Triest.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja viezerik, en dat castingbureau ook hoor. Met veel bombarie eruit getrapt, maar gaan op de zelfde weg verder, nodigen hem uit om te spreken et cetera en iedereen die er over spreekt wordt de mond gesnoerd.
iemand die het opneemt voor zulke mensen omdat ze er geld aan verdienen, moet er van kotsen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wilde echt laatste zijn zodat die niet veranderd zou worden
I. Dag
Iedereen die er geld uit heeft geslagen. Sommige zullen wel terecht zijn maar veel zal ook onzin zijnquote:
lolquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:18 schreef I. het volgende:
Straks verdwijnt Danny ook achter het #meetoo gordijn vanwege rare PM's / DM's naar z'n modjes.
ik heb mij aangemeld trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:18 schreef I. het volgende:
Straks verdwijnt Danny ook achter het #meetoo gordijn vanwege rare PM's / DM's naar z'n modjes.
culutural appropriaten, behalve de westerse cultuur.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel dat politiek correcte is kut.
Net als met films nu als een neger opeens een van oorsprong blanke rol speelt krijgt de studio een schouder klopje.
Terwijl als een blanke een aziaatische of neger rol speelt ia het opeens whitewashing en moord en brand.
Heel eng vindt ik dat.
Apps ontwikkelen is trouwens best kut, heel mijn laptop vol met emulators gelijk, nog 3GB over.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef I. het volgende:
Disclaimer: Dat was een grapje.
Ik zie het al gebeuren dat ik daar een ban voor krijg.
En als Marvel fan raken ze me hard Mary Jane die sexy redhead die spidey altijd zo geil tiger noemde in de fox tekenfilm is opeens een negerin.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
culutural appropriaten, behalve de westerse cultuur.
Die mensen.
Witwassen is illegaal man.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel dat politiek correcte is kut.
Net als met films nu als een neger opeens een van oorsprong blanke rol speelt krijgt de studio een schouder klopje.
Terwijl als een blanke een aziaatische of neger rol speelt is het opeens whitewashing en moord en brand.
Heel eng vindt ik dat.
hahahaha deal, en dan maak ik een crowdfund actie voor je.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze van James bond een neger maken ga ik een film regisseren waarin Martin Luther King word gespeeld door een aziaat met down syndroom
Lekkahquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef I. het volgende:
[..]Ik heb je username voorbij zien komen. 7 aanmeldingen nu.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Apps ontwikkelen is trouwens best kut, heel mijn laptop vol met emulators gelijk, nog 3GB over.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze van James bond een neger maken ga ik een film regisseren waarin Martin Luther King word gespeeld door een aziaat met down syndroom
Ik ben ooit van een Amerikaans comic forum geflikkerd omdat ik suggereerde dat jason Statham een goeie casting was voor Black Panther als payback voor Heindall en the Human torch die opeens negers waren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahahaha deal, en dan maak ik een crowdfund actie voor je.
Moet nog wel even kijken hoe ik dat straks doe met GDPRquote:
Ja virtual android voor lollipop, kitkat, nougat et cetera.quote:
Een lesbische transgender albinonegerin in een rolstoel als James Bond moeten we hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf, wat een kloteforum.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben ooit van een Amerikaans comic forum geflikkerd omdat ik suggereerde dat jason Statham een goeie casting was voor Black Panther als payback voor Heindall en the Human torch die opeens negers waren.
Ik denk dat je voor de voorwaarden wel basic templates hebt, en je moet eigenlijk z.s.m. rekening houden met inzicht en verwijderen van gegevens.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef I. het volgende:
[..]
Moet nog wel even kijken hoe ik dat straks doe met GDPRDat is nu nog niet helemaal volgens het boekje natuurlijk. Geen enkele voorwaarden bij het aanmelden.
Hij was gewoon een beetje aangebrand joh. Dan krijg je zo'n kleurtje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben ooit van een Amerikaans comic forum geflikkerd omdat ik suggereerde dat jason Statham een goeie casting was voor Black Panther als payback voor Heindall en the Human torch die opeens negers waren.
Comicbookresourcesquote:
Ja precies, zou mij niks schelen als het een zwarte acteur is als het gewoon de beste acteur is voor die rol. Dat geforceerde diversiteitsprogramma altijd is om te kotsen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een lesbische transgender albinonegerin in een rolstoel als James Bond moeten we hebben.![]()
Maar een Bond met een ander kleurtje moet wel kunnen vinnik. Als het maar een echte Engelsman blijft. Niet dat we er geforceerd afrocultuur in gaan verwerken.
Oh jezus, dan moet je ze allemaal af ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja virtual android voor lollipop, kitkat, nougat et cetera.
Maar gelukkig kan ik het meeste in browser deven, alleen de native functies zoals de offline opslag moet ik in de emulators testen.
Ja idd, neem aan van wel. Inzicht en verwijderen van gegevens is geen probleem voor mij. Had al wel gelezen dat posts en comments (met bijbehorende namen in/bij posts), niet verwijderd hoeven te worden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor de voorwaarden wel basic templates hebt, en je moet eigenlijk z.s.m. rekening houden met inzicht en verwijderen van gegevens.
Tot kitkat heb je 90% van de gebruikers gelukkig, beetje net als met die resoluties: https://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.aspquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:29 schreef I. het volgende:
[..]
Oh jezus, dan moet je ze allemaal af ja.Wat kut.
Een james bond met indiaase roots.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een lesbische transgender albinonegerin in een rolstoel als James Bond moeten we hebben.![]()
Maar een Bond met een ander kleurtje moet wel kunnen vinnik. Als het maar een echte Engelsman blijft. Niet dat we er geforceerd afrocultuur in gaan verwerken.
Ah oké beter.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd, neem aan van wel. Inzicht en verwijderen van gegevens is geen probleem voor mij. Had al wel gelezen dat posts en comments (met bijbehorende namen in/bij posts), niet verwijderd hoeven te worden.
Misschien zal dat voor sommigen opgaan, maar ik geloof best dat er verkrachtingen hebben plaatsgevonden. En er zijn waarschijnlijk ook heel veel randgevallen, bv de secratesse die zich toch wel een beetje gedwongen voelde om het genotsstaafje van haar baas eens goed schoon te maken omdat ze een salaris verhoging nodig had, maar er misschien toch ook wel een beetje zin in had.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij veel gevallen die gewoon vrijwillige seks hadden en er derig jaar later er opeens een verkrachting van maken..
Omdat ze geld ruiken.
Ja idd, zelfde ook met browsers. IE7/8 etc. moet je nu eigenlijk ook niet meer willen ondersteunen. Gewoon vanaf 11 / Edge.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot kitkat heb je 90% van de gebruikers gelukkig, beetje net als met die resoluties: https://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp
Gelukkig moet er niet veel spannends gebeuren voor mijn app, alleen de barcodescanner en QRcode snanner API's die ik gebruik zijn wat nieuwer volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd, zelfde ook met browsers. IE7/8 etc. moet je nu eigenlijk ook niet meer willen ondersteunen. Gewoon vanaf 11 / Edge.
de rappertquote:
Dat scheelt echt een hoop. Heb je geen last van niet kloppende topics ed. door verwijderde postsquote:
Een kennerquote:
Ah, dat zijn meestal wel tricky dingen ja. Maar ach, als je maar een klein deel gebruikers gaat missen omdat ze nog een os uit de prehistorie gebruiken, zou dat niet heel erg zijn gok ik zo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig moet er niet veel spannends gebeuren voor mijn app, alleen de barcodescanner en QRcode snanner API's die ik gebruik zijn wat nieuwer volgens mij.
Ja precies dat is kut, en anders is zoals op FOK! wel goed gedaan met de gebruikersnaam naar anoniem veranderen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:43 schreef I. het volgende:
[..]
Dat scheelt echt een hoop. Heb je geen last van niet kloppende topics ed. door verwijderde posts
Ja net voor mijn tijd, zie het wel eens voorbij komen.quote:
Nee precies, is 10% van de gebruikers, en dan werken wat functionaliteiten gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, dat zijn meestal wel tricky dingen ja. Maar ach, als je maar een klein deel gebruikers gaat missen omdat ze nog een os uit de prehistorie gebruiken, zou dat niet heel erg zijn gok ik zo.
wat was je doen?quote:
Zo ver.quote:
Vrijwillig ?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee precies, is 10% van de gebruikers, en dan werken wat functionaliteiten gewoon niet.
Nog ergerquote:
Joah, ga ik alleen niet doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies dat is kut, en anders is zoals op FOK! wel goed gedaan met de gebruikersnaam naar anoniem veranderen.
Kwestie van prioriteren, kan wel een functie niet maken omdat dat bij een handvol fossielen niet werkt maar dat is ook niet alles.quote:
Naar een bekende gegaan of zo?quote:
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteren, kan wel een functie niet maken omdat dat bij een handvol fossielen niet werkt maar dat is ook niet alles.
Eimdhoven en Amsterdam kan niet hoor.quote:
Ja familie. Ik kreeg gisteren filmpje dat mn nichtjes kunnen kruipen dus dacht ik even langsgaan knuffelen en terugquote:
Niet echt. Ben er weleens geweest maar niet zo vaak. Eindhoven bezoek ik wel het meestquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eimdhoven en Amsterdam kan niet hoor.
Ga je ook wel eens naar Almere of Lelystad?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:00 schreef devzero het volgende:
Het moederinstinct wordt wakker in limoentje
op een andere manier aan de man/vrouw brengen danquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:02 schreef I. het volgende:
Toch m'n puntje maar even uit m'n sig gehaald. Durf zo'n linkje naar m'n site toch niet aan terwijl ik met Danny in discussie ben.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
op een andere manier aan de man/vrouw brengen dan
Ben je echt met hem in discussie?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:04 schreef I. het volgende:
En die discussie met Danny is ook best praktisch, die info kan ik straks weer gebruiken.
Niets mis met nichtjes die 1.5 uur met de trein van je wonen. Kort genoeg om even op bezoek te komen, maar te ver om te moeten babysittenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jammer dat ik er eentje niet kant en klaar op het net kan bestellen.
Darkweb kan dat vast welquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jammer dat ik er eentje niet kant en klaar op het net kan bestellen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je echt met hem in discussie?
ah cool, dat zijn leuke dingen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja familie. Ik kreeg gisteren filmpje dat mn nichtjes kunnen kruipen dus dacht ik even langsgaan knuffelen en terug
Dat zou je denken. Maar ik ben beetje de vaste oppasquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met nichtjes die 1.5 uur met de trein van je wonen. Kort genoeg om even op bezoek te komen, maar te ver om te moeten babysitten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik straks AT weer aan mijn deur. Nee bedankt, heb mijn lesje geleerd van de vorige keer
Vorige keer? Kreeg je wel je geld terug gestort?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik straks AT weer aan mijn deur. Nee bedankt, heb mijn lesje geleerd van de vorige keer
Haha ben niet te missen. Enige groene citrusvruchtquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snel limoen staat op Eindhoven centraal snel stalken
Zelfs dat nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorige keer? Kreeg je wel je geld terug gestort?
Ja, maar daar hoef je dan toch geen BV voor op te zetten?quote:"een hobbysite moet ook inkomsten hebben".
Da's helemaal niet verplichtquote:"Ik had liever geen bedrijf gehad hoor, geloof me, maar dat was destijds verplicht ivm btw en omdat bedrijven anders geen diensten wilden afnemen.
Nee de manier van posten en enthousiasme over Danny.quote:
Daar gaat het geld voor je pimp abonnement.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:14 schreef I. het volgende:
En ondertussen wel lekker factuurtjes schrijven voor abonnementen, zonder dat hij verplicht is dat geld terug in de site te steken.
Zo enthousiast was ik anders niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee de manier van posten en enthousiasme over Danny.
Nou, inderdaad. Ongekend.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar gaat het geld voor je pimp abonnement.
Daaromquote:
Is wel goedkoper jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer maar op de ouderwetse manier proberen
quote:
Alleen toen het over Danny ging.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef I. het volgende:
"manier van posten"
Ik ga het toch eens terugzoeken, dacht dat mijn manier van posten toch redelijk uniek was. Maar blijkbaar lopen er meer rond die net zulke kwaliteitsposts plempen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tjoeke tjoeke tjoeke in de trein zit moeke
wat een aparte combiquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmn ik heb hamburgers gekocht vandaag even op de panini grill beetje appelmoes erbij en klaar hoef niet te bestellen
Panini grill is echt een geweldig ding voor hamburgers.quote:
zon broodje is lekker maar moet er wel sla tomaat komkommer ui en feta bijzitten en miss kool 😎quote:
eensquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zon broodje is lekker maar moet er wel sla tomaat komkommer ui en feta bijzitten en miss kool 😎
Je lijkt me vriendin wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zon broodje is lekker maar moet er wel sla tomaat komkommer ui en feta bijzitten en miss kool 😎
paninigrill is amazing en wat verwoord je dat mooiquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Panini grill is echt een geweldig ding voor hamburgers.
Wel die frituur diepvries dingen met ee korstje niiet die verse gehakt dingen dat geeft troep.
bezittelijke voornaamwoorden is niet Mikeys sterkste kantquote:
Dat blijkt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bezittelijke voornaamwoorden is niet Mikeys sterkste kant
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen chocoladesaus eroverheen pleuren
Hangt er vanaf wat je ermee doet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen vlees is niet lekker zo eentonig
Borrelnootjequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen vlees is niet lekker zo eentonig
Kruidenquote:
quote:
Ok miss. Alleen vlees en niks anders nee dat is niksquote:
Zelfdequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey Limoen. Rustig relax met jou?
Jerom hakte de zinnen gewoon in kleinere stukken, maar verving nooit 'mij' met 'me'.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt door suske en wiske en dsn met name Jerom.
fijn 👌quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zelfderustig en relaxte dag vandaag.
Bassie en Adriaan danquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:38 schreef I. het volgende:
[..]
Jerom hakte de zinnen gewoon in kleinere stukken, maar verving nooit 'mij' met 'me'.
quote:
Slechte telefoonquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Batterij gaat het niet redden tot Amsterdam. Zit al op 51% en moet nog 45 minuten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Batterij gaat het niet redden tot Amsterdam. Zit al op 51% en moet nog 45 minuten
ben je op af geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Nee, Bolke heeft zijn lesje wel geleerdquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eindhovenmaar nog geen Bolke op het spoor gespot
Welk merk ?quote:
quote:Op het Fok Forum is zelfs een compleet lotgenotentopic van mensen die ooit slachtoffer zijn geworden van de clown.
wat voor telefoon heb je?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Hij heeft het nou ook te druk hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, Bolke heeft zijn lesje wel geleerd
#me2quote:
Ik weet niks van iphone maar mijn budget nokia zou met 45% zeker nog een dag meegaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
iPhone. Kan dat er een virus op zit sinds de darkweb incident
quote:Op woensdag 30 juli 2003 01:34 schreef MOD het volgende:
ja, ik ken zo'n gast (nu 30). op zn 12e was hij daar op een feest. en Bassie was daar ook die daar gewoon in normale kleding liep enzo. Toen liep die gast zo naar Bassie om te vertellen dat ie em zo geweldig vond.
Bassie's antwoord was zoiets van 'Opdondere klijn kut kind, ik ben hier niet voor de kleintjes.'.
.
Ja ik moet maar een nieuwe aanschaffenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niks van iphone maar mijn budget nokia zou met 45% zeker nog een dag meegaan
Ik heb Bassie ooit ontmoet samen met Gibson dien ging met hem op de fotoquote:
quote:We maken ons allemaal de laatste jaren nogal druk over Zwarte Piet, maar het slechte karakter van Sinterklaas blijft gek genoeg bijna volledig buiten beschouwing. Terwijl het toch een beetje typisch is, zo'n man op leeftijd die constant met allerlei vreemde kinderen op schoot zit en privacytechnisch is dat grote boek van hem ook helemaal niet oké. Bovendien maakt ie goede sier met al dat snoepgoed en cadeautjes, terwijl die dus door slaven worden ingepakt. Bah.
Gibson wie?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Bassie ooit ontmoet samen met Gibson dien ging met hem op de foto
nice, ik ga ook nokia nemen. is het de nieuwe generatie nokia?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niks van iphone maar mijn budget nokia zou met 45% zeker nog een dag meegaan
Gibson lespaul ooit klb mod geweest.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hij blijft buiten schot. Iedereen is afgeleid door zwarte piet en dus kan sinterklaas doen wat hij wil
Ah. Naam komt me vaag wel bekend voor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gibson lespaul ooit klb mod geweest.
Traumatische herinneringen aan het zitten op de schoot van sinterklaas?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hij blijft buiten schot. Iedereen is afgeleid door zwarte piet en dus kan sinterklaas doen wat hij wil
Toffe gast ging altijd smoken met hem door mij kent hij fok maken ze hem mod.quote:
Ja, ik dacht dat bassie wel een beetje op een gitaar zou gaan spelen met mikey op zijn schootquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:53 schreef I. het volgende:
[..]
Dat kwam ik ook tegen toen ik 't Google'de
En hij deed niet eens even een goed woordje voor jou?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe gast ging altijd smoken met hem door mij kent hij fok maken ze hem mod.
Ik denk niet dat ik ooit op schoot ben geweest bij sinterklaas. Tenminste kan me dat niet herinnerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Traumatische herinneringen aan het zitten op de schoot van sinterklaas?
Ja, zoiets had ik ook in gedachten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat bassie wel een beetje op een gitaar zou gaan spelen met mikey op zijn schoot
Ja en de tel wordt ook warm als ik op Fok zit. Bij (meeste) andere sites heb ik dat probleem dan weer nietquote:
Vast nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:55 schreef I. het volgende:
[..]
En hij deed niet eens even een goed woordje voor jou?
FOK! is dan ook een ontzettend zware site.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en de tel wordt ook warm als ik op Fok zit. Bij (meeste) andere sites heb ik dat probleem dan weer niet
mijn tel heeft juist minder moeite met fok dan andere websites als het gaat om batterijverbruik en warmtequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en de tel wordt ook warm als ik op Fok zit. Bij (meeste) andere sites heb ik dat probleem dan weer niet
Wat voor add blocker gebruik jij dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn tel heeft juist minder moeite met fok dan andere websites als het gaat om batterijverbruik en warmte
Ad Blokkerquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor add blocker gebruik jij dan?
Dat zal moeilijk gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:01 schreef devzero het volgende:
Die moet ik dan ook maar in mijn telefoon zien te persen
Een pil die er waarschijnlijk voor gezord heeft dat je niks meer weet van het zitten op Sinterklaas' schoot.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet? Is dat een nieuwe vitamine pil?
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:04 schreef I. het volgende:
[..]
Een pil die er waarschijnlijk voor gezord heeft dat je niks meer weet van het zitten op Sinterklaas' schoot.
Powerbank en opladers meenemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
29% en nog 20 minuten te gaan. Hij is weleens bij 23% uitgevallen. Ik vrees het ergste
Ja ik kap er maar mee voor nu.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Powerbank en opladers meenemen
Moet je alleen wel je powerbank opgeladen houdenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Powerbank en opladers meenemen
Geen dieselgenerator in de trein meenemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je alleen wel je powerbank opgeladen houden
Hmn samen op reisquote:
Doe eens gekquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
Of zal ik het gwn erop wagen en kijken wanneer hij uitvalt
Raampje open en deze buiten hangenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen dieselgenerator in de trein meenemen
Wel gewaagd niet aan Groenlinks vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |