alleen zijn eigen mening voor zich ziet en geen respect heeft voor anderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wat deed Herman Brusselmans bij VI?
Wat vind/vond je van de wissel?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader leuke feitjes: Quintero stond een paar jaar geleden bij Porto op het punt van stoppen met voetbal omdat hij zanger wilde worden.
Laten zien dat er in Belgie ook genoeg ouwe wietrokers zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, zo'n vieze vent is datquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
VTM kent geen schaamte.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar die brengt wel verslag ter plekke uit voor VTM.
twitter:sporza twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 14:42:081-1! #COLJAP https://t.co/y67kPRIFn8 reageer retweet
Ik las dat Pierre een prima analyse had over Barrios.quote:
Waarom...omdat hij zijn haar met pindakaas wast?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:59 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, zo'n vieze vent is dat
Ik las zwanger.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader leuke feitjes: Quintero stond een paar jaar geleden bij Porto op het punt van stoppen met voetbal omdat hij zanger wilde worden.
Onder andere. Lees z'n boeken eens, een opeenstapeling van vulgariteiten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom...omdat hij zijn haar met pindakaas wast?
Gemistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik las dat Pierre een prima analyse had over Barrios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |