Ik bedoelde er niks mee.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is ook niet echt een eerlijke vergelijking..
Dat zou goed kunnen; het is wat lastig om de volumes te schatten. Maar fijn dat het niet alleen lekker, maar ook voldoende wasquote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit was meer dan voldoende. Echt ruim. Ik zat compleet vol. Misschien ligt het aan de foto's.
Hoe doe je dat met t bakpapier, knip je er een hoek uit ofzo? Kan je een stap-voor-stap fotostrip maken? Ik heb altijd 1000 ruzie met bakpapier....quote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, batch 1 staat uit te harden!#fudgefabriekje
ja, jij was al sceptisch (septisch kan ook), dus je hebt vast niet braaf je homeopatische meds genomen jij boefje,...... dan krijg je dat he!!!!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Terug naar de HA geweest met de nog steeds pijnlijk ontstoken vinger (paronychia). Dit keer dus gedaan wat ik wilde. Snee erin gezet, pus eruit geduwd en recept voor antibioticum mee.
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:45 schreef liedetector het volgende:
ja, jij was al sceptisch (septisch kan ook), dus je hebt vast niet braaf je homeopatische meds genomen jij boefje,...... dan krijg je dat he!!!!
Goedzo! Met pijn wil je niet een lang weekend in gaan. Nu maar hopen dat het snel beter gaatquote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Terug naar de HA geweest met de nog steeds pijnlijk ontstoken vinger (paronychia). Dit keer dus gedaan wat ik wilde. Snee erin gezet, pus eruit geduwd en recept voor antibioticum mee.
Dat je dat uberhaupt gedaan hebt...maar goed, ik ben ook geen van van AB... geloof dat ik het zelf opengemaakt had en dan zou zien of het wel of niet zou ontsteken verder (gelukkig heel goed afqweer gestel en kom vaak met dat soort dingen weg)quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.
Waarom buk je voor die onzin en geef je die lul niet zijn vet?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.
KAK!!!!! paar keer ingeklapte long gehad (nooit longontsteking, maar ik heb een idee) sterkte pietje!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
En toen lag ik op de noodopname....
Wachten op de cardioloog
Goedzo. Hou niet van soft gedoe van artsenquote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Behalve de longen ook een hartprobleem nu?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Ze vertrouwen er toch niet op dat het puur de longen zijn?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Het is geen lul. Het is een ontzettend aardige vent die ik al 35 jaar als arts heb. Heb hem nogmaals gezegd dat ik niet geloof in homeopathie en in het vervolg alleen maar allopathisch behandeld wil worden.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom buk je voor die onzin en geef je die lul niet zijn vet?
Gatverdamme Piet, da's niet best. Sterktequote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Oh jee Piet. Sterkte!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Het zijn twee repen, kruislings, en de vorm eerst heel lichtjes invetten zodat het papier er strak tegenaan blijft zittenquote:Op donderdag 26 april 2018 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met t bakpapier, knip je er een hoek uit ofzo? Kan je een stap-voor-stap fotostrip maken? Ik heb altijd 1000 ruzie met bakpapier....
Jepquote:Op donderdag 26 april 2018 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de longen ook een hartprobleem nu?
Homeopatie is geen geloofskwestie, het is kwakzalverijquote:Op donderdag 26 april 2018 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen lul. Het is een ontzettend aardige vent die ik al 35 jaar als arts heb. Heb hem nogmaals gezegd dat ik niet geloof in homeopathie en in het vervolg alleen maar allopathisch behandeld wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |