ah cool, dat zijn leuke dingen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja familie. Ik kreeg gisteren filmpje dat mn nichtjes kunnen kruipen dus dacht ik even langsgaan knuffelen en terug
Dat zou je denken. Maar ik ben beetje de vaste oppasquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met nichtjes die 1.5 uur met de trein van je wonen. Kort genoeg om even op bezoek te komen, maar te ver om te moeten babysitten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik straks AT weer aan mijn deur. Nee bedankt, heb mijn lesje geleerd van de vorige keer
Vorige keer? Kreeg je wel je geld terug gestort?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik straks AT weer aan mijn deur. Nee bedankt, heb mijn lesje geleerd van de vorige keer
Haha ben niet te missen. Enige groene citrusvruchtquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snel limoen staat op Eindhoven centraal snel stalken
Zelfs dat nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorige keer? Kreeg je wel je geld terug gestort?
Ja, maar daar hoef je dan toch geen BV voor op te zetten?quote:"een hobbysite moet ook inkomsten hebben".
Da's helemaal niet verplichtquote:"Ik had liever geen bedrijf gehad hoor, geloof me, maar dat was destijds verplicht ivm btw en omdat bedrijven anders geen diensten wilden afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |