quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie Portugal aan de hand van een ontketende CR7 ook zomaar kampioen worden.
Is de finalist jongen, ik zweer je tfoe.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Al mijn pouletjes op Kroatië
Zeker met de motivatie van het EK.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komen aan de goede kant uit bij poulewinst of als nr2?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
hopelijk dan niet met het betonvoetbal en het pisgeluk van 2 jaar terug. Tegen Spanje was het best leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Portugal godenDie hebben Ronaldogod. Zal tof zijn als die weer ver komen.
OEEEEEEH
Hazard is homo met Witsel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Finale wordt België - Engeland
Dat elftal zal nu wel topfavoriet zijn lol. Op Spanje na misschien. Landen voetbal is echt minder geworden qua elftallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2006 was Italië niet echt een topfavoriet toch? Daar waren toen toch wel veel twijfels over kan ik me herinneren. Zeker een goede outsider toen, dat wel.
Verder wel mee eens ja.
Doei Cuadrado.
Nog niet te zeggen lijkt mequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Komen aan de goede kant uit bij poulewinst of als nr2?
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Portugal godenDie hebben Ronaldogod. Zal tof zijn als die weer ver komen.
OEEEEEEH
Mexico 2.0quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef showtimer het volgende:
Jappen gaan dit toernooi niet meer scoren
Ja, zoals Kroatië.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.
Ja Brazilië ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.
Ja dat is altijd tof.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geinigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]twitter:BBCSport twitterde op maandag 18-06-2018 om 08:37:00"Football's coming home!"Just imagine if England did it...#WorldCup #bbcworldcup https://t.co/M3UGTbdfG0 reageer retweet
Niks ervan kurac, dan maar Servie.quote:
Ja voor hun wel, daarna eruit tegen Mexico/Duitsland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Met de mond wel ja ,landen met de grootste praatjes tot nu toequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rusland!!
Die gezichtjes dan in het westen!!
Komt omdat bijna alle goede spelers bij een paar clubs zitten, daardoor is het niveauverschil tussen enkele spelers en de rest veel groter geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat elftal zal nu wel topfavoriet zijn lol. Op Spanje na misschien. Landen voetbal is echt minder geworden qua elftallen.
Australië, dat Bert z'n revanche gaat halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Mexico.
Ook eens uit een andere confederatie
Mexico gun ik het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Mexico.
Ook eens uit een andere confederatie
2 denk ik zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.
Mee eens. Nederland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee, drie, want ze overleven deze eerste ronde. Met hangen en wurgen, dat wel.
LeBron is met vakantie.quote:
Nee joh. Frankrijk heeft best een matig middenveld. Missen een type Pirlogod.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat bijna alle goede spelers bij een paar clubs zitten, daardoor is het niveauverschil tussen enkele spelers en de rest veel groter geworden.
Overigens schat ik het huidige Brazilië en Frankrijk ook wel hoger in. Die aanval toen was wel drama behalve Totti. En Zaccardo (al speelde die maar weinig toch?)Grosso speelde wel een toptoernooi toen.
Bij deze poule is dat afhankelijk van het perspectief. Ik denk dat Engeland niet had willen ruilen met Polen, bijvoorbeeld. Maar andere landen hadden waarschijnlijk best met Senegal willen ruilen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze poule en die van Rusland is wel echt vies easy vergeleken met de andere poules.
Wel lekker gelijkwaardig deze poule. Kan alle kanten opquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze poule en die van Rusland is wel echt vies easy vergeleken met de andere poules.
Neuh, CheryshevGod en GolovinGod zijn nu helemaal los! Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee man, Rusland gaat nu drie wedstrijden naar de tyfus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |