Triest.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja viezerik, en dat castingbureau ook hoor. Met veel bombarie eruit getrapt, maar gaan op de zelfde weg verder, nodigen hem uit om te spreken et cetera en iedereen die er over spreekt wordt de mond gesnoerd.
iemand die het opneemt voor zulke mensen omdat ze er geld aan verdienen, moet er van kotsen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wilde echt laatste zijn zodat die niet veranderd zou worden
I. Dag
Iedereen die er geld uit heeft geslagen. Sommige zullen wel terecht zijn maar veel zal ook onzin zijnquote:
lolquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:18 schreef I. het volgende:
Straks verdwijnt Danny ook achter het #meetoo gordijn vanwege rare PM's / DM's naar z'n modjes.
ik heb mij aangemeld trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:18 schreef I. het volgende:
Straks verdwijnt Danny ook achter het #meetoo gordijn vanwege rare PM's / DM's naar z'n modjes.
culutural appropriaten, behalve de westerse cultuur.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel dat politiek correcte is kut.
Net als met films nu als een neger opeens een van oorsprong blanke rol speelt krijgt de studio een schouder klopje.
Terwijl als een blanke een aziaatische of neger rol speelt ia het opeens whitewashing en moord en brand.
Heel eng vindt ik dat.
Apps ontwikkelen is trouwens best kut, heel mijn laptop vol met emulators gelijk, nog 3GB over.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef I. het volgende:
Disclaimer: Dat was een grapje.
Ik zie het al gebeuren dat ik daar een ban voor krijg.
En als Marvel fan raken ze me hard Mary Jane die sexy redhead die spidey altijd zo geil tiger noemde in de fox tekenfilm is opeens een negerin.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
culutural appropriaten, behalve de westerse cultuur.
Die mensen.
Witwassen is illegaal man.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel dat politiek correcte is kut.
Net als met films nu als een neger opeens een van oorsprong blanke rol speelt krijgt de studio een schouder klopje.
Terwijl als een blanke een aziaatische of neger rol speelt is het opeens whitewashing en moord en brand.
Heel eng vindt ik dat.
hahahaha deal, en dan maak ik een crowdfund actie voor je.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze van James bond een neger maken ga ik een film regisseren waarin Martin Luther King word gespeeld door een aziaat met down syndroom
Lekkahquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef I. het volgende:
[..]Ik heb je username voorbij zien komen. 7 aanmeldingen nu.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Apps ontwikkelen is trouwens best kut, heel mijn laptop vol met emulators gelijk, nog 3GB over.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze van James bond een neger maken ga ik een film regisseren waarin Martin Luther King word gespeeld door een aziaat met down syndroom
Ik ben ooit van een Amerikaans comic forum geflikkerd omdat ik suggereerde dat jason Statham een goeie casting was voor Black Panther als payback voor Heindall en the Human torch die opeens negers waren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahahaha deal, en dan maak ik een crowdfund actie voor je.
Moet nog wel even kijken hoe ik dat straks doe met GDPRquote:
Ja virtual android voor lollipop, kitkat, nougat et cetera.quote:
Een lesbische transgender albinonegerin in een rolstoel als James Bond moeten we hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf, wat een kloteforum.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben ooit van een Amerikaans comic forum geflikkerd omdat ik suggereerde dat jason Statham een goeie casting was voor Black Panther als payback voor Heindall en the Human torch die opeens negers waren.
Ik denk dat je voor de voorwaarden wel basic templates hebt, en je moet eigenlijk z.s.m. rekening houden met inzicht en verwijderen van gegevens.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef I. het volgende:
[..]
Moet nog wel even kijken hoe ik dat straks doe met GDPRDat is nu nog niet helemaal volgens het boekje natuurlijk. Geen enkele voorwaarden bij het aanmelden.
Hij was gewoon een beetje aangebrand joh. Dan krijg je zo'n kleurtje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben ooit van een Amerikaans comic forum geflikkerd omdat ik suggereerde dat jason Statham een goeie casting was voor Black Panther als payback voor Heindall en the Human torch die opeens negers waren.
Comicbookresourcesquote:
Ja precies, zou mij niks schelen als het een zwarte acteur is als het gewoon de beste acteur is voor die rol. Dat geforceerde diversiteitsprogramma altijd is om te kotsen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een lesbische transgender albinonegerin in een rolstoel als James Bond moeten we hebben.![]()
Maar een Bond met een ander kleurtje moet wel kunnen vinnik. Als het maar een echte Engelsman blijft. Niet dat we er geforceerd afrocultuur in gaan verwerken.
Oh jezus, dan moet je ze allemaal af ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja virtual android voor lollipop, kitkat, nougat et cetera.
Maar gelukkig kan ik het meeste in browser deven, alleen de native functies zoals de offline opslag moet ik in de emulators testen.
Ja idd, neem aan van wel. Inzicht en verwijderen van gegevens is geen probleem voor mij. Had al wel gelezen dat posts en comments (met bijbehorende namen in/bij posts), niet verwijderd hoeven te worden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor de voorwaarden wel basic templates hebt, en je moet eigenlijk z.s.m. rekening houden met inzicht en verwijderen van gegevens.
Tot kitkat heb je 90% van de gebruikers gelukkig, beetje net als met die resoluties: https://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.aspquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:29 schreef I. het volgende:
[..]
Oh jezus, dan moet je ze allemaal af ja.Wat kut.
Een james bond met indiaase roots.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een lesbische transgender albinonegerin in een rolstoel als James Bond moeten we hebben.![]()
Maar een Bond met een ander kleurtje moet wel kunnen vinnik. Als het maar een echte Engelsman blijft. Niet dat we er geforceerd afrocultuur in gaan verwerken.
Ah oké beter.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd, neem aan van wel. Inzicht en verwijderen van gegevens is geen probleem voor mij. Had al wel gelezen dat posts en comments (met bijbehorende namen in/bij posts), niet verwijderd hoeven te worden.
Misschien zal dat voor sommigen opgaan, maar ik geloof best dat er verkrachtingen hebben plaatsgevonden. En er zijn waarschijnlijk ook heel veel randgevallen, bv de secratesse die zich toch wel een beetje gedwongen voelde om het genotsstaafje van haar baas eens goed schoon te maken omdat ze een salaris verhoging nodig had, maar er misschien toch ook wel een beetje zin in had.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij veel gevallen die gewoon vrijwillige seks hadden en er derig jaar later er opeens een verkrachting van maken..
Omdat ze geld ruiken.
Ja idd, zelfde ook met browsers. IE7/8 etc. moet je nu eigenlijk ook niet meer willen ondersteunen. Gewoon vanaf 11 / Edge.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot kitkat heb je 90% van de gebruikers gelukkig, beetje net als met die resoluties: https://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |