Kannie! Fluwelen perzikjes!quote:Op woensdag 25 april 2018 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gladder dan de billen van Günther!
Zo vind ik hitte op vakantie ook niet al te erg, als je de hele dag buiten kunt zijn en een plonszwembad hebt. Maar ik woon in de stad, driehoogachter, geen tuin, geen balkon en alles in huis wordt benauwd en vies. Koken in een warme keuken, bluh. En op het werk zit ik onder een plat dak, ook bleh. Heb er niks aan, aan dat weer.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu ik een koel huis heb met een tuin met wind, vind ik warmte een stuk beter te doen. Ik heb er eigenlijk zelfs van genoten vorige week. Maar nog steeds vermijd ik autorijden of eigenlijk alles buiten mijn grondgebied. Boven de 22 graden stap ik per definitie niet meer in de auto tenzij enorme noodsituatie.
Had jij niet laatst het plan om te gaan verhuizen? Of is dat plan in de ijskast gezet?quote:Op woensdag 25 april 2018 16:35 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zo vind ik hitte op vakantie ook niet al te erg, als je de hele dag buiten kunt zijn en een plonszwembad hebt. Maar ik woon in de stad, driehoogachter, geen tuin, geen balkon en alles in huis wordt benauwd en vies. Koken in een warme keuken, bluh. En op het werk zit ik onder een plat dak, ook bleh. Heb er niks aan, aan dat weer.
Diepvries.quote:Op woensdag 25 april 2018 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had jij niet laatst het plan om te gaan verhuizen? Of is dat plan in de ijskast gezet?
Nou, dat dus. Precies dat. Ik ben nu een beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:54 schreef minilot het volgende:
Ik vind in theorie elk soort weer wel wat fijns hebben, maar na afgelopen week heb ik een onhoudbare honger naar hoge temperaturen en lange, warme zomeravonden
Straks verslag svp! Bon appétitquote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Nou, ik ben klaar voor het beste Italiaanse restaurant van Nederland..
Ik gok dat ze die verwachting niet waar gaan maken.
Het beste Italiaanse restaurant van Nederland volgens Jan Publiek.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk uit naar het verslag met foto's.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Ook uit Zeeland.quote:
Welke?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een favoriete pizza in Rotterdam.
Smakelijk eten, hoeft niet het beste te zijn, als hij maar verhipte goed is is ook al erg fijn.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:
Wat voor eentje dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
quote:
De Montebianco van Gusto.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:25 schreef golfer het volgende:
Wat voor eentje dan?
Margherita
Marinara
Quattro Formaggi
Verdure / Vegetariana
Carciofok
Funghi
Quattro Stagioni
?
Je hebt mijn adres.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Poppetjes, ik ga morgenmiddag testbatches geitenboterfudge maken. Kan iedereen die bereid is om in ruil voor een gratis sampletje (regulier en met chocolade) wat vragen van mij te beantwoorden me een DM met naam en adres sturen?
Ik weet waar je huis woont, jaquote:
Watdan?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
Dit poppetje heeft een DM gestuurdquote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Poppetjes, ik ga morgenmiddag testbatches geitenboterfudge maken. Kan iedereen die bereid is om in ruil voor een gratis sampletje (regulier en met chocolade) wat vragen van mij te beantwoorden me een DM met naam en adres sturen?
Oh!quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Dit poppetje gaat ervoor zitten...je kondigt vast wel aan wanneer wordt verstuurd.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Niet fudge-liefhebbers zijn ook welkom!quote:Op woensdag 25 april 2018 18:37 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik heb braaf gestuurd maar moet bekennen dat ik supermarktfudgevind. Is dat een pré voor selectie of juist niet?
Oei, vroeg mij vanochtend al af, of je wist dat de andere ab aanslaat.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff was vanmiddag ff in het ziekenhuis voor foto’s. Stukje rijden, stukje lopen, 10 minuten wachten en weer terug, ben kapot.
Ja, jaar of 7 geleden had ik een heel vreemde longinfectie, maar dat was veel en veel erger, hoesten was kotsen. Lag toen op de intensieve care in isolatie omdat ze niet wisten wat het was, soort turbo kinkhoest iets. Maar nooit gevonden wat het veroorzaakte.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, vroeg mij vanochtend al af, of je wist dat de andere ab aanslaat.
Paar jaar geleden was er toch ook sprake van een gekke longinfectie.
Loopt je man nu met de honden?
Zelf plannen is tofquote:Op woensdag 25 april 2018 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja... dat vroeg ik me af.. hoeveel makkelijker is eea?
wij ( = Mr Barrel) plannen altijd alles zelf.. is voor hem ook een gedeelte voorpret .. mij intresseert het allemaal niet.. zolang ik maar af en toe op m'n kont kan zitten/ liggen
Hemeltje, al weer 7 jaar geleden... poeh.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, jaar of 7 geleden had ik een heel vreemde longinfectie, maar dat was veel en veel erger, hoesten was kotsen. Lag toen op de intensieve care in isolatie omdat ze niet wisten wat het was, soort turbo kinkhoest iets. Maar nooit gevonden wat het veroorzaakte.
Heb nu andere antibiotica, ben benieuwd of die wel werken, zoniet is het waarschijnlijk weer viraal.
Ja ho hoquote:Op woensdag 25 april 2018 18:42 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst bij Friet van Piet gegeten. Conclusie een doodnormale snackbar, weinig bijzonders.
Het was wel druk..
Sinds 1959quote:Op woensdag 25 april 2018 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ho honiet Piet dissen he..
(eens hoor, weinig bijzonders aan daarook tussen 2000 en 2004 al niet..)
Ben er in die 4 jaar dat ik er woonde ook maar een paar keer geweest geloof ik..quote:Op woensdag 25 april 2018 19:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds 1959. Wel diverse keren overgenomen.
Ik zal er best nog vaker een patatje halen... Maar iedere week zoals sommigen doen denk het niet. Eens in de paar maanden hooguit
en als ik het niet eet, maar mijn kritische fudge liefhebber van een vriendinnetje wel wel? WATTAN?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont, ja![]()
Maar stuur toch maar, wel zo overzichtelijk voor mijn warrige brein.
Nou, je chick het vragenlijstje laten beantwoorden hè?quote:Op woensdag 25 april 2018 19:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
en als ik het niet eet, maar mijn kritische fudge liefhebber van een vriendinnetje wel wel? WATTAN?
nou dan heb je strax een DM....... (weet gewoon dat ik dat niet kan eten....maar wel razend benieuwd natuurlijk!)quote:Op woensdag 25 april 2018 19:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, je chick het vragenlijstje laten beantwoorden hè?
Ze zal Guntertje toch niet in 't doosje doen?quote:
Of ze komt de fudge brengenquote:Op woensdag 25 april 2018 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zal Guntertje toch niet in 't doosje doen?
In dat geval opteer ik voor een doosje!quote:Op woensdag 25 april 2018 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zal Guntertje toch niet in 't doosje doen?
Tuurlijk kan dat. Ben volgende week weer op het bekende adres. Vrijdag thuis aan het klussen.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
Rust nemen!! Sterkte xquote:Op woensdag 25 april 2018 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff was vanmiddag ff in het ziekenhuis voor foto’s. Stukje rijden, stukje lopen, 10 minuten wachten en weer terug, ben kapot.
Ik vond Singapore meevallen. Het is er standaard 30 Graden. +- 5 graden tussen nacht en een zonnige dag. En altijd vochtig of nat.quote:Op woensdag 25 april 2018 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was er toen een week in januari en ruim 2 weken ergens in maart/april. Ik hield van taxi's (airco), hotel (airco) en kantoor (airco)
Ik haat hoge luchtvochtigheid. Ik ben een woestijnen mens. Kenia een keer, overdag 48,’s nachts 35, droge hitte, prima te doen.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vond Singapore meevallen. Het is er standaard 30 Graden. +- 5 graden tussen nacht en een zonnige dag. En altijd vochtig of nat.
Maar het kan ook zijn omdat ik eerst in de jungle van Cambodja en daarna in het lekker warme Thailand heb rond gelopen.
Ben na die post een slaapje gaan doenquote:
Zo blij dat ik daar niet meer mee van doen heb. Allemaal informatie overal vandaan halen, mooi verhaal maken, vaak ook voor buitenlander, extra moeilijk. Wel leuk was altijd een feestje organiseren zonder dat het lintjesmens iets doorhadquote:Op woensdag 25 april 2018 21:28 schreef borisz het volgende:
Morgen lintjesregen. Ken twee mensen die morgen een lintje krijgen. Moeders heeft ze beiden aangevraagd
Het leuke is dat hij het lintje voor haar had aangevraagd, maar achter zijn rug om is ook voor hem een proces in gang gezet en met succes. Een echtpaar krijgt een lintje en dat is wel redelijk uniek. Beiden zijn al tig jaar actief in alles en nog wat en hebben het verdiend.
Maar je hebt dus op het stadhuis iemand die FT bezig is met allerlei koninklijke zaken. Maandag start al weer de voorbereiding voor het komende jaar.
Mekaar voordragen. Zo'n ding heeft toch geen waarde meer. Alsof het Willy echt behaagd.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:28 schreef borisz het volgende:
Morgen lintjesregen. Ken twee mensen die morgen een lintje krijgen. Moeders heeft ze beiden aangevraagd
Het leuke is dat hij het lintje voor haar had aangevraagd, maar achter zijn rug om is ook voor hem een proces in gang gezet en met succes. Een echtpaar krijgt een lintje en dat is wel redelijk uniek. Beiden zijn al tig jaar actief in alles en nog wat en hebben het verdiend.
Maar je hebt dus op het stadhuis iemand die FT bezig is met allerlei koninklijke zaken. Maandag start al weer de voorbereiding voor het komende jaar.
Doe het jezelf niet aan. Een van de slechtste series van de afgelopen jaren. De boeken zijn wel geinig om te luisteren.quote:
En waarom precies zou jij ooit worden voorgedragen voor een lintje dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mekaar voordragen. Zo'n ding heeft toch geen waarde meer. Alsof het Willy echt behaagd.
Ik zou zo'n ding met trots weigeren. Als ze waarderen wat ik doe, zeg het gewoon. Of neem me mee uit eten ofzo, Geef me een mooie ham ofzo. Desnoods een fles wijn ondanks dat ik dat niet drink.
Ik zeg niet dat ik ooit zo'n ding zou krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En waarom precies zou jij ooit worden voorgedragen voor een lintje dan?
Omdat je gratis vakantiereizen organiseert?
Egaline of cement dun aanmakenquote:Op woensdag 25 april 2018 21:11 schreef z80 het volgende:
De keukenvloer gaat er dus niet uit. Net 1 tegel er uit gesloopt, deze was reeds gebroken.
Er zat nog net een randje oude tegel van de eetkamer onder. De rest zand, beton en waarschijnlijk met beton afgesmeerd isolatie materiaal om een waterleiding.
Vrijdag de rest van de gebroken rij er uit en eens kijken hoe de zooi netjes op te vullen voordat de nieuwe tegels er in kunnen.
Zo iemand gun ik het ook van harte. Maar wat ik moest doen, lobby’en voor een directeur want z’n vriendjes hadden ook een lintje. Alleen maar gewerkt, nooit sociaal (wat toch wel in de regels staat) maar dan toch krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante kreeg een paar jaar geleden en lintje. Mijn oma was zo trotsWas echt leuk. Ik vind het zelf niet boeiend maar tante is onwijs koningshuisgezind en zo iemand met 25 vrijwillligersdingen en 40 jaar op een basisschool in het dorp gewerkt enzo.
Het heeft nul met het koningshuis te maken. Het heeft te maken met mensen die zich buiten hun gewone werk om inzetten voor onze maatschappij waardering geven.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ooit zo'n ding zou krijgen.
In het hypothetische geval dat dat wel zo is zou ik hem met liefde weigeren. En de mensen die je voordragen kennen je meestal redelijk. Ze kennen me dan hopelijk ook goed genoeg omdat ik schijt heb aan het koningshuis.
Raar. Stom ook. Net als die bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lobby’en voor een directeur want z’n vriendjes hadden ook een lintje. Alleen maar gewerkt, nooit sociaal (wat toch wel in de regels staat) maar dan toch krijgen.
Da’s de officiele richtlijn, de praktijk, zeker voor de zakenwereld is heel anders. Daar maken ze van de meest rare zaken “maatschappelijke bijdrage”quote:Op woensdag 25 april 2018 22:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Het heeft nul met het koningshuis te maken. Het heeft te maken met mensen die zich buiten hun gewone werk om inzetten voor onze maatschappij waardering geven.
Dat zal wel alleen voor lid zijnquote:Op woensdag 25 april 2018 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo iemand gun ik het ook van harte. Maar wat ik moest doen, lobby’en voor een directeur want z’n vriendjes hadden ook een lintje. Alleen maar gewerkt, nooit sociaal (wat toch wel in de regels staat) maar dan toch krijgen.
Ach en de koning heeft er zelf niets over te zeggen, daar is een speciale afdeling voor
Alleen de naam al. En 'het heeft Willy behaagd'quote:Op woensdag 25 april 2018 22:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Het heeft nul met het koningshuis te maken.
commandeur kan je pas worden als je na een eerder lintje extra "goed" bent geweestquote:Op woensdag 25 april 2018 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zal wel alleen voor lid zijn
Die mensen worden direct ridder of Commandeur
Wat is "gehuld"?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen de naam al. En 'het heeft Willy behaagd'
Je moet blijkbaar ook nog gehuld betalen als je zo'n ding krijgt en als je dood bent moeten de nabestaanden hem terug geven. Poeh hè, wat een waardering.
Wat moet je betalen?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar ook nog geld betalen als je zo'n ding krijgt
Ligt er aan wat je wordt. Een lid betaalt ¤252 voor het lint. En nog es ¤50 als je zo'n speldje wil.quote:
Ik weet het niet zeker, misschien de extra versierselen? Volgens mij krijg je de versierselen die uitgereikt worden van de gemeente en kan je de kleine (dagelijkse) draag versierselen bestellen (bij maar 1 juwelier in Den Haag)quote:
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wordt. Een lid betaalt ¤252 voor het lint. En nog es ¤50 als je zo'n speldje wil.
Alleen als je extra versierselen wilt hebben.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen.
Maar voor de duidelijkheid, mijn vader is officier in de orde van bladiebla.
Mij boeit het niet veel, maar hij was er uiteindelijk wel blij mee cq trots op, toen hij dat kreeg. En het was ook wel "terecht".
Ik kan me niet voorstellen dat hij er ooit een cent voor heeft moeten betalen.
Dat wij zijn lintje weer in moeten leveren na zij dood weet ik wel. En vind ik ook geen issue.
Ja ik dacht dat je die Nexus bedoeldequote:
Volgens mij zwerft die van mijn opa ook nog ergens in de familie rond.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga mooi dat lintje van mijn tante pas inleveren als ze er om vragen.
Heb je dat ook gedaan?quote:Op donderdag 26 april 2018 00:46 schreef golfer het volgende:
Verzetsherdenkingskruis van mijn vader die hij opgespeld kreeg van Bernhard moesten wij ook na zijn overlijden weer retourneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |