Verantwoordelijke functie. Bepaalde hij die rooie kaart ook of zag de scheids dat zelf al?quote:
Tussen het nemen van de vrije trap en het doelpunt was er geen overtreding. VAR beslist niet over of de vrije trap/corner/ingooi terecht is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een goal. Ik neem aan dat ze daarom klaagden.
Jij kon niet kijken toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Masterminded het volgende:
Die Japanse keeper heeft echt een geestelijke handicap.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef Maver24 het volgende:
Slechte scheids. Heb die Skomina altijd al slecht gevonden. Niet de eerste keer
Ik ben al klaar met de sessie. Ik ga de tweede helft op school afkijken hier (lol).quote:
Slecht begin beste begin, Koffieplanter. Dit verkondig ik hier al tijden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Murillo brengt Davinson in de problemen met lachwekkende positionering. Davinson loopt keihard te schutteren en verliest een duel(!) van een Jap van 1m63 en de ervarenheid zelve Carlos Sanchez heeft een gigantische brainfart door z'n arm uit te steken. Hoe je niet moet beginnen aan een wereldkampioenschap.
Heb je je P al gehaald?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met de sessie. Ik ga de tweede helft op school afkijken hier (lol).
Gelukkig ben je nog bij ons op aarde.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Murillo brengt Davinson in de problemen met lachwekkende positionering. Davinson loopt keihard te schutteren en verliest een duel(!) van een Jap van 1m63 en de ervarenheid zelve Carlos Sanchez heeft een gigantische brainfart door z'n arm uit te steken. Hoe je niet moet beginnen aan een wereldkampioenschap.
Dat weet ik, maar het blijft het enige beklagenswaardige rond die hele situatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tussen het nemen van de vrije trap en het doelpunt was er geen overtreding. VAR beslist niet over of de vrije trap/corner/ingooi terecht is.
Ik zou Natasja Froger best een keer een veeg willen geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef Hathor het volgende:
Ik begin langzaam maar zeker een pesthekel aan die Froger te krijgen.
Jij liever dan ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou Natasja Froger best een keer een veeg willen geven.
Nee, Japan kan er helemaal niks van. Als je hier niet wint sta je al onder behoorlijke druk in de wedstrijden tegen Polen en Senegal en volgens mij valt hier gewoon te winnen. James needed straks.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog bij ons op aarde.
Tevreden met een punt met 10 man of?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wesley Sonck lepelt dit nu zin na zin opquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens naar Eye Love.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand... Laatste kwartier komt James erin, die maakt de winnendequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Japan kan er helemaal niks van. Als je hier niet wint sta je al onder behoorlijke druk in de wedstrijden tegen Polen en Senegal en volgens mij valt hier gewoon te winnen. James needed straks.
Zou hij hier op het forum zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wesley Sonck lepelt dit nu zin na zin op
Is James licht geblesseerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Japan kan er helemaal niks van. Als je hier niet wint sta je al onder behoorlijke druk in de wedstrijden tegen Polen en Senegal en volgens mij valt hier gewoon te winnen. James needed straks.
capuchon_jongenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou hij hier op het forum zitten?
Niet fit genoeg voor de aftrap, maar zit wel op de bank... Dus ik blijf hopenquote:
Senegal moet nog dus nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou zeg het maar jongens.... Hebben we hier de toekomstig wereldkampioen aan het werk gezien?
Ja, maar hij zou wel gewoon kunnen spelen werd er gezegd. Ze willen alleen geen risico nemen met het oog op wat nog komen gaat. Als dit de wedstrijd tegen Polen was of zo, had hij er gewoon ingestaan.quote:
Waarom is de familie Mulder zo heilig in België?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef showtimer het volgende:
Youri gaat klagen over rood, zucht.
Snel naar Pierre
gadverdammequote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je bent nogal vermoeiend bezig. Vermaakt je vriendinnetje je niet genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef O_o_ het volgende:
capuchon_jongen is toch een beetje de Belgische Stinho.
Ik associeer die goal met Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Jamesgod trouwensWat een goal was dat 4 jaar terug
Toch zie ik Colombia sowieso wel doorgaan hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, maar hij zou wel gewoon kunnen spelen werd er gezegd. Ze willen alleen geen risico nemen met het oog op wat nog komen gaat. Als dit de wedstrijd tegen Polen was of zo, had hij er gewoon ingestaan.
Madminded.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent nogal vermoeiend bezig. Vermaakt je vriendinnetje je niet genoeg?
Heb ik meer met die omhaal van Sjaakierie....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik associeer die goal met Arno Vermeulen.
jaaaaaaaaaaawaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik op Twitter zit om Du Blanqe Bogarde na te streven?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |