SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Ik denk dat je het idee van een roast niet echt snapt, of het past niet bij je. Geen idee, maakt ook niet uit tochquote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze soa's heeft gehad misschien maar dat weten we toch niet.
Alles wat zij doet is overdreven en nep.quote:Op zondag 15 april 2018 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Die billy is overdreven aan het lachen nu.
Ja behalve zij ... want haar gedoe met Mehmet..quote:Op zondag 15 april 2018 20:17 schreef Ranah het volgende:
iedereen kan het hebben roept billy weer stoer
Johquote:Op zondag 15 april 2018 20:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Een roast is een evenement waar iemand op ironische wijze wordt beledigd en/of geëerd. Er worden ook ware en verzonnen verhalen over die persoon verteld. Het is de bedoeling dat de roastee, de persoon die geroast wordt, de grappen niet als een serieuze aanval of belediging ziet, maar zich van zijn of haar goede kant laat zien en het op zich af laat komen. Vaak wordt over de overige roasters ook kort een opmerking gemaakt voordat de roastee aan de beurt komt. Het fenomeen is populair wanneer politici of bedrijfsleiders worden geëerd. Zo krijgen ook hun tegenstanders de kans om eens voluit om hun leiders te lachen
Ik heb het even opgezocht
Zij is patient zero van talloze SOA's.quote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze soa's heeft gehad misschien maar dat weten we toch niet.
en de stemming morgenquote:Op zondag 15 april 2018 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behalve zij ... want haar gedoe met Mehmet..
Ze vindt dit ook niet pittig..quote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy kan niet roasten als ze zich kwetsbaar voelt
dat heeft ze zgn niet gehoordquote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Billy wil wel weten of mehmet haar nog genoemd heeft.
Die je constant..... (?)quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef rowan634 het volgende:
ivan: beau als ik tegen jou praat weet ik niet of ik tegen je hoofd moet kijken, of naar je tieten
Dat wordt nog wat "later" als ze trouwen en kinderen krijgen. Zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij ze met een tweeling een toekomst op gaan bouwen.quote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee zijn echt ongezond met elkaar. Ik heb dat nog nooit gezien zoals die tweeling met elkaar omgaan.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef rowan634 het volgende:
ivan: beau als ik tegen jou praat weet ik niet of ik tegen je hoofd moet kijken, of naar je tieten
Hypocriete kutten. Een roast kan echt niet, is mensen afmaken.quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Effe checken, zie iemand onze PoessieMauw-act wel.. ja? ok doorgaan
[ afbeelding ]
Ik vond anders dat Beau en Bas dat best goed deden.quote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Positief roosteh.. kan helemaal niet, dat heet slijmen
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de flesquote:Op zondag 15 april 2018 20:22 schreef kkka3 het volgende:
Ik zou eerder nog Billy neuken dan jij
Dat was de tekst van Ivan
Anders had Fay trouwens de politie al wel gebeld
Dat is ook een roast Negerenquote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef kkka3 het volgende:
Bats: heeft ie me nog geroast?![]()
![]()
![]()
Cemal: nee niet echt
die grap van mehmet met die pindakaas ging over een eetstoornis die ze buiten heeft gehad (weet niet of ze die ook daadwerkelijk gehad heef, maar hoorde die grap vanochtend al van mehmetquote:Op zondag 15 april 2018 20:21 schreef rowan634 het volgende:
BEAU wordt WEER beschermd
2e keer al
waar zijn ze bang voor
Jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de fles
quote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ze deed alsof ze niks gehoord hadquote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Mjelleke het volgende:
Billy heeft alles kunnen horen. Volgens mij heeft ze lager haar oortjes in gedaan.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja en nu vindt ze het weer zooooo leuk allemaal. Het gevaar is geweken en nu heeft ze weer een grote bek.quote:Op zondag 15 april 2018 20:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Waarom gaan ze nu alles overnieuw zitten vertellen aan dat vieze mormel.Had ze er maar bij moeten zitten.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:25 schreef Soulraven het volgende:
Niet mee willen doen en nu wel ff roasteb...
de helft zat onder een SLquote:Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Ivan Bil verteld over die zaadopvang?
Dacht het welquote:Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Ivan Bil verteld over die zaadopvang?
Dat dus.quote:
En geen stream lockquote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die talentenjacht van haar
[ afbeelding ]
Zou ik ook niet doen, voor dat stelletje arrogante, verwende uitvreters!quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die talentenjacht van haar
[ afbeelding ]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Hebben Ze nadat ze er ingehuisd zijn nie meer gepoetst volgens mij smeerpijpenquote:Op zondag 15 april 2018 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
Dat atelier was een bende volgens die twins, moet je die bende in dat kietje van ze zien.
Heeft 'de stem' dat gezegd? (die tijd?)quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geld was niet belangrijk.. dus toch maar géén ¤2250 uitgeven![]()
Maar moet die sloop van dat KweelKasteel niet zo onderhand beginnen? Morgen op 09:00h moet 'ie weg zijn
Ik denk niet dat Isa dat nog wil.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hoeven het niet te slopen.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geld was niet belangrijk.. dus toch maar géén ¤2250 uitgeven![]()
Maar moet die sloop van dat KweelKasteel niet zo onderhand beginnen? Morgen op 09:00h moet 'ie weg zijn
quote:
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.quote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.
jawel hoorquote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.
Dat werd genoemt in een van hun Zwarte Dreigbrieven.. maar dat kan morgen op 08:55h zomaar anders zijn hoor...Regie zit nergens meer mee die laatste wekenquote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Heeft 'de stem' dat gezegd? (die tijd?)
Ach het is allemaal poppenkast, het restant zal achter een muurtje worden gestuwd, en daar mogen de volgende bewoners gebruik van maken, zoals de Febo waardig vindtquote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet te slopen.
Alles wat er morgen na 9.00 uur nog staat moet als verloren worden beschouwd.
Romy is amper benoemdquote:Op zondag 15 april 2018 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
Romy zit er niet mee, die roasten, ze was er op voorbereid.
Oh? dat verbaast me, dacht echt dat zij klaar was met Utopiaquote:Op zondag 15 april 2018 20:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jawel hoor
Ze Wilde wel even terugkomen
Ohhw vandaar dat die Kweeling zo'n relaxte show konden opvoeren.. die boot kostte geld, hun "Kasteel" verwijderen dus vanzelf nix...quote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet te slopen.
Alles wat er morgen na 9.00 uur nog staat moet als verloren worden beschouwd.
Dan heb je het niet goed begrepenquote:Op zondag 15 april 2018 20:38 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach het is allemaal poppenkast, het restant zal achter een muurtje worden gestuwd, en daar mogen de volgende bewoners gebruik van maken, zoals de Febo waardig vindt
Ze wilde op het einde wel een keer terugkomen en desnoods een nachtje overblijven.quote:Op zondag 15 april 2018 20:39 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh? dat verbaast me, dacht echt dat zij klaar was met Utopia
Cemal is ook heel snel jarig toch?quote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Romy is een cosy hutje aan het bouwen voor haar en Cemal.
Vanwege het 2 jaar samenzijn.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Romy is een cosy hutje aan het bouwen voor haar en Cemal.
Vanwege de verjaardag van Cemal of zo?
omdat ze dat alleen zeggen omdat ze niets terugkopen, is voor onsquote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ze pakken dus dingen uit de vriezer die van iemand anders zijn en kopen dan morgen wel nieuwe voor die persoon. Dan vraag ik me af waarom niet eerst even aan die persoon vragen of het goed is.
volgens mij heeft ze al iets las ik hier. Maar ze zou wel leuk zijn als surprise act zonder dat de bewoners het ook wetenquote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan kom ik ook en ga bier gooienquote:Op zondag 15 april 2018 20:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al iets las ik hier. Maar ze zou wel leuk zijn als surprise act zonder dat de bewoners het ook weten
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiserenquote:Op zondag 15 april 2018 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wilde op het einde wel een keer terugkomen en desnoods een nachtje overblijven.
Wel vrijblijvend, met het spel wil ze niets meer te maken hebben.
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijkquote:Op zondag 15 april 2018 20:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiseren
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEEquote:Op zondag 15 april 2018 20:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiseren
quote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEE
Ik ben je prooi, de live versie, heerlijkquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijk
Nou ze kon wel aardig zingen het is z'on aso geworden vind ikquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijk
Kwamen rond half twaalf het bed uitquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling gaat alweer naar bed, ze zijn al wel 11 uur wakker ondertussen
quote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEE
Dat duurt nog ff dan.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
Cemal, geboortedatum: 22 april 1994. Sterrenbeeld Stier.
9 uur en 3 kwartier.. idd tijd om snel te gaan slapen... ze hebben hun Show met succes afgerond.. die "Kasteelverplaatsing-scam" was idd hilarischquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling gaat alweer naar bed, ze zijn al wel 11 uur wakker ondertussen
Harde werker ook.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik herinner me Isa vooral als iemand die eerst eten in haar muil stopte en dan begon te praten.
En deze ookquote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik ben je prooi, de live versie, heerlijk
Weer eens iets anders dan een talentenjacht.quote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.
Dat was Charlotte.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik herinner me Isa vooral als iemand die eerst eten in haar muil stopte en dan begon te praten.
Ik mocht wel graag naar haar oefenen luisteren, en werken kon ze ook.quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En deze ook
[..]
Dat was Charlotte.
Of in zaal Concordia tussen de gevulde eieren en aspergeges met hamquote:Op zondag 15 april 2018 20:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een talentenjacht.
Mij is het in ieder geval niet bijgebleven.quote:
GB meteen weer verliefd.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
Cemal, geboortedatum: 22 april 1994. Sterrenbeeld Stier.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Of in zaal Concordia tussen de gevulde eieren en aspergeges met ham
Ik heb geen idee meer, deed ze dat?quote:Op zondag 15 april 2018 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik mocht wel graag naar haar oefenen luisteren, en werken kon ze ook.
Maar dat praten met volle mond.
Ja, enorm.quote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, deed ze dat?
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!quote:
Stier is stier.quote:
Dat was Naomi.quote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!
Jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!
Jemig eigenlijk best een topic waard. Binnenkomst en nu. Ik zie zoveel vervalquote:Op zondag 15 april 2018 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat een broekie toen
wat erg.. zolang in een soap
[ afbeelding ]
Ik vond haar de laatste maanden strontvervelend, maar ... ze had meer recht op de titel dan papzak Gio.quote:
met Nicolien samen, dat oefenen idd, vond ik wel leuk, ze ging er wel voor, en haar ideeen over de markt, biologisch, er werd nog nagedachtquote:
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.quote:
iddquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond haar de laatste maanden strontvervelend, maar ... ze had meer recht op de titel dan papzak Gio.
Ik vond dat wel mooi, dan hield ze eindelijk een keer haar bek.quote:
Als er een feestje was had ze er ook geen last van.quote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.
Toen ze musicalliedjes zong. Haar afscheid.quote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vond die musical avond wel mooi toen.
Emotioneel, omdat je kon aanvoelen dat ze eruit gekickt werd.
Ik hoop stiekem dat Chemal kijkt en met zijn puppy face er niks aan vindquote:
ja en die dansende charlotte op die tafels, zingend dat isa eruit zou gaanquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vond die musical avond wel mooi toen.
Emotioneel, omdat je kon aanvoelen dat ze eruit gekickt werd.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen ze musicalliedjes zong. Haar afscheid.
Ik heb een nieuwe irritatie, hoe Beau de naam Baldr uitspreekt.quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Juf tiet zegt haar kleuterklasje weltgastah
jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe irritatie, hoe Beau de naam Baldr uitspreekt.
Balgdg?quote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoe Baldr 'volgende' uitspreekt.quote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2018 20:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoe Baldr 'volgende' uitspreekt.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Irritainmentquote:Op zondag 15 april 2018 20:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoe Baldr 'volgende' uitspreekt.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef Bramenstruik het volgende:
vandaag is het zondag, en dat betekent dat het morgen maandag is![]()
![]()
![]()
Het is Liefiequote:Op zondag 15 april 2018 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Voor jou, Mijn Liefste....
En allemaal...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis net een baviaan, nu weer die reet naar hem toequote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
Beau houdt goed afstand van iemand die zulke rare uitspraken over haar doet he?
Is juist heel lief van Romy kan cemal zijn hobby terwijl uitvoeren. Staren naar een bewegend scherm.quote:Op zondag 15 april 2018 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
romantisch zeg..achter t bureau waar de rest zit
En onze familie komt. Papa en mama.quote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef Bramenstruik het volgende:
vandaag is het zondag, en dat betekent dat het morgen maandag is![]()
![]()
![]()
er komt champagne aan hèquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
bil is weer oke hoor, ze moest zich even terugtrekken
Ook echt die kont er naar toe gedraaid.quote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis net een baviaan, nu weer die reet naar hem toe
Ze zal wel drank ruiken met die grote neus van d'rquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
Baldr was drie kwart van zijn tekst kwijt omdat Bil er niet was. WAT had je best wel mogen doen hoor zei Bilquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
Mehquote:Op zondag 15 april 2018 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bij deze : een roast voor Billy.
Incasseren is je vreemd,behalve wanneer het over sex gaat.
Dan ben je een pijpend iemand anders dan jezelf soms.
Terwijl je het liefst wakker wordt met een piemel in je mond.
En anaal is je ook niet vreemd,met glijmiddel als olijfolie.
Nu heb je geen zin meer op aanspraak.
Ga lekker roken Schat.
We weten wie je bent.
Goffer,quote:
Vroeg ik me ook af....quote:
Staat nu in het penthouse, beneden.quote:Op zondag 15 april 2018 21:06 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het bed ineens gebleven.
Na veel pijn en moeite daar naar toe gebracht en nu foetsie?
Dat vraag ik me ook al een hele tijd af, zeker als ik al die actiefoto's in het FB-topic zie.:Yquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.
Daar gaan ze morgen heen, nu zitten ze op hun matrassen in het kasteel en gaan daar nog 1 keer slapen.quote:Op zondag 15 april 2018 21:07 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten de twins nu toch?
Waarom? Hoorde het niet?quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Oh, daarom moest Cemal bij marjet zitten.
Arme jongen.
Bij ons staan er ook altijd ramen open hoor, zelfs bij -10.quote:
Dikke zeiksnorquote:Op zondag 15 april 2018 21:09 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Omg. Die roast van Ivan was echt te erg, zelfs ik schrok. Ik begrijp dat het een roast is, maar zoiets zeg/doe je toch niet tegen vrienden?
Hij zei: “ bedankt voor je valentijnskaartje, maar even voor de duidelijkheid, ik heb een vriendin en ze past 3x in jou. Ik heb geen interesse in je, dus stop met flirten. Er zal nooit iets tussen ons gebeuren, ik zou eerder Billy neuken dan jou. En “ Linda klaagt de hele dag, de hele loods trilt als ze boos is, omdat ze dan hard met haar voeten stamp”.
Hij brengt haar helemaal tot de grond. Vind het wel ver gaan. En kwetsbare informatie. Linda houd zich groot, maar diep van binnen doet het zeker wel pijn.
Geen enkele vrouw wil voor half Nederland afgewezen worden en uitgelachen over haar gewicht.
Ik zou 3 dagen in bed janken, maar ik ben ook gevoelig en heb geen overgewicht.
Voor jou is er geen hoop meer...quote:
Eens. Zo praat je toch niet tegen een vrouw, of je beste maatje daar.quote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Soulraven het volgende:
Ivan is echt te hard geweest tegen Linda. Das geen humor meer
Hier ook maar ik stook dan niet. Plus gejank het is prima slapen met deze temperaturenquote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons staan er ook altijd ramen open hoor, zelfs bij -10.
Dan maar extra stoken, frisse lucht boven alles.
Die kun je een jaar met z'n tweetjes op een onbewoond eiland zetten, die hebben als ze samen zijn niemand nodig.quote:Op zondag 15 april 2018 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh twins ook wat te vieren gezellig met zijn tweeën.......
ze kon het goed hebben gelukkig, net zoals die gigolo, ze is enorm sportief, valt me heel erg van haar meequote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Soulraven het volgende:
Ivan is echt te hard geweest tegen Linda. Das geen humor meer
Dan doe je toch de verwarming uit.....lekker fris en koud......anders zit je nog met een bloedhete stinkende verwarming......die enorm gaat loeien......quote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons staan er ook altijd ramen open hoor, zelfs bij -10.
Dan maar extra stoken, frisse lucht boven alles.
Die hebben een psychiater nodig.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kun je een jaar met z'n tweetjes op een onbewoond eiland zetten, die hebben als ze samen zijn niemand nodig.
Ze laat gewoon niet zien dat het haar raakt.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze kon het goed hebben gelukkig, net zoals die gigolo, ze is enorm sportief, valt me heel erg van haar mee
Heel sportief.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze kon het goed hebben gelukkig, net zoals die gigolo, ze is enorm sportief, valt me heel erg van haar mee
deden ze dat maarquote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kun je een jaar met z'n tweetjes op een onbewoond eiland zetten, die hebben als ze samen zijn niemand nodig.
En dat.quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze laat gewoon niet zien dat het haar raakt.
En wat dacht je over Cemal en Romy:quote:Op zondag 15 april 2018 21:09 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Omg. Die roast van Ivan was echt te erg, zelfs ik schrok. Ik begrijp dat het een roast is, maar zoiets zeg/doe je toch niet tegen vrienden?
Hij zei: “ bedankt voor je valentijnskaartje, maar even voor de duidelijkheid, ik heb een vriendin en ze past 3x in jou. Ik heb geen interesse in je, dus stop met flirten. Er zal nooit iets tussen ons gebeuren, ik zou eerder Billy neuken dan jou. En “ Linda klaagt de hele dag, de hele loods trilt als ze boos is, omdat ze dan hard met haar voeten stamp”.
Hij brengt haar helemaal tot de grond. Vind het wel ver gaan. En kwetsbare informatie. Linda houd zich groot, maar diep van binnen doet het zeker wel pijn.
Geen enkele vrouw wil voor half Nederland afgewezen worden en uitgelachen over haar gewicht.
Ik zou 3 dagen in bed janken, maar ik ben ook gevoelig en heb geen overgewicht.
LOLquote:
Nee!quote:
Ze doet zich groot voor. Ze kan moeilijk in een hoekje gaan janken. Ze heeft Madi ook niet meer, of iemand om mee te praten. Je zag haar gezicht wel betrekken hoor en ongemakkelijk lachen. Geen enkel mens lacht en geniet als iemand je afwijst en dik noemt.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja geweldig. Incasseren hopquote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En wat dacht je over Cemal en Romy:
Ivan zou het liefst zien dat Cemal na een uitzending als militair in een kist terug kwam
En ze zijn allebei zo dom dat hun eventuele kinderen op chimpansees lijken.
Ik hoop dat de families van Cemal en Romy dit ook gehoord hebben.
Dat kan hun helpen bij de stemmingen morgen.
Ook jou nietquote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij mag het in de slaapkamer altijd ijskoud zijn. Dan kruip je gewoon wat dieper onder het dekbed.quote:Op zondag 15 april 2018 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook maar ik stook dan niet. Plus gejank het is prima slapen met deze temperaturen
Heeft niks met incasseren te maken.quote:
Ja hij was te grof maar hij durfde tenminste wel te roasten. Hij lag niet in bed met een boek.quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ivan zou het liefst zien dat Cemal na een uitzending als militair in een kist terug kwam
Inderdaad. Bizar...quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heeft niks met incasseren te maken.
Is gewoon mensen afbranden en heeft niks met een goede roast te maken.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor hun eigen RLS. Met streams.quote:
Maar daar iemand voor gebruiken die er niet meer is, is zwak.quote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Inderdaad. Bizar...
En over Beau dat ze geen zelfrespect heeft. Maar daar ben ik het mee eens.
Echt hoorquote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ifan's hebben geen SL'squote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die hebben niet eens gehoord, zat achter een SL.
alleen de stukjes die we ertussen hoorden waren al geweldigquote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die hebben niet eens gehoord, zat achter een SL.v
Eens. Een leuke sportieve roast gaat over algemene en grappige dingen. Maar om het over het uiterlijk/ gewicht van iemand te hebben gaat te ver naar mijn mening. Zegt meer over Ivan dan over Linda. Ik mag Linda trouwens niet eens, maar dit was gewoon hard. Verwacht je niet van een vriend. Als hij zo over haar denkt, waarom zijn ze dan eigenlijk vrienden ?quote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze mij nog niet kennen.quote:
Word een duur geintje voor je danquote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor hun eigen RLS. Met streams.
dat zal de techniek een hoop werk schelen, hebben alleen een skypeverbinding nodig met jouquote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor hun eigen RLS. Met streams.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zal de techniek een hoop werk schelen, hebben alleen een skypeverbinding nodig met jou
Nee gaat niet over algemene dingen, het gaat juist om persoonlijke dingenquote:Op zondag 15 april 2018 21:18 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Eens. Een leuke sportieve roast gaat over algemene en grappige dingen. Maar om het over het uiterlijk/ gewicht van iemand te hebben gaat te ver naar mijn mening. Zegt meer over Ivan dan over Linda. Ik mag Linda trouwens niet eens, maar dit was gewoon hard. Verwacht je niet van een vriend. Als hij zo over haar denkt, waarom zijn ze dan eigenlijk vrienden ?
Zou wel heel triest zijn......iets wat ze zelf bedacht hebben en willen doen maar staat de tekst je niet aan dan afrekenen via stemmen.......quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
alles wat ik aan haar mocht is even vervaagdquote:Op zondag 15 april 2018 21:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:
En dan Romy na de roast:
Ooooh, het viel best mee! Alleen omdat ze haar niet hard aangepakt hebben. Ik begin haar steeds meer te disliken. Ze is ontzettend arrogant aan het worden, en denkt dat ze de prinses des huizes is daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |