Kun je daar beetje fatsoenlijk op fokken?quote:Op woensdag 25 april 2018 10:52 schreef Kreator het volgende:
Zoals ik zei, ik heb een Nokia 6 en die kost momenteel 150 euro (het 2 maanden oude model). Die is alleen wat aan de grote kant.
Verder 100% perfect. Doe 3 dagen met een batterij, is snel, doet alles en goedkoop.
De usb opening is net niet groot genoeg, maar de achterkant is wel lekker ruw.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je daar beetje fatsoenlijk op fokken?
De mobiele layout van Fok! komt uit het jaar kruik, dus dat moet op elke telefoon wel te doen zijn inmiddelsquote:Op woensdag 25 april 2018 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je daar beetje fatsoenlijk op fokken?
Wtf?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm, de HEMA verkoopt geen wasknijpers
wauw die had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
action, dan maar? De nieuwe hema.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt niet?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat doen andere omroepen ook. In Radar zit ook regelmatig PvdD propagandaquote:Op woensdag 25 april 2018 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, inmiddels zenden ze dus propaganda namens andere landen uit.
Motorola Moto Gquote:Op woensdag 25 april 2018 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik begin vandaag toch de zoektocht naar een nieuwe telefoon.
Na een ochtend lang klote met mijn nieuwe-oude-geleende-telefoon, bleek de accu toch sort of dood.
Ergo, ik heb nu 2 kuttelefoons.
te nat om over het gras te rollebollen blijkbaar. Kan ook zijn dat dat vooral vanuit het oogpunt van het gras isquote:Op woensdag 25 april 2018 12:11 schreef Lot_1 het volgende:
Is het zulk slecht weer dan?
Wat een activiteit al!
Is het daar slecht weer dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Singapore veel plezier daar (en svp niet het weer van daar meenemen hierheen)
Dat is een Nederlandse politieke partij en dan is het duidelijk dat het van een politieke partij afkomstig is. Die programma's op Family 7 zijn meer brainwashing-achtig. Alleen in de aftiteling zie je heel snel dat het afkomstig is van het Israeli Ministry for Foreign Affairs.quote:Op woensdag 25 april 2018 12:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat doen andere omroepen ook. In Radar zit ook regelmatig PvdD propaganda
Goed bezigquote:Op woensdag 25 april 2018 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
De AH heeft wel wasknijpers![]()
Dat is wel weer even de reality check Lot, als de werkmail geopend is. Gelukkig viel het mee.
Ik zou vanochtend helpen met de sportdag maar die ging niet door vanwege het weer. Dus deed ik een was, de belastingaangifte, paste ik de voorlopige aanslag van 2018 aan, had ik een timmerman over de vloer, kocht ik een oranje shirt voor koningsdag, kookte ik twee maaltijden, betaalde rekeningen, veegde de schuur en bracht het glas weg. Maar goed dat ik tijd over had
Zullen we elkaar weer ongezien voorbij lopen op de vrijmarkt?quote:Op woensdag 25 april 2018 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
kocht ik een oranje shirt voor koningsdag,
Dan zit ik in Monaco naar Max Verstappen te kijken.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:06 schreef golfer het volgende:
Reispapieren, tickets en vouchers zijn binnen.
Nog maar 4 1/2 weken.
Ja, leuk!quote:Op woensdag 25 april 2018 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zullen we elkaar weer ongezien voorbij lopen op de vrijmarkt?
Ik moet het hier ook nog doen. Ik zie zo tegen die stofbende op dat ik het blijf uitstellen.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn zus verklaarde me voor gek dat ii kn stucwerk ging schuren. Mijn muren zijn gladder dan haar nieuwbouw stuc gedaan door een pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |