SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Ik denk dat je het idee van een roast niet echt snapt, of het past niet bij je. Geen idee, maakt ook niet uit tochquote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze soa's heeft gehad misschien maar dat weten we toch niet.
Alles wat zij doet is overdreven en nep.quote:Op zondag 15 april 2018 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Die billy is overdreven aan het lachen nu.
Ja behalve zij ... want haar gedoe met Mehmet..quote:Op zondag 15 april 2018 20:17 schreef Ranah het volgende:
iedereen kan het hebben roept billy weer stoer
Johquote:Op zondag 15 april 2018 20:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Een roast is een evenement waar iemand op ironische wijze wordt beledigd en/of geëerd. Er worden ook ware en verzonnen verhalen over die persoon verteld. Het is de bedoeling dat de roastee, de persoon die geroast wordt, de grappen niet als een serieuze aanval of belediging ziet, maar zich van zijn of haar goede kant laat zien en het op zich af laat komen. Vaak wordt over de overige roasters ook kort een opmerking gemaakt voordat de roastee aan de beurt komt. Het fenomeen is populair wanneer politici of bedrijfsleiders worden geëerd. Zo krijgen ook hun tegenstanders de kans om eens voluit om hun leiders te lachen
Ik heb het even opgezocht
Zij is patient zero van talloze SOA's.quote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze soa's heeft gehad misschien maar dat weten we toch niet.
en de stemming morgenquote:Op zondag 15 april 2018 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behalve zij ... want haar gedoe met Mehmet..
Ze vindt dit ook niet pittig..quote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy kan niet roasten als ze zich kwetsbaar voelt
dat heeft ze zgn niet gehoordquote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Billy wil wel weten of mehmet haar nog genoemd heeft.
Die je constant..... (?)quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef rowan634 het volgende:
ivan: beau als ik tegen jou praat weet ik niet of ik tegen je hoofd moet kijken, of naar je tieten
Dat wordt nog wat "later" als ze trouwen en kinderen krijgen. Zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij ze met een tweeling een toekomst op gaan bouwen.quote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee zijn echt ongezond met elkaar. Ik heb dat nog nooit gezien zoals die tweeling met elkaar omgaan.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef rowan634 het volgende:
ivan: beau als ik tegen jou praat weet ik niet of ik tegen je hoofd moet kijken, of naar je tieten
Hypocriete kutten. Een roast kan echt niet, is mensen afmaken.quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Effe checken, zie iemand onze PoessieMauw-act wel.. ja? ok doorgaan
[ afbeelding ]
Ik vond anders dat Beau en Bas dat best goed deden.quote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Positief roosteh.. kan helemaal niet, dat heet slijmen
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de flesquote:Op zondag 15 april 2018 20:22 schreef kkka3 het volgende:
Ik zou eerder nog Billy neuken dan jij
Dat was de tekst van Ivan
Anders had Fay trouwens de politie al wel gebeld
Dat is ook een roast Negerenquote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef kkka3 het volgende:
Bats: heeft ie me nog geroast?![]()
![]()
![]()
Cemal: nee niet echt
die grap van mehmet met die pindakaas ging over een eetstoornis die ze buiten heeft gehad (weet niet of ze die ook daadwerkelijk gehad heef, maar hoorde die grap vanochtend al van mehmetquote:Op zondag 15 april 2018 20:21 schreef rowan634 het volgende:
BEAU wordt WEER beschermd
2e keer al
waar zijn ze bang voor
Jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de fles
quote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ze deed alsof ze niks gehoord hadquote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Mjelleke het volgende:
Billy heeft alles kunnen horen. Volgens mij heeft ze lager haar oortjes in gedaan.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja en nu vindt ze het weer zooooo leuk allemaal. Het gevaar is geweken en nu heeft ze weer een grote bek.quote:Op zondag 15 april 2018 20:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Waarom gaan ze nu alles overnieuw zitten vertellen aan dat vieze mormel.Had ze er maar bij moeten zitten.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:25 schreef Soulraven het volgende:
Niet mee willen doen en nu wel ff roasteb...
de helft zat onder een SLquote:Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Ivan Bil verteld over die zaadopvang?
Dacht het welquote:Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Ivan Bil verteld over die zaadopvang?
Dat dus.quote:
En geen stream lockquote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die talentenjacht van haar
[ afbeelding ]
Zou ik ook niet doen, voor dat stelletje arrogante, verwende uitvreters!quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die talentenjacht van haar
[ afbeelding ]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Hebben Ze nadat ze er ingehuisd zijn nie meer gepoetst volgens mij smeerpijpenquote:Op zondag 15 april 2018 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
Dat atelier was een bende volgens die twins, moet je die bende in dat kietje van ze zien.
Heeft 'de stem' dat gezegd? (die tijd?)quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geld was niet belangrijk.. dus toch maar géén ¤2250 uitgeven![]()
Maar moet die sloop van dat KweelKasteel niet zo onderhand beginnen? Morgen op 09:00h moet 'ie weg zijn
Ik denk niet dat Isa dat nog wil.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Ze hoeven het niet te slopen.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geld was niet belangrijk.. dus toch maar géén ¤2250 uitgeven![]()
Maar moet die sloop van dat KweelKasteel niet zo onderhand beginnen? Morgen op 09:00h moet 'ie weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |