quote:
Thanksquote:Op woensdag 25 april 2018 18:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hemeltje, al weer 7 jaar geleden... poeh.
Beterschap hiermee. .
Hoop het ook, sind 5 uur wakker, heel reutelende ademhaling en kortademig, als ik rechtop zit krijg ik lucht, maar als ik lig is het kutquote:Op woensdag 25 april 2018 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook een DM gestuurd, ben er heel benieuwd naar geitenfudge!
Wat klote Piet dat je nu zo snel uitgeteld bent. Hopelijk slaat het nieuwe spul snel aan.
quote:Op woensdag 25 april 2018 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Piet, beterschap gewenst. Gelukkig niet zo ernstig als jaren geleden, maar toch behoorlijk vervelend als je je zo ziek voelt
Getverdemme Piet! Ik zou zo even met je willen komen kroelen.quote:Op donderdag 26 april 2018 06:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoop het ook, sind 5 uur wakker, heel reutelende ademhaling en kortademig, als ik rechtop zit krijg ik lucht, maar als ik lig is het kut
[..]![]()
Zware dingen optillen, beetje studieboek lezen, vanavond een paar bier drinken.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed zo! Wat zijn je plannen vandaag?
Naar Zweden, mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 april 2018 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah.. niet in t land helaaschsowieso nogal heen en weer aan t reizen vanaf vanmiddag.
Colleges beginnen toch sowieso niet voor 9u? De mijne destijds iig niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:24 schreef fietsie het volgende:
*gaap* Wat een rust op zo'n universiteit in de vroege ochtend.
Zeker wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:12 schreef minilot het volgende:
..elke dag een paar uur lang een stuk vlees van intussen acht kilo dragen zet zeker geen zoden aan de dijk, qua spierballen?
Zeker niet als je m in je drager hijst, luilak!quote:Op donderdag 26 april 2018 09:12 schreef minilot het volgende:
..elke dag een paar uur lang een stuk vlees van intussen acht kilo dragen zet zeker geen zoden aan de dijk, qua spierballen?
Ik draag 'm ook superdupervaak los op mijn arm, gast.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker niet als je m in je drager hijst, luilak!
Daar is je antwoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik draag 'm ook superdupervaak los op mijn arm, gast.![]()
Ik pas overigens voor het eerst in een jaar of acht weer in broeken met maat 38, ontdekte ik deze week bij het op zolder stuiten op een meeverhuisde tas met 'ik weet niet waarom ik dit bewaar, want ik pas dit toch nooit meer'-shizzle. Deze broek is nog van pre-bakhobby!
Da's meer vanwege de borstvoeding, schat ik zo. Als deze koter dadelijk over gaat op vast voedsel en ik doe niks aan mijn huidige inname van chocomel en custardcakejes, dan kan ik tegen 2020 alleen nog per takelwagen de trap af!quote:
Volgens mij is dat een geweldige training🤪quote:Op donderdag 26 april 2018 09:12 schreef minilot het volgende:
Meer is leuker! DM maarquote:Op donderdag 26 april 2018 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh in dat geval kan/wil ik ook wel testen! Of heb je al genoeg?
Ik vind ze tofquote:Op donderdag 26 april 2018 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zijn zware-dingen-optil-schoenen, dus lelijk.
[ afbeelding ]
De hakverhoging en de band over je veters zorgen voor betere stabiliteit, betere vorm en zo zou je makkelijker zwaar(der) kunnen tillen. In a nutshellquote:Op donderdag 26 april 2018 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze tof![]()
Vraagje: wat maakt ze speciaal geschikt voor zware dingen tillen?
behalve de kleurquote:Op donderdag 26 april 2018 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De hakverhoging en de band over je veters zorgen voor betere stabiliteit, betere vorm en zo zou je makkelijker zwaar(der) kunnen tillen. In a nutshell
Ik stretch me de vinkentering.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
behalve de kleuris daarover ook nog nagedacht.
![]()
Doe je dan ook weer kuitspieren stretchen na de krachtsinspanning?
Soberso “stretchen” van de spiergroepen na zware dingen tillen...
Hence de broekpassessiequote:Op donderdag 26 april 2018 09:41 schreef minilot het volgende:
Ik moet tegenwoordig squattend wasmanden optillen, anders sodemietert Günther uit z'n zak.
De rol van filantropie in onderwijs en onderzoek. Dus wel werk gerelateerd. In het buitenland is het best normaal dat filantropie een inkomstenstroom naast overheidsgeld en particuliere betalingen. In NL is het bijna niet aan de orde. Terwijl dit vroegah (tot +-1960) best normaal was, maar ja toen ging de overheid alles naar zich toe halenquote:Op donderdag 26 april 2018 09:31 schreef minilot het volgende:
Intake-ze Borisz, en wat voor symposium? Zin in?
Kan een dag duren..quote:Op donderdag 26 april 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft net van zijn ING overgeboekt naar mijn Rabo. Zou dat geld er over een paar uur zijn?
Gedaan! Ik wil alleen geen bijen op mijn balkon, daar springen de katten achteraan. Geniet er wel van als ik naar de Heemtuin ga. Daar zijn ook sinds een paar jaar bijenkasten.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:47 schreef AnneX het volgende:
Voordat ik de deur uitga...
Willen jullie s.v.p. de belangrijke petitie tekenen voor behoud van bijen! ?
https://secure.avaaz.org/(...)nics_loc_ns/?cedfUmb
Jullie weten vast wel hóe belangrijk bijen zijn voor de bestuiving van gewassen en fruit!
Voor in mijn tuin heb ik knuffelbijen.nl “besteld”
Dankzij fok. 👍
Ik hoop het niet. Ik heb NU geld nodig. Ik vraag mijn vader wel even voor de zekerheid, die heeft ook Rabo. Ik ben een beetje dom geweest.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan een dag duren..
Als ik na Berlijn nog genoeg 'zakgeld' over heb ga ik ook knuffelbijen bestellen
De functie waar het om ging is het niet geworden.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een rust hier!
Heb je nog wat kunnen slapen Piet?
Succes met de intake Borisz, weet je al wel om welk bedrijf het gaat (hoef je hier niet te vertellen hoor)
Zo, vanochtend al een flinke stapel werk weggewerkt. Zometeen een afscheidslunch van een collega en daarna afscheidsgebak van een andere collega. Scheelt eten koken vanavond. En dan bijna lang weekend.
Frankrijkquote:Op donderdag 26 april 2018 11:59 schreef minilot het volgende:
Eéndagsroadtripje naar Frankrijk morgen - zin in!
Genoeg custardcakejes en chocomelk gehaald voor twee keer vier uur in de auto![]()
quote:
8:00-9:00 individuele begeleiding gesprekkenquote:Op donderdag 26 april 2018 09:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Colleges beginnen toch sowieso niet voor 9u? De mijne destijds iig niet.
Damn... 6 uur en 7 minuten....quote:Op donderdag 26 april 2018 12:03 schreef minilot het volgende:
[..]Doen we bijna altijd als we naar https://www.parcasterix.fr gaan.
Met waar ik woon rijden we in minder dan een half uur de grens naar België over hè?
Die vier uur is al inclusief twintig minuten pauze.
Zo ver is Frankrijk nou ook niet.quote:
Heen-terug rijden-plassen/tanken-rijden 12,5 uur. En dan nog het pretgebeuren. Niet zo ver / lang??quote:Op donderdag 26 april 2018 14:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo ver is Frankrijk nou ook niet.
Zijn genoeg dagtochten met de bus naar Parijs. Ook vanuit het Noorden
Ik heb het over de Franse grens die niet zo ver isquote:Op donderdag 26 april 2018 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heen-terug rijden-plassen/tanken-rijden 12,5 uur. En dan nog het pretgebeuren. Niet zo ver / lang??
Dit waren de voorafjes?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:13 schreef Kreator het volgende:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #26
Zoals beloofd.
Zoals ik al verwachtte, het smaakte beter dan het eruit zag.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat ik afgelopen zondag meer waar voor mn geld heb gehad.
Dit was meer dan voldoende. Echt ruim. Ik zat compleet vol. Misschien ligt het aan de foto's.quote:
Is ook niet echt een eerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat ik afgelopen zondag meer waar voor mn geld heb gehad.
Ik bedoelde er niks mee.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is ook niet echt een eerlijke vergelijking..
Dat zou goed kunnen; het is wat lastig om de volumes te schatten. Maar fijn dat het niet alleen lekker, maar ook voldoende wasquote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit was meer dan voldoende. Echt ruim. Ik zat compleet vol. Misschien ligt het aan de foto's.
Hoe doe je dat met t bakpapier, knip je er een hoek uit ofzo? Kan je een stap-voor-stap fotostrip maken? Ik heb altijd 1000 ruzie met bakpapier....quote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, batch 1 staat uit te harden!#fudgefabriekje
ja, jij was al sceptisch (septisch kan ook), dus je hebt vast niet braaf je homeopatische meds genomen jij boefje,...... dan krijg je dat he!!!!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Terug naar de HA geweest met de nog steeds pijnlijk ontstoken vinger (paronychia). Dit keer dus gedaan wat ik wilde. Snee erin gezet, pus eruit geduwd en recept voor antibioticum mee.
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:45 schreef liedetector het volgende:
ja, jij was al sceptisch (septisch kan ook), dus je hebt vast niet braaf je homeopatische meds genomen jij boefje,...... dan krijg je dat he!!!!
Goedzo! Met pijn wil je niet een lang weekend in gaan. Nu maar hopen dat het snel beter gaatquote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Terug naar de HA geweest met de nog steeds pijnlijk ontstoken vinger (paronychia). Dit keer dus gedaan wat ik wilde. Snee erin gezet, pus eruit geduwd en recept voor antibioticum mee.
Dat je dat uberhaupt gedaan hebt...maar goed, ik ben ook geen van van AB... geloof dat ik het zelf opengemaakt had en dan zou zien of het wel of niet zou ontsteken verder (gelukkig heel goed afqweer gestel en kom vaak met dat soort dingen weg)quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.
Waarom buk je voor die onzin en geef je die lul niet zijn vet?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb keurig die 6 moeraskeutels van hem opgezogen, maar zoals verwacht deed dat niks.
KAK!!!!! paar keer ingeklapte long gehad (nooit longontsteking, maar ik heb een idee) sterkte pietje!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
En toen lag ik op de noodopname....
Wachten op de cardioloog
Goedzo. Hou niet van soft gedoe van artsenquote:Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Behalve de longen ook een hartprobleem nu?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Ze vertrouwen er toch niet op dat het puur de longen zijn?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Het is geen lul. Het is een ontzettend aardige vent die ik al 35 jaar als arts heb. Heb hem nogmaals gezegd dat ik niet geloof in homeopathie en in het vervolg alleen maar allopathisch behandeld wil worden.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom buk je voor die onzin en geef je die lul niet zijn vet?
Gatverdamme Piet, da's niet best. Sterktequote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Oh jee Piet. Sterkte!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wachten op de cardioloog
Het zijn twee repen, kruislings, en de vorm eerst heel lichtjes invetten zodat het papier er strak tegenaan blijft zittenquote:Op donderdag 26 april 2018 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met t bakpapier, knip je er een hoek uit ofzo? Kan je een stap-voor-stap fotostrip maken? Ik heb altijd 1000 ruzie met bakpapier....
Jepquote:Op donderdag 26 april 2018 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de longen ook een hartprobleem nu?
Homeopatie is geen geloofskwestie, het is kwakzalverijquote:Op donderdag 26 april 2018 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen lul. Het is een ontzettend aardige vent die ik al 35 jaar als arts heb. Heb hem nogmaals gezegd dat ik niet geloof in homeopathie en in het vervolg alleen maar allopathisch behandeld wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |