zon broodje is lekker maar moet er wel sla tomaat komkommer ui en feta bijzitten en miss kool 😎quote:
eensquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zon broodje is lekker maar moet er wel sla tomaat komkommer ui en feta bijzitten en miss kool 😎
Je lijkt me vriendin wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zon broodje is lekker maar moet er wel sla tomaat komkommer ui en feta bijzitten en miss kool 😎
paninigrill is amazing en wat verwoord je dat mooiquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Panini grill is echt een geweldig ding voor hamburgers.
Wel die frituur diepvries dingen met ee korstje niiet die verse gehakt dingen dat geeft troep.
bezittelijke voornaamwoorden is niet Mikeys sterkste kantquote:
Dat blijkt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bezittelijke voornaamwoorden is niet Mikeys sterkste kant
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen chocoladesaus eroverheen pleuren
Hangt er vanaf wat je ermee doet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen vlees is niet lekker zo eentonig
Borrelnootjequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen vlees is niet lekker zo eentonig
Kruidenquote:
quote:
Ok miss. Alleen vlees en niks anders nee dat is niksquote:
Zelfdequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey Limoen. Rustig relax met jou?
Jerom hakte de zinnen gewoon in kleinere stukken, maar verving nooit 'mij' met 'me'.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt door suske en wiske en dsn met name Jerom.
fijn 👌quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zelfderustig en relaxte dag vandaag.
Bassie en Adriaan danquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:38 schreef I. het volgende:
[..]
Jerom hakte de zinnen gewoon in kleinere stukken, maar verving nooit 'mij' met 'me'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |