Gelukkig moet er niet veel spannends gebeuren voor mijn app, alleen de barcodescanner en QRcode snanner API's die ik gebruik zijn wat nieuwer volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd, zelfde ook met browsers. IE7/8 etc. moet je nu eigenlijk ook niet meer willen ondersteunen. Gewoon vanaf 11 / Edge.
de rappertquote:
Dat scheelt echt een hoop. Heb je geen last van niet kloppende topics ed. door verwijderde postsquote:
Een kennerquote:
Ah, dat zijn meestal wel tricky dingen ja. Maar ach, als je maar een klein deel gebruikers gaat missen omdat ze nog een os uit de prehistorie gebruiken, zou dat niet heel erg zijn gok ik zo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig moet er niet veel spannends gebeuren voor mijn app, alleen de barcodescanner en QRcode snanner API's die ik gebruik zijn wat nieuwer volgens mij.
Ja precies dat is kut, en anders is zoals op FOK! wel goed gedaan met de gebruikersnaam naar anoniem veranderen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:43 schreef I. het volgende:
[..]
Dat scheelt echt een hoop. Heb je geen last van niet kloppende topics ed. door verwijderde posts
Ja net voor mijn tijd, zie het wel eens voorbij komen.quote:
Nee precies, is 10% van de gebruikers, en dan werken wat functionaliteiten gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, dat zijn meestal wel tricky dingen ja. Maar ach, als je maar een klein deel gebruikers gaat missen omdat ze nog een os uit de prehistorie gebruiken, zou dat niet heel erg zijn gok ik zo.
wat was je doen?quote:
Zo ver.quote:
Vrijwillig ?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee precies, is 10% van de gebruikers, en dan werken wat functionaliteiten gewoon niet.
Nog ergerquote:
Joah, ga ik alleen niet doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies dat is kut, en anders is zoals op FOK! wel goed gedaan met de gebruikersnaam naar anoniem veranderen.
Kwestie van prioriteren, kan wel een functie niet maken omdat dat bij een handvol fossielen niet werkt maar dat is ook niet alles.quote:
Naar een bekende gegaan of zo?quote:
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteren, kan wel een functie niet maken omdat dat bij een handvol fossielen niet werkt maar dat is ook niet alles.
Eimdhoven en Amsterdam kan niet hoor.quote:
Ja familie. Ik kreeg gisteren filmpje dat mn nichtjes kunnen kruipen dus dacht ik even langsgaan knuffelen en terugquote:
Niet echt. Ben er weleens geweest maar niet zo vaak. Eindhoven bezoek ik wel het meestquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eimdhoven en Amsterdam kan niet hoor.
Ga je ook wel eens naar Almere of Lelystad?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:00 schreef devzero het volgende:
Het moederinstinct wordt wakker in limoentje
op een andere manier aan de man/vrouw brengen danquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:02 schreef I. het volgende:
Toch m'n puntje maar even uit m'n sig gehaald. Durf zo'n linkje naar m'n site toch niet aan terwijl ik met Danny in discussie ben.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
op een andere manier aan de man/vrouw brengen dan
Ben je echt met hem in discussie?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:04 schreef I. het volgende:
En die discussie met Danny is ook best praktisch, die info kan ik straks weer gebruiken.
Niets mis met nichtjes die 1.5 uur met de trein van je wonen. Kort genoeg om even op bezoek te komen, maar te ver om te moeten babysittenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jammer dat ik er eentje niet kant en klaar op het net kan bestellen.
Darkweb kan dat vast welquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jammer dat ik er eentje niet kant en klaar op het net kan bestellen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je echt met hem in discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |