Ik denk niet dat ik ooit op schoot ben geweest bij sinterklaas. Tenminste kan me dat niet herinnerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Traumatische herinneringen aan het zitten op de schoot van sinterklaas?
Ja, zoiets had ik ook in gedachten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat bassie wel een beetje op een gitaar zou gaan spelen met mikey op zijn schoot
Ja en de tel wordt ook warm als ik op Fok zit. Bij (meeste) andere sites heb ik dat probleem dan weer nietquote:
Vast nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:55 schreef I. het volgende:
[..]
En hij deed niet eens even een goed woordje voor jou?
FOK! is dan ook een ontzettend zware site.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en de tel wordt ook warm als ik op Fok zit. Bij (meeste) andere sites heb ik dat probleem dan weer niet
mijn tel heeft juist minder moeite met fok dan andere websites als het gaat om batterijverbruik en warmtequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en de tel wordt ook warm als ik op Fok zit. Bij (meeste) andere sites heb ik dat probleem dan weer niet
Wat voor add blocker gebruik jij dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn tel heeft juist minder moeite met fok dan andere websites als het gaat om batterijverbruik en warmte
Ad Blokkerquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor add blocker gebruik jij dan?
Dat zal moeilijk gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:01 schreef devzero het volgende:
Die moet ik dan ook maar in mijn telefoon zien te persen
Een pil die er waarschijnlijk voor gezord heeft dat je niks meer weet van het zitten op Sinterklaas' schoot.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet? Is dat een nieuwe vitamine pil?
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:04 schreef I. het volgende:
[..]
Een pil die er waarschijnlijk voor gezord heeft dat je niks meer weet van het zitten op Sinterklaas' schoot.
Powerbank en opladers meenemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
29% en nog 20 minuten te gaan. Hij is weleens bij 23% uitgevallen. Ik vrees het ergste
Ja ik kap er maar mee voor nu.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Powerbank en opladers meenemen
Moet je alleen wel je powerbank opgeladen houdenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Powerbank en opladers meenemen
Geen dieselgenerator in de trein meenemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je alleen wel je powerbank opgeladen houden
Hmn samen op reisquote:
Doe eens gekquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
Of zal ik het gwn erop wagen en kijken wanneer hij uitvalt
Raampje open en deze buiten hangenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen dieselgenerator in de trein meenemen
Wel gewaagd niet aan Groenlinks vertellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |