@bluezzzzzzzzzquote:Op woensdag 25 april 2018 07:47 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord
Zenden series uit waarom Harry Potter niet goed is voor je enzoquote:Op woensdag 25 april 2018 07:47 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord
Ook preken uit de Pinkstergemeente, die zijn wel vermakelijk. Daar mogen ook nietpredikanten op het podium komen voor een speech. De logica van sommigen is briljant.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Zenden series uit waarom Harry Potter niet goed is voor je enzo. En een hoop gehallelujah. Maasbach en de ouwe EO-engerds.
Da's ook bij de evangelische nieuwe kerk waar mijn halve schoonfamilie aan hangt ja.quote:Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ook preken uit de Pinkstergemeente, die zijn wel vermakelijk. Daar mogen ook nietpredikanten op het podium komen voor een speech. De logica van sommigen is briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Balen!quote:Op woensdag 25 april 2018 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik begin vandaag toch de zoektocht naar een nieuwe telefoon.
Na een ochtend lang klote met mijn nieuwe-oude-geleende-telefoon, bleek de accu toch sort of dood.
Ergo, ik heb nu 2 kuttelefoons.
Ja, best wel.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2018 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik wil ook koffie, maar dan moet ik eerst ongemerkt het bed zien te verlatenKoffie halen gaat vast wel lukken, die lijkt heel diep te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen Lonaa, moet je weer kloten met een telefoon. Is een alleen een andere accu geen optie?
Singapore veel plezier daar (en svp niet het weer van daar meenemen hierheen)We have far more in common than that which devides us..
Ik vind 'wensen' altijd zo moeilijk.quote:Op woensdag 25 april 2018 09:42 schreef Kreator het volgende:
https://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/
Daar kun je vrij eenvoudig filteren op prijs en wensen.
Wij kopen nu Samsung J7 voor onze planners. Dingen zijn rond de 200 EUR. Ik hoor niemand klagenquote:Op woensdag 25 april 2018 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind 'wensen' altijd zo moeilijk.
Hij moet t doen.
Beetje appen, spotify, mijn grafiek-appjes (grafiekjes)
End.
Maar thanks.
Verder is vandaag studiedag en 'mag' ik niet sporten. Ik vind het niet zo'n leuke dag.
Edit: en ik moet m kunnen vasthouden met mn kleine worstenhandjes.
Ik ben wel tevreden over de Motorola Moto G, maar ik heb de tweede generatie en inmiddels zijn ze allang wel verder dan dat (ik kocht mijn telefoon zomer 2015), dus ik kan niet zeggen hoe ze nu zijn. De goedkopere iets slomere, maar ook kleinere versie is ook best okee, een vriend van mij doet daar ook al meer dan 2 jaar mee.quote:Op woensdag 25 april 2018 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind 'wensen' altijd zo moeilijk.
Hij moet t doen.
Beetje appen, spotify, mijn grafiek-appjes (grafiekjes)
End.
Maar thanks.
Verder is vandaag studiedag en 'mag' ik niet sporten. Ik vind het niet zo'n leuke dag.
Edit: en ik moet m kunnen vasthouden met mn kleine worstenhandjes.
Die voldoet alleen niet aan de eis "weinig geld voor over"quote:Op woensdag 25 april 2018 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben heel erg blij met mijn iPhone X
Ik ben van een iPhone overgegaan op een Xiaomi Mi A1 overgaan, wat op zich prima bevalt. 200 euro, Android One (dus voldoende updates), dual sim en langdurige batterij. Meer features dan mijn iPhone (werk telefoon).quote:Op woensdag 25 april 2018 10:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kocht kortgeleden een Asus Zenfone 4 max 5.5. Ook rond de 200 euro en vooral gekocht vanwege de batterijduur. Die blijkt inderdaad prima (2 dagen is haalbaar) en verder vind ik het ook een prima telefoon.
die heb ik ooknadat mijn s7 edge ermeestopte omdat ie de zwaartekracht toch niet helemaal aan kan..quote:Op woensdag 25 april 2018 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij kopen nu Samsung J7 voor onze planners. Dingen zijn rond de 200 EUR. Ik hoor niemand klagenMaar ik ken jouw budget niet natuurlijk.
Ik zat te kijjken naar de 5, die is ietsje kleiner, maar net zo duur.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:52 schreef Kreator het volgende:
Zoals ik zei, ik heb een Nokia 6 en die kost momenteel 150 euro (het 2 maanden oude model). Die is alleen wat aan de grote kant.
Verder 100% perfect. Doe 3 dagen met een batterij, is snel, doet alles en goedkoop.
De 2 is nog kleiner en volgens mij iets van 80/100 euro. Maar die is volgens mij ook wel daadwerkelijk iets minder modern en snel.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat te kijjken naar de 5, die is ietsje kleiner, maar net zo duur.
Kun je daar beetje fatsoenlijk op fokken?quote:Op woensdag 25 april 2018 10:52 schreef Kreator het volgende:
Zoals ik zei, ik heb een Nokia 6 en die kost momenteel 150 euro (het 2 maanden oude model). Die is alleen wat aan de grote kant.
Verder 100% perfect. Doe 3 dagen met een batterij, is snel, doet alles en goedkoop.
De usb opening is net niet groot genoeg, maar de achterkant is wel lekker ruw.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je daar beetje fatsoenlijk op fokken?
De mobiele layout van Fok! komt uit het jaar kruik, dus dat moet op elke telefoon wel te doen zijn inmiddelsquote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je daar beetje fatsoenlijk op fokken?
Wtf?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm, de HEMA verkoopt geen wasknijpers
wauw die had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
action, dan maar? De nieuwe hema.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt niet?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat doen andere omroepen ook. In Radar zit ook regelmatig PvdD propagandaquote:Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, inmiddels zenden ze dus propaganda namens andere landen uit.
Motorola Moto Gquote:Op woensdag 25 april 2018 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik begin vandaag toch de zoektocht naar een nieuwe telefoon.
Na een ochtend lang klote met mijn nieuwe-oude-geleende-telefoon, bleek de accu toch sort of dood.
Ergo, ik heb nu 2 kuttelefoons.
te nat om over het gras te rollebollen blijkbaar. Kan ook zijn dat dat vooral vanuit het oogpunt van het gras isquote:Op woensdag 25 april 2018 12:11 schreef Lot_1 het volgende:
Is het zulk slecht weer dan?
Wat een activiteit al!
Is het daar slecht weer dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Singapore veel plezier daar (en svp niet het weer van daar meenemen hierheen)
Dat is een Nederlandse politieke partij en dan is het duidelijk dat het van een politieke partij afkomstig is. Die programma's op Family 7 zijn meer brainwashing-achtig. Alleen in de aftiteling zie je heel snel dat het afkomstig is van het Israeli Ministry for Foreign Affairs.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat doen andere omroepen ook. In Radar zit ook regelmatig PvdD propaganda
Goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2018 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
De AH heeft wel wasknijpers![]()
Dat is wel weer even de reality check Lot, als de werkmail geopend is. Gelukkig viel het mee.
Ik zou vanochtend helpen met de sportdag maar die ging niet door vanwege het weer. Dus deed ik een was, de belastingaangifte, paste ik de voorlopige aanslag van 2018 aan, had ik een timmerman over de vloer, kocht ik een oranje shirt voor koningsdag, kookte ik twee maaltijden, betaalde rekeningen, veegde de schuur en bracht het glas weg. Maar goed dat ik tijd over had
Zullen we elkaar weer ongezien voorbij lopen op de vrijmarkt?quote:Op woensdag 25 april 2018 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
kocht ik een oranje shirt voor koningsdag,
Dan zit ik in Monaco naar Max Verstappen te kijken.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:06 schreef golfer het volgende:
Reispapieren, tickets en vouchers zijn binnen.
Nog maar 4 1/2 weken.
Ja, leuk!quote:Op woensdag 25 april 2018 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zullen we elkaar weer ongezien voorbij lopen op de vrijmarkt?
Ik moet het hier ook nog doen. Ik zie zo tegen die stofbende op dat ik het blijf uitstellen.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn zus verklaarde me voor gek dat ii kn stucwerk ging schuren. Mijn muren zijn gladder dan haar nieuwbouw stuc gedaan door een pro
Calabrië, 8-daagse fly-drive-rondreis met overnachtingen in Agriturismo.quote:
klinkt goed. Nooit in die regio geweest.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Calabrië, 8-daagse fly-drive-rondreis met overnachtingen in Agriturismo.
Staat bekend om het voet-sel, beter dan Apulië, daar nemen ze je op de hakquote:Op woensdag 25 april 2018 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
klinkt goed. Nooit in die regio geweest.
Ik internet (surfennn) vooral op mijn telefoon en mijn Nexus 5 is voor de derde keer na bootloop bij google... Ik ben dat een beetje zat, vier nieuwe toestellen in twee jaar tijdquote:Op woensdag 25 april 2018 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
De usb opening is net niet groot genoeg, maar de achterkant is wel lekker ruw.
(uiteraard kan dit)
Rib aan de nabestaandenquote:Op woensdag 25 april 2018 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Wat zal ik eens doen met mijn runderriplappen?
Rotex met stofzuiger fixenquote:Op woensdag 25 april 2018 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet het hier ook nog doen. Ik zie zo tegen die stofbende op dat ik het blijf uitstellen.
Ik maak eigenlijk meestal rendang. Ik was benieuwd of er nog meer opties zjinquote:Op woensdag 25 april 2018 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Rib aan de nabestaanden![]()
Tevens: rendang volgens RobinOok
Hasjee, ik ben saai met dit soort vlees, maar het is gewoon zo lekker, klassiekersquote:Op woensdag 25 april 2018 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk meestal rendang. Ik was benieuwd of er nog meer opties zjin
Robins Vietnamese stoofvlees is mijn nieuwe liefde.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Fly-drive bevalt ons altijd goed.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:57 schreef Barreltje het volgende:
fly-drive eigenlijk nog nooit gedaan.. dat lijkt me redelijk georganiseerd of is er nog wat flexibiliteit in ?
Ik maakte vorige week een prima stoof met wortel en prei, rode wijn, tomaten uit blik, bouillon, laurier, rozemarijn en tijm. En bleekselderijquote:Op woensdag 25 april 2018 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Ooit eens in Singapore zo heet gegeten dat m;n mond helemaal stuk was. Zo afschuwelijk scherp.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:28 schreef Bramito het volgende:
Gisteren naar een indiaas restaurant geweest. Zo lekker alleen teveel gegeten en de peper killed mn darmflora![]()
Vandaag sateh, effe snel, prima maar niks speciaals. Morgen Chinees neem ik aan.
Je kan het natuurlijk ook gewoon zelf plannen toch. Ticket, huurauto en locaties.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:57 schreef Barreltje het volgende:
fly-drive eigenlijk nog nooit gedaan.. dat lijkt me redelijk georganiseerd of is er nog wat flexibiliteit in ?
Top toestel. Oudere model is nog verkrijgbaar en net zo goed.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik internet (surfennn) vooral op mijn telefoon en mijn Nexus 5 is voor de derde keer na bootloop bij google... Ik ben dat een beetje zat, vier nieuwe toestellen in twee jaar tijd
Dus mochten ze nu niet meer leverbaar zijn eens daar naar kijken
Bedoel je nou die Nokia?quote:Op woensdag 25 april 2018 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Top toestel. Oudere model is nog verkrijgbaar en net zo goed.
Hoewel.. en planex is fijner op grote oppervlakten.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rotex met stofzuiger fixenen dat Mirka abranet. Heb amper stof, ja alleen als je met je vingers over de muur gaat.
Alleen m’n stofzuiger slaat steeds af.. geen idee waardoor. M’n Festool CTL staat bij m’n zus
nouja... dat vroeg ik me af.. hoeveel makkelijker is eea?quote:Op woensdag 25 april 2018 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook gewoon zelf plannen toch. Ticket, huurauto en locaties.
De afgelopen jaren steeds met "Eliza was here" gereisd.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind zelf alles uitzoeken ook alleen maar tof.Maar bijvoorbeeld 'Here was Eliza' heeft wel toffe huisjes in combinatie met een fly en drive. Wij zijn vaak wat sneller uitgekeken ergens dan de meeste mensen, dus meestal zoeken wij het allemaal zelf uit.
Ben je net zo rusteloos als minilot?quote:Op woensdag 25 april 2018 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
De AH heeft wel wasknijpers![]()
Dat is wel weer even de reality check Lot, als de werkmail geopend is. Gelukkig viel het mee.
Ik zou vanochtend helpen met de sportdag maar die ging niet door vanwege het weer. Dus deed ik een was, de belastingaangifte, paste ik de voorlopige aanslag van 2018 aan, had ik een timmerman over de vloer, kocht ik een oranje shirt voor koningsdag, kookte ik twee maaltijden, betaalde rekeningen, veegde de schuur en bracht het glas weg. Maar goed dat ik tijd over had
Denk het niet. Ik heb nu Bisolvon (pillen) en Isla (zuigtabletten). Tot nu toe 2 Bisolvon ingenomen.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:58 schreef Sarabi het volgende:
FFT heb je natterman bronchicum al geprobeerd?
Lekker vooruitzicht op een hele mooie reisquote:Op woensdag 25 april 2018 13:06 schreef golfer het volgende:
Reispapieren, tickets en vouchers zijn binnen.
Nog maar 4 1/2 weken.
Ah ja, net als Thailand. Stikbenauwd kan het zijn, alsof er geen frisse lucht is.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
FFT: Geen slecht weer maar vies weer. Bloedheet en een hoge luchtvochtigheid: Ik haat het.
Ik was er toen een week in januari en ruim 2 weken ergens in maart/april. Ik hield van taxi's (airco), hotel (airco) en kantoor (airco)quote:Op woensdag 25 april 2018 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht op een hele mooie reis
[..]
Ah ja, net als Thailand. Stikbenauwd kan het zijn, alsof er geen frisse lucht is.
Ik ga in januari naar Thailand, dan valt het nog mee.
Maar hou je überhaupt wel van zonnige temperaturen zoals bv vorige week hier?quote:Op woensdag 25 april 2018 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was er toen een week in januari en ruim 2 weken ergens in maart/april. Ik hield van taxi's (airco), hotel (airco) en kantoor (airco)
Ik ben by far niet zo energiekquote:Op woensdag 25 april 2018 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben je net zo rusteloos als minilot?
.
Zet mij in een woestijn en het gaat prima. Maar de luchtvochtigheid nekt me.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar hou je überhaupt wel van zonnige temperaturen zoals bv vorige week hier?
quote:Op woensdag 25 april 2018 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben je net zo rusteloos als minilot?
Ik had zondag effe snel een noodle bowl, die heb ik huilend op zitten eten. Het rare is dat ik het wel lekker vind dan.quote:Op woensdag 25 april 2018 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ooit eens in Singapore zo heet gegeten dat m;n mond helemaal stuk was. Zo afschuwelijk scherp.
Nice!quote:Op woensdag 25 april 2018 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
Even voor L_S om nog wat schuur horror te weergeven:
[ link | afbeelding ]
Dat beetje stof wat er ligt, komt van dat stripje tussen kozijn en andere muur. dat moest met de handEn de overgang van muren moet ook nog wat bijgewerkt worden
*gaat op zoek naar een schuurblok met stofafzuiging*
Alles netjes met korrel 240
Kannie! Fluwelen perzikjes!quote:Op woensdag 25 april 2018 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gladder dan de billen van Günther!
Zo vind ik hitte op vakantie ook niet al te erg, als je de hele dag buiten kunt zijn en een plonszwembad hebt. Maar ik woon in de stad, driehoogachter, geen tuin, geen balkon en alles in huis wordt benauwd en vies. Koken in een warme keuken, bluh. En op het werk zit ik onder een plat dak, ook bleh. Heb er niks aan, aan dat weer.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu ik een koel huis heb met een tuin met wind, vind ik warmte een stuk beter te doen. Ik heb er eigenlijk zelfs van genoten vorige week. Maar nog steeds vermijd ik autorijden of eigenlijk alles buiten mijn grondgebied. Boven de 22 graden stap ik per definitie niet meer in de auto tenzij enorme noodsituatie.
Had jij niet laatst het plan om te gaan verhuizen? Of is dat plan in de ijskast gezet?quote:Op woensdag 25 april 2018 16:35 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zo vind ik hitte op vakantie ook niet al te erg, als je de hele dag buiten kunt zijn en een plonszwembad hebt. Maar ik woon in de stad, driehoogachter, geen tuin, geen balkon en alles in huis wordt benauwd en vies. Koken in een warme keuken, bluh. En op het werk zit ik onder een plat dak, ook bleh. Heb er niks aan, aan dat weer.
Diepvries.quote:Op woensdag 25 april 2018 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had jij niet laatst het plan om te gaan verhuizen? Of is dat plan in de ijskast gezet?
Nou, dat dus. Precies dat. Ik ben nu een beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:54 schreef minilot het volgende:
Ik vind in theorie elk soort weer wel wat fijns hebben, maar na afgelopen week heb ik een onhoudbare honger naar hoge temperaturen en lange, warme zomeravonden
Straks verslag svp! Bon appétitquote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik ben klaar voor het beste Italiaanse restaurant van Nederland..
Ik gok dat ze die verwachting niet waar gaan maken.
Het beste Italiaanse restaurant van Nederland volgens Jan Publiek.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk uit naar het verslag met foto's.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Ook uit Zeeland.quote:
Welke?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een favoriete pizza in Rotterdam.
Smakelijk eten, hoeft niet het beste te zijn, als hij maar verhipte goed is is ook al erg fijn.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Wat voor eentje dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
quote:
De Montebianco van Gusto.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:25 schreef golfer het volgende:
Wat voor eentje dan?
Margherita
Marinara
Quattro Formaggi
Verdure / Vegetariana
Carciofok
Funghi
Quattro Stagioni
?
Je hebt mijn adres.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Poppetjes, ik ga morgenmiddag testbatches geitenboterfudge maken. Kan iedereen die bereid is om in ruil voor een gratis sampletje (regulier en met chocolade) wat vragen van mij te beantwoorden me een DM met naam en adres sturen?
Ik weet waar je huis woont, jaquote:
Watdan?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
Dit poppetje heeft een DM gestuurdquote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Poppetjes, ik ga morgenmiddag testbatches geitenboterfudge maken. Kan iedereen die bereid is om in ruil voor een gratis sampletje (regulier en met chocolade) wat vragen van mij te beantwoorden me een DM met naam en adres sturen?
Oh!quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Dit poppetje gaat ervoor zitten...je kondigt vast wel aan wanneer wordt verstuurd.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Niet fudge-liefhebbers zijn ook welkom!quote:Op woensdag 25 april 2018 18:37 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik heb braaf gestuurd maar moet bekennen dat ik supermarktfudgevind. Is dat een pré voor selectie of juist niet?
Oei, vroeg mij vanochtend al af, of je wist dat de andere ab aanslaat.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff was vanmiddag ff in het ziekenhuis voor foto’s. Stukje rijden, stukje lopen, 10 minuten wachten en weer terug, ben kapot.
Ja, jaar of 7 geleden had ik een heel vreemde longinfectie, maar dat was veel en veel erger, hoesten was kotsen. Lag toen op de intensieve care in isolatie omdat ze niet wisten wat het was, soort turbo kinkhoest iets. Maar nooit gevonden wat het veroorzaakte.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, vroeg mij vanochtend al af, of je wist dat de andere ab aanslaat.
Paar jaar geleden was er toch ook sprake van een gekke longinfectie.
Loopt je man nu met de honden?
Zelf plannen is tofquote:Op woensdag 25 april 2018 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja... dat vroeg ik me af.. hoeveel makkelijker is eea?
wij ( = Mr Barrel) plannen altijd alles zelf.. is voor hem ook een gedeelte voorpret .. mij intresseert het allemaal niet.. zolang ik maar af en toe op m'n kont kan zitten/ liggen
Hemeltje, al weer 7 jaar geleden... poeh.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, jaar of 7 geleden had ik een heel vreemde longinfectie, maar dat was veel en veel erger, hoesten was kotsen. Lag toen op de intensieve care in isolatie omdat ze niet wisten wat het was, soort turbo kinkhoest iets. Maar nooit gevonden wat het veroorzaakte.
Heb nu andere antibiotica, ben benieuwd of die wel werken, zoniet is het waarschijnlijk weer viraal.
Ja ho hoquote:Op woensdag 25 april 2018 18:42 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst bij Friet van Piet gegeten. Conclusie een doodnormale snackbar, weinig bijzonders.
Het was wel druk..
Sinds 1959quote:Op woensdag 25 april 2018 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ho honiet Piet dissen he..
(eens hoor, weinig bijzonders aan daarook tussen 2000 en 2004 al niet..)
Ben er in die 4 jaar dat ik er woonde ook maar een paar keer geweest geloof ik..quote:Op woensdag 25 april 2018 19:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds 1959. Wel diverse keren overgenomen.
Ik zal er best nog vaker een patatje halen... Maar iedere week zoals sommigen doen denk het niet. Eens in de paar maanden hooguit
en als ik het niet eet, maar mijn kritische fudge liefhebber van een vriendinnetje wel wel? WATTAN?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont, ja![]()
Maar stuur toch maar, wel zo overzichtelijk voor mijn warrige brein.
Nou, je chick het vragenlijstje laten beantwoorden hè?quote:Op woensdag 25 april 2018 19:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
en als ik het niet eet, maar mijn kritische fudge liefhebber van een vriendinnetje wel wel? WATTAN?
nou dan heb je strax een DM....... (weet gewoon dat ik dat niet kan eten....maar wel razend benieuwd natuurlijk!)quote:Op woensdag 25 april 2018 19:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, je chick het vragenlijstje laten beantwoorden hè?
Ze zal Guntertje toch niet in 't doosje doen?quote:
Of ze komt de fudge brengenquote:Op woensdag 25 april 2018 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zal Guntertje toch niet in 't doosje doen?
In dat geval opteer ik voor een doosje!quote:Op woensdag 25 april 2018 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zal Guntertje toch niet in 't doosje doen?
Tuurlijk kan dat. Ben volgende week weer op het bekende adres. Vrijdag thuis aan het klussen.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Rust nemen!! Sterkte xquote:Op woensdag 25 april 2018 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff was vanmiddag ff in het ziekenhuis voor foto’s. Stukje rijden, stukje lopen, 10 minuten wachten en weer terug, ben kapot.
Ik vond Singapore meevallen. Het is er standaard 30 Graden. +- 5 graden tussen nacht en een zonnige dag. En altijd vochtig of nat.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was er toen een week in januari en ruim 2 weken ergens in maart/april. Ik hield van taxi's (airco), hotel (airco) en kantoor (airco)
Ik haat hoge luchtvochtigheid. Ik ben een woestijnen mens. Kenia een keer, overdag 48,’s nachts 35, droge hitte, prima te doen.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vond Singapore meevallen. Het is er standaard 30 Graden. +- 5 graden tussen nacht en een zonnige dag. En altijd vochtig of nat.
Maar het kan ook zijn omdat ik eerst in de jungle van Cambodja en daarna in het lekker warme Thailand heb rond gelopen.
Ben na die post een slaapje gaan doenquote:
Zo blij dat ik daar niet meer mee van doen heb. Allemaal informatie overal vandaan halen, mooi verhaal maken, vaak ook voor buitenlander, extra moeilijk. Wel leuk was altijd een feestje organiseren zonder dat het lintjesmens iets doorhadquote:Op woensdag 25 april 2018 21:28 schreef borisz het volgende:
Morgen lintjesregen. Ken twee mensen die morgen een lintje krijgen. Moeders heeft ze beiden aangevraagd
Het leuke is dat hij het lintje voor haar had aangevraagd, maar achter zijn rug om is ook voor hem een proces in gang gezet en met succes. Een echtpaar krijgt een lintje en dat is wel redelijk uniek. Beiden zijn al tig jaar actief in alles en nog wat en hebben het verdiend.
Maar je hebt dus op het stadhuis iemand die FT bezig is met allerlei koninklijke zaken. Maandag start al weer de voorbereiding voor het komende jaar.
Mekaar voordragen. Zo'n ding heeft toch geen waarde meer. Alsof het Willy echt behaagd.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:28 schreef borisz het volgende:
Morgen lintjesregen. Ken twee mensen die morgen een lintje krijgen. Moeders heeft ze beiden aangevraagd
Het leuke is dat hij het lintje voor haar had aangevraagd, maar achter zijn rug om is ook voor hem een proces in gang gezet en met succes. Een echtpaar krijgt een lintje en dat is wel redelijk uniek. Beiden zijn al tig jaar actief in alles en nog wat en hebben het verdiend.
Maar je hebt dus op het stadhuis iemand die FT bezig is met allerlei koninklijke zaken. Maandag start al weer de voorbereiding voor het komende jaar.
Doe het jezelf niet aan. Een van de slechtste series van de afgelopen jaren. De boeken zijn wel geinig om te luisteren.quote:
En waarom precies zou jij ooit worden voorgedragen voor een lintje dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mekaar voordragen. Zo'n ding heeft toch geen waarde meer. Alsof het Willy echt behaagd.
Ik zou zo'n ding met trots weigeren. Als ze waarderen wat ik doe, zeg het gewoon. Of neem me mee uit eten ofzo, Geef me een mooie ham ofzo. Desnoods een fles wijn ondanks dat ik dat niet drink.
Ik zeg niet dat ik ooit zo'n ding zou krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En waarom precies zou jij ooit worden voorgedragen voor een lintje dan?
Omdat je gratis vakantiereizen organiseert?
Egaline of cement dun aanmakenquote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef z80 het volgende:
De keukenvloer gaat er dus niet uit. Net 1 tegel er uit gesloopt, deze was reeds gebroken.
Er zat nog net een randje oude tegel van de eetkamer onder. De rest zand, beton en waarschijnlijk met beton afgesmeerd isolatie materiaal om een waterleiding.
Vrijdag de rest van de gebroken rij er uit en eens kijken hoe de zooi netjes op te vullen voordat de nieuwe tegels er in kunnen.
Zo iemand gun ik het ook van harte. Maar wat ik moest doen, lobby’en voor een directeur want z’n vriendjes hadden ook een lintje. Alleen maar gewerkt, nooit sociaal (wat toch wel in de regels staat) maar dan toch krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante kreeg een paar jaar geleden en lintje. Mijn oma was zo trotsWas echt leuk. Ik vind het zelf niet boeiend maar tante is onwijs koningshuisgezind en zo iemand met 25 vrijwillligersdingen en 40 jaar op een basisschool in het dorp gewerkt enzo.
Het heeft nul met het koningshuis te maken. Het heeft te maken met mensen die zich buiten hun gewone werk om inzetten voor onze maatschappij waardering geven.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ooit zo'n ding zou krijgen.
In het hypothetische geval dat dat wel zo is zou ik hem met liefde weigeren. En de mensen die je voordragen kennen je meestal redelijk. Ze kennen me dan hopelijk ook goed genoeg omdat ik schijt heb aan het koningshuis.
Raar. Stom ook. Net als die bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lobby’en voor een directeur want z’n vriendjes hadden ook een lintje. Alleen maar gewerkt, nooit sociaal (wat toch wel in de regels staat) maar dan toch krijgen.
Da’s de officiele richtlijn, de praktijk, zeker voor de zakenwereld is heel anders. Daar maken ze van de meest rare zaken “maatschappelijke bijdrage”quote:Op woensdag 25 april 2018 22:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Het heeft nul met het koningshuis te maken. Het heeft te maken met mensen die zich buiten hun gewone werk om inzetten voor onze maatschappij waardering geven.
Dat zal wel alleen voor lid zijnquote:Op woensdag 25 april 2018 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo iemand gun ik het ook van harte. Maar wat ik moest doen, lobby’en voor een directeur want z’n vriendjes hadden ook een lintje. Alleen maar gewerkt, nooit sociaal (wat toch wel in de regels staat) maar dan toch krijgen.
Ach en de koning heeft er zelf niets over te zeggen, daar is een speciale afdeling voor
Alleen de naam al. En 'het heeft Willy behaagd'quote:Op woensdag 25 april 2018 22:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Het heeft nul met het koningshuis te maken.
commandeur kan je pas worden als je na een eerder lintje extra "goed" bent geweestquote:Op woensdag 25 april 2018 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zal wel alleen voor lid zijn
Die mensen worden direct ridder of Commandeur
Wat is "gehuld"?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen de naam al. En 'het heeft Willy behaagd'
Je moet blijkbaar ook nog gehuld betalen als je zo'n ding krijgt en als je dood bent moeten de nabestaanden hem terug geven. Poeh hè, wat een waardering.
Wat moet je betalen?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar ook nog geld betalen als je zo'n ding krijgt
Ligt er aan wat je wordt. Een lid betaalt ¤252 voor het lint. En nog es ¤50 als je zo'n speldje wil.quote:
Ik weet het niet zeker, misschien de extra versierselen? Volgens mij krijg je de versierselen die uitgereikt worden van de gemeente en kan je de kleine (dagelijkse) draag versierselen bestellen (bij maar 1 juwelier in Den Haag)quote:
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wordt. Een lid betaalt ¤252 voor het lint. En nog es ¤50 als je zo'n speldje wil.
Alleen als je extra versierselen wilt hebben.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen.
Maar voor de duidelijkheid, mijn vader is officier in de orde van bladiebla.
Mij boeit het niet veel, maar hij was er uiteindelijk wel blij mee cq trots op, toen hij dat kreeg. En het was ook wel "terecht".
Ik kan me niet voorstellen dat hij er ooit een cent voor heeft moeten betalen.
Dat wij zijn lintje weer in moeten leveren na zij dood weet ik wel. En vind ik ook geen issue.
Ja ik dacht dat je die Nexus bedoeldequote:
Volgens mij zwerft die van mijn opa ook nog ergens in de familie rond.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga mooi dat lintje van mijn tante pas inleveren als ze er om vragen.
Heb je dat ook gedaan?quote:Op donderdag 26 april 2018 00:46 schreef golfer het volgende:
Verzetsherdenkingskruis van mijn vader die hij opgespeld kreeg van Bernhard moesten wij ook na zijn overlijden weer retourneren.
quote:
Thanksquote:Op woensdag 25 april 2018 18:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hemeltje, al weer 7 jaar geleden... poeh.
Beterschap hiermee. .
Hoop het ook, sind 5 uur wakker, heel reutelende ademhaling en kortademig, als ik rechtop zit krijg ik lucht, maar als ik lig is het kutquote:Op woensdag 25 april 2018 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook een DM gestuurd, ben er heel benieuwd naar geitenfudge!
Wat klote Piet dat je nu zo snel uitgeteld bent. Hopelijk slaat het nieuwe spul snel aan.
quote:Op woensdag 25 april 2018 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Piet, beterschap gewenst. Gelukkig niet zo ernstig als jaren geleden, maar toch behoorlijk vervelend als je je zo ziek voelt
Getverdemme Piet! Ik zou zo even met je willen komen kroelen.quote:Op donderdag 26 april 2018 06:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoop het ook, sind 5 uur wakker, heel reutelende ademhaling en kortademig, als ik rechtop zit krijg ik lucht, maar als ik lig is het kut
[..]![]()
Zware dingen optillen, beetje studieboek lezen, vanavond een paar bier drinken.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed zo! Wat zijn je plannen vandaag?
Naar Zweden, mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 april 2018 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah.. niet in t land helaaschsowieso nogal heen en weer aan t reizen vanaf vanmiddag.
Colleges beginnen toch sowieso niet voor 9u? De mijne destijds iig niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:24 schreef fietsie het volgende:
*gaap* Wat een rust op zo'n universiteit in de vroege ochtend.
Zeker wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:12 schreef minilot het volgende:
..elke dag een paar uur lang een stuk vlees van intussen acht kilo dragen zet zeker geen zoden aan de dijk, qua spierballen?
Zeker niet als je m in je drager hijst, luilak!quote:Op donderdag 26 april 2018 09:12 schreef minilot het volgende:
..elke dag een paar uur lang een stuk vlees van intussen acht kilo dragen zet zeker geen zoden aan de dijk, qua spierballen?
Ik draag 'm ook superdupervaak los op mijn arm, gast.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker niet als je m in je drager hijst, luilak!
Daar is je antwoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik draag 'm ook superdupervaak los op mijn arm, gast.![]()
Ik pas overigens voor het eerst in een jaar of acht weer in broeken met maat 38, ontdekte ik deze week bij het op zolder stuiten op een meeverhuisde tas met 'ik weet niet waarom ik dit bewaar, want ik pas dit toch nooit meer'-shizzle. Deze broek is nog van pre-bakhobby!
Da's meer vanwege de borstvoeding, schat ik zo. Als deze koter dadelijk over gaat op vast voedsel en ik doe niks aan mijn huidige inname van chocomel en custardcakejes, dan kan ik tegen 2020 alleen nog per takelwagen de trap af!quote:
Volgens mij is dat een geweldige training🤪quote:Op donderdag 26 april 2018 09:12 schreef minilot het volgende:
Meer is leuker! DM maarquote:Op donderdag 26 april 2018 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh in dat geval kan/wil ik ook wel testen! Of heb je al genoeg?
Ik vind ze tofquote:Op donderdag 26 april 2018 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zijn zware-dingen-optil-schoenen, dus lelijk.
[ afbeelding ]
De hakverhoging en de band over je veters zorgen voor betere stabiliteit, betere vorm en zo zou je makkelijker zwaar(der) kunnen tillen. In a nutshellquote:Op donderdag 26 april 2018 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze tof![]()
Vraagje: wat maakt ze speciaal geschikt voor zware dingen tillen?
behalve de kleurquote:Op donderdag 26 april 2018 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De hakverhoging en de band over je veters zorgen voor betere stabiliteit, betere vorm en zo zou je makkelijker zwaar(der) kunnen tillen. In a nutshell
Ik stretch me de vinkentering.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
behalve de kleuris daarover ook nog nagedacht.
![]()
Doe je dan ook weer kuitspieren stretchen na de krachtsinspanning?
Soberso “stretchen” van de spiergroepen na zware dingen tillen...
Hence de broekpassessiequote:Op donderdag 26 april 2018 09:41 schreef minilot het volgende:
Ik moet tegenwoordig squattend wasmanden optillen, anders sodemietert Günther uit z'n zak.
De rol van filantropie in onderwijs en onderzoek. Dus wel werk gerelateerd. In het buitenland is het best normaal dat filantropie een inkomstenstroom naast overheidsgeld en particuliere betalingen. In NL is het bijna niet aan de orde. Terwijl dit vroegah (tot +-1960) best normaal was, maar ja toen ging de overheid alles naar zich toe halenquote:Op donderdag 26 april 2018 09:31 schreef minilot het volgende:
Intake-ze Borisz, en wat voor symposium? Zin in?
Kan een dag duren..quote:Op donderdag 26 april 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft net van zijn ING overgeboekt naar mijn Rabo. Zou dat geld er over een paar uur zijn?
Gedaan! Ik wil alleen geen bijen op mijn balkon, daar springen de katten achteraan. Geniet er wel van als ik naar de Heemtuin ga. Daar zijn ook sinds een paar jaar bijenkasten.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:47 schreef AnneX het volgende:
Voordat ik de deur uitga...
Willen jullie s.v.p. de belangrijke petitie tekenen voor behoud van bijen! ?
https://secure.avaaz.org/(...)nics_loc_ns/?cedfUmb
Jullie weten vast wel hóe belangrijk bijen zijn voor de bestuiving van gewassen en fruit!
Voor in mijn tuin heb ik knuffelbijen.nl “besteld”
Dankzij fok. 👍
Ik hoop het niet. Ik heb NU geld nodig. Ik vraag mijn vader wel even voor de zekerheid, die heeft ook Rabo. Ik ben een beetje dom geweest.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan een dag duren..
Als ik na Berlijn nog genoeg 'zakgeld' over heb ga ik ook knuffelbijen bestellen
De functie waar het om ging is het niet geworden.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een rust hier!
Heb je nog wat kunnen slapen Piet?
Succes met de intake Borisz, weet je al wel om welk bedrijf het gaat (hoef je hier niet te vertellen hoor)
Zo, vanochtend al een flinke stapel werk weggewerkt. Zometeen een afscheidslunch van een collega en daarna afscheidsgebak van een andere collega. Scheelt eten koken vanavond. En dan bijna lang weekend.
Frankrijkquote:Op donderdag 26 april 2018 11:59 schreef minilot het volgende:
Eéndagsroadtripje naar Frankrijk morgen - zin in!
Genoeg custardcakejes en chocomelk gehaald voor twee keer vier uur in de auto![]()
quote:
8:00-9:00 individuele begeleiding gesprekkenquote:Op donderdag 26 april 2018 09:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Colleges beginnen toch sowieso niet voor 9u? De mijne destijds iig niet.
Damn... 6 uur en 7 minuten....quote:Op donderdag 26 april 2018 12:03 schreef minilot het volgende:
[..]Doen we bijna altijd als we naar https://www.parcasterix.fr gaan.
Met waar ik woon rijden we in minder dan een half uur de grens naar België over hè?
Die vier uur is al inclusief twintig minuten pauze.
Zo ver is Frankrijk nou ook niet.quote:
Heen-terug rijden-plassen/tanken-rijden 12,5 uur. En dan nog het pretgebeuren. Niet zo ver / lang??quote:Op donderdag 26 april 2018 14:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo ver is Frankrijk nou ook niet.
Zijn genoeg dagtochten met de bus naar Parijs. Ook vanuit het Noorden
Ik heb het over de Franse grens die niet zo ver isquote:Op donderdag 26 april 2018 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heen-terug rijden-plassen/tanken-rijden 12,5 uur. En dan nog het pretgebeuren. Niet zo ver / lang??
Dit waren de voorafjes?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:13 schreef Kreator het volgende:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #26
Zoals beloofd.
Zoals ik al verwachtte, het smaakte beter dan het eruit zag.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat ik afgelopen zondag meer waar voor mn geld heb gehad.
Dit was meer dan voldoende. Echt ruim. Ik zat compleet vol. Misschien ligt het aan de foto's.quote:
Is ook niet echt een eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat ik afgelopen zondag meer waar voor mn geld heb gehad.
Ik bedoelde er niks mee.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is ook niet echt een eerlijke vergelijking..
Dat zou goed kunnen; het is wat lastig om de volumes te schatten. Maar fijn dat het niet alleen lekker, maar ook voldoende wasquote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit was meer dan voldoende. Echt ruim. Ik zat compleet vol. Misschien ligt het aan de foto's.
Hoe doe je dat met t bakpapier, knip je er een hoek uit ofzo? Kan je een stap-voor-stap fotostrip maken? Ik heb altijd 1000 ruzie met bakpapier....quote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, batch 1 staat uit te harden!#fudgefabriekje
ja, jij was al sceptisch (septisch kan ook), dus je hebt vast niet braaf je homeopatische meds genomen jij boefje,...... dan krijg je dat he!!!!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Terug naar de HA geweest met de nog steeds pijnlijk ontstoken vinger (paronychia). Dit keer dus gedaan wat ik wilde. Snee erin gezet, pus eruit geduwd en recept voor antibioticum mee.
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:45 schreef liedetector het volgende:
ja, jij was al sceptisch (septisch kan ook), dus je hebt vast niet braaf je homeopatische meds genomen jij boefje,...... dan krijg je dat he!!!!
Goedzo! Met pijn wil je niet een lang weekend in gaan. Nu maar hopen dat het snel beter gaatquote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Terug naar de HA geweest met de nog steeds pijnlijk ontstoken vinger (paronychia). Dit keer dus gedaan wat ik wilde. Snee erin gezet, pus eruit geduwd en recept voor antibioticum mee.
Dat je dat uberhaupt gedaan hebt...maar goed, ik ben ook geen van van AB... geloof dat ik het zelf opengemaakt had en dan zou zien of het wel of niet zou ontsteken verder (gelukkig heel goed afqweer gestel en kom vaak met dat soort dingen weg)quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.
Waarom buk je voor die onzin en geef je die lul niet zijn vet?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.
KAK!!!!! paar keer ingeklapte long gehad (nooit longontsteking, maar ik heb een idee) sterkte pietje!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
En toen lag ik op de noodopname....
Wachten op de cardioloog
Goedzo. Hou niet van soft gedoe van artsenquote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Behalve de longen ook een hartprobleem nu?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Ze vertrouwen er toch niet op dat het puur de longen zijn?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Het is geen lul. Het is een ontzettend aardige vent die ik al 35 jaar als arts heb. Heb hem nogmaals gezegd dat ik niet geloof in homeopathie en in het vervolg alleen maar allopathisch behandeld wil worden.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom buk je voor die onzin en geef je die lul niet zijn vet?
Gatverdamme Piet, da's niet best. Sterktequote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Oh jee Piet. Sterkte!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Het zijn twee repen, kruislings, en de vorm eerst heel lichtjes invetten zodat het papier er strak tegenaan blijft zittenquote:Op donderdag 26 april 2018 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met t bakpapier, knip je er een hoek uit ofzo? Kan je een stap-voor-stap fotostrip maken? Ik heb altijd 1000 ruzie met bakpapier....
Jepquote:Op donderdag 26 april 2018 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de longen ook een hartprobleem nu?
Homeopatie is geen geloofskwestie, het is kwakzalverijquote:Op donderdag 26 april 2018 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen lul. Het is een ontzettend aardige vent die ik al 35 jaar als arts heb. Heb hem nogmaals gezegd dat ik niet geloof in homeopathie en in het vervolg alleen maar allopathisch behandeld wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |