Makellie is toe aan koffie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:46 schreef KennyPowers het volgende:
+ 1 lol
Die penalty duurde al 4 minuten
Ik eis Kamervragenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
1 Minuut? Duurde alleen al 3 minuten voor Santsjes van het veld begon te lopen.
Fluit die echt?quote:
Ik heb net een bak koffie gemaakt. Ze zeggen toeval bestaat niet, maar dit is wel heel toevallig.quote:
Nee die is hoofd VARquote:
Hij is de Hoofd-VAR.quote:
Verantwoordelijke functie. Bepaalde hij die rooie kaart ook of zag de scheids dat zelf al?quote:
Tussen het nemen van de vrije trap en het doelpunt was er geen overtreding. VAR beslist niet over of de vrije trap/corner/ingooi terecht is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een goal. Ik neem aan dat ze daarom klaagden.
Jij kon niet kijken toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Masterminded het volgende:
Die Japanse keeper heeft echt een geestelijke handicap.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Maver24 het volgende:
Slechte scheids. Heb die Skomina altijd al slecht gevonden. Niet de eerste keer
Ik ben al klaar met de sessie. Ik ga de tweede helft op school afkijken hier (lol).quote:
Slecht begin beste begin, Koffieplanter. Dit verkondig ik hier al tijden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Murillo brengt Davinson in de problemen met lachwekkende positionering. Davinson loopt keihard te schutteren en verliest een duel(!) van een Jap van 1m63 en de ervarenheid zelve Carlos Sanchez heeft een gigantische brainfart door z'n arm uit te steken. Hoe je niet moet beginnen aan een wereldkampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |