Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt of ervan gehoord hebben en die dit willen delen met de overige fokkers?
Het lijkt me zo stug gewoon, als ik bassie als bassie zie op de tv kan ik me gewoon niet voorstellen dat hij zo een alter ego heeft
Dat Bas van toor niet helemaal fris onder de oksels is.. so be it. Bassie is cool
quote:Kijk dit bedoel ik dus, je broer stond dus op de kermis Bas loopt naar hem toe en knijpt?
Op woensdag 30 juli 2003 00:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mijn broer is als klein jongetje op de kermis keihard door Bassie in z'n arm geknepen en hij is daar nu (hij is nu 30) nog steeds kwaad over
Zomaar, zonder reden kneep Bassie hem keihard in z'n arm![]()
Bas van Toor staat algemeen bekend als een heel naar mannetje...
[Dit bericht is gewijzigd door HarryH op 30-07-2003 01:04]
quote:Keek hij je gewoon zo aan of zat hij te mopperen en te schelden ofzo?
Op woensdag 30 juli 2003 00:58 schreef Haarbalpasta het volgende:
niet echt iets naars mee gemaakt, maar ik was vroeger wel is naar zo'n show geweest, en ik zag hem dus in de gang lopen met een pruik in zn handen (in zn gewone kleren that is) en een peukie in zn clownssmoel ,en hij was ontzettend chagerijnig
quote:hij was gewoon niet vrolijk! ik stond in de rij, dus er riepen al wat kinderen naar hem, en hij reageerde echt niet bepaald vrolijk , en hij liep weer verder met dat gemurmel, sindsdien haat ik hem
Op woensdag 30 juli 2003 00:59 schreef HarryH het volgende:
Keek hij je gewoon zo aan of zat hij te mopperen en te schelden ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Haarbalpasta op 30-07-2003 01:02]
ben toen ik nog klein was een keer naar zo'n voorstelling geweest en wat ik me er van kan herrineren vond ik dat best leuk
Verder heb ik hem nooit meer gezien
quote:Ik ook
Op woensdag 30 juli 2003 01:01 schreef Muizig het volgende:ben toen ik nog klein was een keer naar zo'n voorstelling geweest en wat ik me er van kan herrineren vond ik dat best leuk
quote:Ja, zonder reden en keihard
Op woensdag 30 juli 2003 00:48 schreef HarryH het volgende:[..]
Kijk dit bedoel ik dus, je broer stond dus op de kermis Bas loopt naar hem toe en knijpt?
quote:hij woont in de stad naast de mijne, en dan kom je hem wel es tegen. hij kijkt nooit vrolijk en loopt altijd te zeiken op voetballende kinderen voor de deur. eikel
Op woensdag 30 juli 2003 00:46 schreef Toet het volgende:
Ik las ook in de reacties op het FP bericht van vandaag dat men hen arrogant vindt IRL, vraag me ook af waar dat op gebaseerd is
ben je groot ben je klein,
iedereen kan vriendelijk zijn
of je rijk of arm bent,
viendelijkheid da kost geen cent
Best ironisch eigenlijk als hij echt in werkelijkheid zo een chagerijn is
Iemand enig idee wie dat ooit heeft gezongen?
quote:arie en bastiaan
Op woensdag 30 juli 2003 01:15 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
Adriaan is acrobaat,
en Bassie spuit ze vol met zaad!Iemand enig idee wie dat ooit heeft gezongen?
quote:Die ken ik volgens mij om een of andere reden
Op woensdag 30 juli 2003 01:18 schreef mista het volgende:[..]
arie en bastiaan
quote:ow toch wel
Op woensdag 30 juli 2003 01:19 schreef Toet het volgende:[..]
Die ken ik volgens mij om een of andere reden
quote:Bassie rookt toch helemaal niet? Tis alleen Adriaan die rookt
Op woensdag 30 juli 2003 00:58 schreef Haarbalpasta het volgende:
niet echt iets naars mee gemaakt, maar ik was vroeger wel is naar zo'n show geweest, en ik zag hem dus in de gang lopen met een pruik in zn handen (in zn gewone kleren that is) en een peukie in zn clownssmoel ,en hij was ontzettend chagerijnig
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze in het echt nare mannen zijn. Natuurlijk kunnen zij hun dag ook wel eens niet hebben. Het zijn namelijk ook maar gewone mensen van vlees en bloed? Of zie ik dat verkeerd ?
[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 30-07-2003 01:27]
quote:Volgens mij Katja Schuurman, die speelde Jesscia als ik het goed heb
Op woensdag 30 juli 2003 01:23 schreef BAZZA het volgende:
Het zijn kampers en vrienden van Pistolen Paultje
Enne Bassie gedroeg zich ook nog ongepast jegens Hedwig uit GTST
quote:Nou met B&A weet ik wel, die willen altijd wel even met je op de foto of geven je een handtek.
Op woensdag 30 juli 2003 01:27 schreef kaminawanalaya het volgende:
Weet je wat een eikel is: PETER JAN RENS. Die haat kinderen en kan ze niet een handtekening ofiets geven. een keer heeft hij zelfs een vriendje van me met een honkbalknuppel geslagen.
[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 30-07-2003 01:28]
quote:Naja, toch niets verkeerd mee
Op woensdag 30 juli 2003 01:28 schreef Frasier het volgende:
Enige ervaring die ik met hun heb gehad is vroeger toen ik klein was met me moeder naar een voorstelling van hun ging en we Adriaan na afloop op het terrein tegen kwamen en hij me moeder probeerde te versieren. De smiegt
quote:Hij is als het goed is nog steeds getrouwd hoor
Op woensdag 30 juli 2003 01:30 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Naja, toch niets verkeerd mee
Hij was toen als het goed is niet meer getrouwd. Toen ze nog met het circus reisden is Adriaan gescheiden van zijn vrouw.
quote:Ja, met Ina van Toor. Maar daar is hij pas na 1986 meegetrouwd. Je kan dat ook aan de aftiteling van de series zien. Bij de serie van de schatkaart staat er bij Regie assiestent: Ina van Woerden en bij de latere series staat er Ina van Toor. Voor 1981 (ongeveer) was Adriaan met Sjaan getrouwd.
Op woensdag 30 juli 2003 01:31 schreef HarryH het volgende:[..]
Hij is als het goed is nog steeds getrouwd hoor
quote:En ik nog vragen met m'n kinderlijke onschuldigheid waar Bassie was. Die was "even in de tent bezig"
Hij was toen als het goed is niet meer getrouwd. Toen ze nog met het circus reisden is Adriaan gescheiden van zijn vrouw.
quote:Nee, die was denk ik naar de bakker om slagroomtaartjes
Op woensdag 30 juli 2003 01:34 schreef Frasier het volgende:[..]
En ik nog vragen met m'n kinderlijke onschuldigheid waar Bassie was. Die was "even in de tent bezig"
quote:Om vervolgens met z'n eigen spuit de taartjes te voorzien van slagroom
Op woensdag 30 juli 2003 01:35 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Nee, die was denk ik naar de bakker om slagroomtaartjes
quote:Hmmz... haha
Op woensdag 30 juli 2003 01:37 schreef Frasier het volgende:[..]
Om vervolgens met z'n eigen spuit de taartjes te voorzien van slagroom
quote:Geen puberforum alsjeblieft
Op woensdag 30 juli 2003 01:37 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Hmmz... haha
quote:Ja het schijnt zo te zijn dat ze zijn zoals op televisie zodra ze in hun rol zitten van Bassie en Adriaan, anders zijn het niet de meest aangename personen heb ik begrepen
Op woensdag 30 juli 2003 01:28 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Nou met B&A weet ik wel, die willen altijd wel even met je op de foto of geven je een handtek.
quote:Iedereen blijft altijd een beetje kind. Kijk maar naar Bassie
Op woensdag 30 juli 2003 01:46 schreef HarryH het volgende:[..]
Geen puberforum alsjeblieft
quote:Zonder clowns- en acrobaatspakken zitten ze nog steeds in een rol, die van Japie en de Baron, vandaar die kwaadaardigheid
Op woensdag 30 juli 2003 01:50 schreef HarryH het volgende:[..]
Ja het schijnt zo te zijn dat ze zijn zoals op televisie zodra ze in hun rol zitten van Bassie en Adriaan, anders zijn het niet de meest aangename personen heb ik begrepen
quote:Jij weet er veel van zeg!
Op woensdag 30 juli 2003 01:33 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ja, met Ina van Toor. Maar daar is hij pas na 1986 meegetrouwd. Je kan dat ook aan de aftiteling van de series zien. Bij de serie van de schatkaart staat er bij Regie assiestent: Ina van Woerden en bij de latere series staat er Ina van Toor. Voor 1981 (ongeveer) was Adriaan met Sjaan getrouwd.
quote:Achja, dat heb je als je wat dingen van B&A verzamelt
Op woensdag 30 juli 2003 01:55 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Jij weet er veel van zeg!
quote:arie&sylvester
Op woensdag 30 juli 2003 01:15 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
Adriaan is acrobaat,
en Bassie spuit ze vol met zaad!Iemand enig idee wie dat ooit heeft gezongen?
quote:Jep, het zijn twee chagrijnen, vooral Bassie. Die is als ie denkt dattie prive is niet te pruimen, als er camera's of publiek in de buurt zijn veranderd ie als bij toverslag en speelt de grote kinderviend.
Op woensdag 30 juli 2003 01:24 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze in het echt nare mannen zijn. Natuurlijk kunnen zij hun dag ook wel eens niet hebben. Het zijn namelijk ook maar gewone mensen van vlees en bloed? Of zie ik dat verkeerd ?
Allemaal een act. 't Is een smerig stuk chagrijn dat kinderen letterlijk van zich afslaat als er geen camera in de buurt is.
quote:Bij hem voor de deur
Op woensdag 30 juli 2003 01:12 schreef mista het volgende:[..]
hij woont in de stad naast de mijne, en dan kom je hem wel es tegen. hij kijkt nooit vrolijk en loopt altijd te zeiken op voetballende kinderen voor de deur. eikel
quote:He dat had ik ook gezien volgens mij, toen begon die Georgina te mekkeren dat ze vroeger als klein meisje een keer geen handtekening mocht ofzo?? Er was iig iets
Op woensdag 30 juli 2003 03:30 schreef Libris het volgende:
Toen ik Bassie bij BNN zag had ik het helemaal gehad. Was een programma met Bart de Graaff en Georgina Verbaan en die clown was echt irritant.
quote:Markgraaflaan in Vlaardingen
Op woensdag 30 juli 2003 09:31 schreef IJzercookie het volgende:[..]
Bij hem voor de deur
, weet wel waar hij woont?
quote:Hier woont Bassie niet .... Bassie woont op de westhavenkade (waar ook het bedrijf van hem zit, Bassie Produkties).
Op woensdag 30 juli 2003 16:21 schreef CandyCan het volgende:[..]
Markgraaflaan in Vlaardingen
Was op een of andere beurs waar ze handtekeningen uitdeelden.. weet nog wel dat Adriaan wel heel vriendelijk was..
Maar Bassie heel vervelende mannetje.
quote:Allememachies
Clown Bassie van het roemruchte komediantenduo Bassie en Adriaan is in een hevige strijd verwikkeld om zijn volgens hem criminele halfbroer Aart de H. (49) uit zijn woning in Vlaardingen te krijgen.Volgens de 63-jarige clown, in het dagelijks leven Bas van Toor genaamd, is zijn halfbroer een hennepkwekerij begonnen in de tuin van het huisje aan de Markgraaflaan in Vlaardingen. "Dergelijke bezigheden schaden mijn goede reputatie en dat kan ik in mijn vak absoluut niet hebben."
Het pand is sinds een jaar of vijftien Van Toors eigendom. "Mijn moeder woont er al veertig jaar. Op een slecht moment dreigde het verkocht te worden. Omdat ik door mijn carrière goed geboerd heb, kon ik het pandje gelukkig kopen en is mijn moeder er gratis blijven wonen. Eind vorig jaar moest ze echter op 89-jarige leeftijd naar een verzorgingstehuis."
'Bassie' vond snel een nieuwe bewoner. "Mijn halfbroer Aart, een zoon uit het tweede huwelijk van mijn moeder, kwam in december uit de gevangenis. Hij was veroordeeld omdat hij zijn ex-vrouw accuzuur in het gezicht had gegooid. Hoewel hij een strafblad heeft van hier tot Tokio, en wel eens met granaten gooit, wilde ik hem toch helpen. Ik heb hem gratis onderdak aangeboden in het huisje waarin mijn moeder had gewoond. Het blijft tenslotte je eigen bloed."
Daarvan kreeg de clown echter snel spijt: "In de grote achtertuin verrees plotseling een enorme loods. Na verloop van tijd kreeg ik door waarom er toch steeds zoveel drukte heerste in die tuin. Ik ben toen naar de politie gestapt, die de kwekerij met vijfhonderd plantjes en dure apparatuur heeft ontmanteld."
Bassie vindt het eigenlijk nog het ergste dat de torenhoge energienota's die gepaard gaan met het kweken van hennep door zijn halfbroer zijn afgewenteld op zijn demente moeder.
Aart de H., die onbereikbaar is voor commentaar, gaf vorige week tijdens een kort geding voor de Rotterdamse rechtbank aan dat hij in de woning wil blijven. Hij ontkent in alle toonaarden iets met de hennepplantage te maken te hebben. Bovendien zegt hij huur te hebben betaald aan Van Toor en daardoor huurbescherming te genieten
quote:En daar kan je niet lekker voetballen voor de deur!! Erg veel verkeer daar en veel water.
Op woensdag 30 juli 2003 16:25 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Hier woont Bassie niet .... Bassie woont op de westhavenkade (waar ook het bedrijf van hem zit, Bassie Produkties).
Dit huis is van zijn halfbroer Andre geweest (die je ook in de oude series zit, Andre du Lord, de goochelaar).
Dat het kampers zijn is volgens mij onzin.
Maar de verhalen gaan wel dat vooral Bas niet altijd even vrolijk is.
Een kennis van mij was een keer op een feestje en daar was Bas ook, maar die stond gewoon te praten met mensen en deed niet onaardig, ik zelf ben hem een keer bij de Mac tegengekomen hij al bellend en met z'n vrouw achter hem aan
quote:De aanhanger van de "Tros met Bassie en Adriaan" ?? Bedoel je die caravan ??
Op woensdag 30 juli 2003 17:23 schreef Inc_J het volgende:
Als ik me niet vergis woont onze Bas op de Oosthavekade, net aan de andere kant van het water dus, in een zijstraat van de Westhavekade staat al wel sinds jaar en dag een aanhanger van de "Tros met Bassie en Adriaan".Dat het kampers zijn is volgens mij onzin.
Maar de verhalen gaan wel dat vooral Bas niet altijd even vrolijk is.
Een kennis van mij was een keer op een feestje en daar was Bas ook, maar die stond gewoon te praten met mensen en deed niet onaardig, ik zelf ben hem een keer bij de Mac tegengekomenhij al bellend en met z'n vrouw achter hem aan
quote:Goochelaar? Welke serie is dat??
Op woensdag 30 juli 2003 16:25 schreef heidbuurt het volgende:Dit huis is van zijn halfbroer Andre geweest (die je ook in de oude series zit, Andre du Lord, de goochelaar).
Die goochelaar zat in de Geheime sleutel volgens mij.
Is Bassie nu niet actief als mondharmonica figuur?
.
quote:Hij is te zien in B&A en het geheim van de sleutel en in B&A en de diamant.
Op woensdag 30 juli 2003 18:20 schreef Zapper het volgende:[..]
Goochelaar? Welke serie is dat??
quote:Het was niet een schilderij toch? Misschien zat er een schatkaart in.
Op woensdag 30 juli 2003 20:35 schreef Tijn het volgende:
Ik zat ooit met Koninginnedag toen ik 8 was ofzo als een kansloze op zo'n kleedje zooi te verkopen en toen ging Bassie bij me afdingen en heb ik het uiteindelijk voor veel te weinig verkocht
quote:Zijn bedrijf heeft ooit belastinfraude gepleegd, iets waarvoor hij natuurlijk te verantwoording is geroepen, ik weet helemaal niet zeker of zo een rijke stinkerd er zelf wel achter zat.
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:34 schreef Happyness het volgende:
Nou ik vind het niet echt leuk om te horen dat de leukste clown ter wereld eigenlijk een sjaggie knijpende scheldende roken in de onderwereld zitten mafklapper is .... we verhelderend .. strax gaan jullie ook nog zeggen dat frans bauer eigenlijk homo is):|
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:34 schreef Happyness het volgende:
Nou ik vind het niet echt leuk om te horen dat de leukste clown ter wereld eigenlijk een sjaggie knijpende scheldende roken in de onderwereld zitten mafklapper is .... we verhelderend .. strax gaan jullie ook nog zeggen dat frans bauer eigenlijk homo is):|
quote:Blijft een geweldig plaatje
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:42 schreef greatgonzo het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:11 schreef vanwel het volgende:
G*dverd*mme! Wat is dat toch met het gooien van accuzuur in het gezicht van vrouwen! Dat soort gasten moet helemaal niet meer vrijkomen!!!![]()
![]()
quote:Bassie is een klootzak, maar dat soort dingen doet ie niet hoor
Op woensdag 6 augustus 2003 14:11 schreef vanwel het volgende:
G*dverd*mme! Wat is dat toch met het gooien van accuzuur in het gezicht van vrouwen! Dat soort gasten moet helemaal niet meer vrijkomen!!!![]()
![]()
Met camera's en een clownspak erbij gaat er gewoon een knop op: vrolijk, vriendelijk en hartelijk
Zonder dat: hatelijk, geïrriteerd en gemeen
quote:Dus op zo een kermis deed hij verder ook heel sacho en kindonvriendelijk?
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:13 schreef Duder het volgende:
Ik heb Bassie een keer op de kermis gezien en daar had hij een mooie techniek verzonnen om kindjes van zich vandaan te houden...allebei de armen in de zij en een draai van 180 graden maken...dan zorgen de ellebogen er wel voor dat de kinderen niet te dicht in de buurt komen.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:42 schreef greatgonzo het volgende:[..]
quote:Ina is al jarenlang zijn steun en toeverlaat.
quote:Dat meen je niet , die man is miljonair ! Ik hoop dat Bassie zelf dit trouwens niet ziet , anders gaat 'ie je grijpen !
Op woensdag 30 juli 2003 16:21 schreef CandyCan het volgende:[..]
Markgraaflaan in Vlaardingen
Ik wil die twee deze keer GOED te grazen nemen! Als ik die vervelende Bassie en Adriaan dan eindelijk heb, dan zal ik ze!!!! Die twee zullen ervan lusten, PATJEPOE!!!! Stel je eens voor, een wereld zonder Bassie en Adriaan. Lang leve de vrijheid! Lang leve mijn briljante plannen zonder gestoord te worden door die vervelende Bassie en Adriaan!
quote:Leuke kick, bal gehakt
Op woensdag 12 november 2003 18:42 schreef De-Baron het volgende:
ALTIJD WEER DIE VERVELENDE CLOWN EN DIE IRRITANTE ACROBAAT!!!Ik wil die twee deze keer GOED te grazen nemen! Als ik die vervelende Bassie en Adriaan dan eindelijk heb, dan zal ik ze!!!! Die twee zullen ervan lusten, PATJEPOE!!!! Stel je eens voor, een wereld zonder Bassie en Adriaan. Lang leve de vrijheid! Lang leve mijn briljante plannen zonder gestoord te worden door die vervelende Bassie en Adriaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |