Nee joh. Frankrijk heeft best een matig middenveld. Missen een type Pirlogod.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat bijna alle goede spelers bij een paar clubs zitten, daardoor is het niveauverschil tussen enkele spelers en de rest veel groter geworden.
Overigens schat ik het huidige Braziliė en Frankrijk ook wel hoger in. Die aanval toen was wel drama behalve Totti. En Zaccardo (al speelde die maar weinig toch?)Grosso speelde wel een toptoernooi toen.
Bij deze poule is dat afhankelijk van het perspectief. Ik denk dat Engeland niet had willen ruilen met Polen, bijvoorbeeld. Maar andere landen hadden waarschijnlijk best met Senegal willen ruilen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze poule en die van Rusland is wel echt vies easy vergeleken met de andere poules.
Wel lekker gelijkwaardig deze poule. Kan alle kanten opquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze poule en die van Rusland is wel echt vies easy vergeleken met de andere poules.
Neuh, CheryshevGod en GolovinGod zijn nu helemaal los! Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.
Vanavond gaat Salah mondjes snoerenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Neuh, CheryshevGod en GolovinGod zijn nu helemaal los! Komt helemaal goed.
Nederland gaat in mijn leven nooit meer een eindtoernooi winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Nederland bijvoorbeeld.
Flip of a coint genot. Zal wel leuk zijn voor de spanning als Colombia verloor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel lekker gelijkwaardig deze poule. Kan alle kanten op
Domvarken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef O_o_ het volgende:
Vroeger zei ik altijd Egyptiė in plaats van Egypte.
Salah overschatte spelergenot.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond gaat Salah mondjes snoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |