quote:
Slechte telefoonquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Batterij gaat het niet redden tot Amsterdam. Zit al op 51% en moet nog 45 minuten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Batterij gaat het niet redden tot Amsterdam. Zit al op 51% en moet nog 45 minuten
ben je op af geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Nee, Bolke heeft zijn lesje wel geleerdquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eindhovenmaar nog geen Bolke op het spoor gespot
Welk merk ?quote:
quote:Op het Fok Forum is zelfs een compleet lotgenotentopic van mensen die ooit slachtoffer zijn geworden van de clown.
wat voor telefoon heb je?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Hij heeft het nou ook te druk hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, Bolke heeft zijn lesje wel geleerd
#me2quote:
Ik weet niks van iphone maar mijn budget nokia zou met 45% zeker nog een dag meegaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
iPhone. Kan dat er een virus op zit sinds de darkweb incident
quote:Op woensdag 30 juli 2003 01:34 schreef MOD het volgende:
ja, ik ken zo'n gast (nu 30). op zn 12e was hij daar op een feest. en Bassie was daar ook die daar gewoon in normale kleding liep enzo. Toen liep die gast zo naar Bassie om te vertellen dat ie em zo geweldig vond.
Bassie's antwoord was zoiets van 'Opdondere klijn kut kind, ik ben hier niet voor de kleintjes.'.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |