quote:
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.quote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.
jawel hoorquote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.
Dat werd genoemt in een van hun Zwarte Dreigbrieven.. maar dat kan morgen op 08:55h zomaar anders zijn hoor...Regie zit nergens meer mee die laatste wekenquote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Heeft 'de stem' dat gezegd? (die tijd?)
Ach het is allemaal poppenkast, het restant zal achter een muurtje worden gestuwd, en daar mogen de volgende bewoners gebruik van maken, zoals de Febo waardig vindtquote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet te slopen.
Alles wat er morgen na 9.00 uur nog staat moet als verloren worden beschouwd.
Romy is amper benoemdquote:Op zondag 15 april 2018 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
Romy zit er niet mee, die roasten, ze was er op voorbereid.
Oh? dat verbaast me, dacht echt dat zij klaar was met Utopiaquote:Op zondag 15 april 2018 20:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jawel hoor
Ze Wilde wel even terugkomen
Ohhw vandaar dat die Kweeling zo'n relaxte show konden opvoeren.. die boot kostte geld, hun "Kasteel" verwijderen dus vanzelf nix...quote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet te slopen.
Alles wat er morgen na 9.00 uur nog staat moet als verloren worden beschouwd.
Dan heb je het niet goed begrepenquote:Op zondag 15 april 2018 20:38 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach het is allemaal poppenkast, het restant zal achter een muurtje worden gestuwd, en daar mogen de volgende bewoners gebruik van maken, zoals de Febo waardig vindt
Ze wilde op het einde wel een keer terugkomen en desnoods een nachtje overblijven.quote:Op zondag 15 april 2018 20:39 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh? dat verbaast me, dacht echt dat zij klaar was met Utopia
Cemal is ook heel snel jarig toch?quote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Romy is een cosy hutje aan het bouwen voor haar en Cemal.
Vanwege het 2 jaar samenzijn.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Romy is een cosy hutje aan het bouwen voor haar en Cemal.
Vanwege de verjaardag van Cemal of zo?
omdat ze dat alleen zeggen omdat ze niets terugkopen, is voor onsquote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ze pakken dus dingen uit de vriezer die van iemand anders zijn en kopen dan morgen wel nieuwe voor die persoon. Dan vraag ik me af waarom niet eerst even aan die persoon vragen of het goed is.
volgens mij heeft ze al iets las ik hier. Maar ze zou wel leuk zijn als surprise act zonder dat de bewoners het ook wetenquote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Dan kom ik ook en ga bier gooienquote:Op zondag 15 april 2018 20:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al iets las ik hier. Maar ze zou wel leuk zijn als surprise act zonder dat de bewoners het ook weten
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiserenquote:Op zondag 15 april 2018 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wilde op het einde wel een keer terugkomen en desnoods een nachtje overblijven.
Wel vrijblijvend, met het spel wil ze niets meer te maken hebben.
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijkquote:Op zondag 15 april 2018 20:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiseren
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEEquote:Op zondag 15 april 2018 20:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiseren
quote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEE
Ik ben je prooi, de live versie, heerlijkquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijk
Nou ze kon wel aardig zingen het is z'on aso geworden vind ikquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijk
Kwamen rond half twaalf het bed uitquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling gaat alweer naar bed, ze zijn al wel 11 uur wakker ondertussen
quote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEE
Dat duurt nog ff dan.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
Cemal, geboortedatum: 22 april 1994. Sterrenbeeld Stier.
9 uur en 3 kwartier.. idd tijd om snel te gaan slapen... ze hebben hun Show met succes afgerond.. die "Kasteelverplaatsing-scam" was idd hilarischquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling gaat alweer naar bed, ze zijn al wel 11 uur wakker ondertussen
Harde werker ook.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik herinner me Isa vooral als iemand die eerst eten in haar muil stopte en dan begon te praten.
En deze ookquote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik ben je prooi, de live versie, heerlijk
Weer eens iets anders dan een talentenjacht.quote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.
Dat was Charlotte.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik herinner me Isa vooral als iemand die eerst eten in haar muil stopte en dan begon te praten.
Ik mocht wel graag naar haar oefenen luisteren, en werken kon ze ook.quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En deze ook
[..]
Dat was Charlotte.
Of in zaal Concordia tussen de gevulde eieren en aspergeges met hamquote:Op zondag 15 april 2018 20:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een talentenjacht.
Mij is het in ieder geval niet bijgebleven.quote:
GB meteen weer verliefd.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
Cemal, geboortedatum: 22 april 1994. Sterrenbeeld Stier.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Of in zaal Concordia tussen de gevulde eieren en aspergeges met ham
Ik heb geen idee meer, deed ze dat?quote:Op zondag 15 april 2018 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik mocht wel graag naar haar oefenen luisteren, en werken kon ze ook.
Maar dat praten met volle mond.
Ja, enorm.quote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, deed ze dat?
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!quote:
Stier is stier.quote:
Dat was Naomi.quote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!
Jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!
Jemig eigenlijk best een topic waard. Binnenkomst en nu. Ik zie zoveel vervalquote:Op zondag 15 april 2018 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat een broekie toen
wat erg.. zolang in een soap
[ afbeelding ]
Ik vond haar de laatste maanden strontvervelend, maar ... ze had meer recht op de titel dan papzak Gio.quote:
met Nicolien samen, dat oefenen idd, vond ik wel leuk, ze ging er wel voor, en haar ideeen over de markt, biologisch, er werd nog nagedachtquote:
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.quote:
iddquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond haar de laatste maanden strontvervelend, maar ... ze had meer recht op de titel dan papzak Gio.
Ik vond dat wel mooi, dan hield ze eindelijk een keer haar bek.quote:
Als er een feestje was had ze er ook geen last van.quote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.
Toen ze musicalliedjes zong. Haar afscheid.quote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vond die musical avond wel mooi toen.
Emotioneel, omdat je kon aanvoelen dat ze eruit gekickt werd.
Ik hoop stiekem dat Chemal kijkt en met zijn puppy face er niks aan vindquote:
ja en die dansende charlotte op die tafels, zingend dat isa eruit zou gaanquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vond die musical avond wel mooi toen.
Emotioneel, omdat je kon aanvoelen dat ze eruit gekickt werd.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen ze musicalliedjes zong. Haar afscheid.
Ik heb een nieuwe irritatie, hoe Beau de naam Baldr uitspreekt.quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Juf tiet zegt haar kleuterklasje weltgastah
jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe irritatie, hoe Beau de naam Baldr uitspreekt.
Balgdg?quote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoe Baldr 'volgende' uitspreekt.quote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2018 20:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoe Baldr 'volgende' uitspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |