Mwah, een land wat toen de finale haalde en 4 jaar later de halve finale is er niet eens bij.... Zegt vrij weinig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 jaar geleden nog halve finale, het is niet helemaal niks.
Dat Duitsland heeft verloren kan het schema wel eens heel boeiend maken, zeker als Portugal boven Spanje eindigt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik dat gelul van favoriet en outsider niet zo relevant nu.
Eerst maar kijken hoe het schema eruitziet en of echt alle toplanden in de ene helft komen
Ja maar als een Uruguay oid in het makkelijke schema komt en in de finale kunnen ze daar gewoon alsnog pieken tegen een topland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk alleen Frankrijk, Brazilie en Spanje kans. De rest vind ik qua elftallen echt (veel) minder. En het WK wordt altijd wel gewonnen door een topfavoriet.
Het zegt vooral wat over de opmerking 'dat ze nooit wat gaan bereiken' waar ik op reageerde.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, een land wat toen de finale haalde en 4 jaar later de halve finale is er niet eens bij.... Zegt vrij weinig.
Ah zo.... Ja eensch.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de opmerking 'dat ze nooit wat gaan bereiken' waar ik op reageerde.
Slechter dan twee jaar terug kan toch niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Duitsland heeft verloren kan het schema wel eens heel boeiend maken, zeker als Portugal boven Spanje eindigt.
Dan krijgen we weer een onvermijdelijk spannende editie van Kroatië - Portugal straks
In 2006 was Italië niet echt een topfavoriet toch? Daar waren toen toch wel veel twijfels over kan ik me herinneren. Zeker een goede outsider toen, dat wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk alleen Frankrijk, Brazilie en Spanje kans. De rest vind ik qua elftallen echt (veel) minder. En het WK wordt altijd wel gewonnen door een topfavoriet.
Al mijn pouletjes op Kroatiëquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef O_o_ het volgende:
Als Kroatië wereldkampioen wordt dan ga ik in Zagreb naar de huldiging.
Portugal godenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als een Uruguay oid in het makkelijke schema komt en in de finale kunnen ze daar gewoon alsnog pieken tegen een topland.
Zie Portugal twee jaar terug
Ik zie Portugal aan de hand van een ontketende CR7 ook zomaar kampioen worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik dat gelul van favoriet en outsider niet zo relevant nu.
Eerst maar kijken hoe het schema eruitziet en of echt alle toplanden in de ene helft komen
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie Portugal aan de hand van een ontketende CR7 ook zomaar kampioen worden.
Is de finalist jongen, ik zweer je tfoe.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Al mijn pouletjes op Kroatië
Zeker met de motivatie van het EK.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komen aan de goede kant uit bij poulewinst of als nr2?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
hopelijk dan niet met het betonvoetbal en het pisgeluk van 2 jaar terug. Tegen Spanje was het best leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Portugal godenDie hebben Ronaldogod. Zal tof zijn als die weer ver komen.
OEEEEEEH
Hazard is homo met Witsel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals als Hazard zei:
Finale wordt België - Engeland
Dat elftal zal nu wel topfavoriet zijn lol. Op Spanje na misschien. Landen voetbal is echt minder geworden qua elftallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2006 was Italië niet echt een topfavoriet toch? Daar waren toen toch wel veel twijfels over kan ik me herinneren. Zeker een goede outsider toen, dat wel.
Verder wel mee eens ja.
Doei Cuadrado.
Nog niet te zeggen lijkt mequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Komen aan de goede kant uit bij poulewinst of als nr2?
Ik zou het wel leuk vinden als er een land wereldkampioen wordt die het nog nooit is geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Portugal godenDie hebben Ronaldogod. Zal tof zijn als die weer ver komen.
OEEEEEEH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |