Ze vindt dit ook niet pittig..quote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy kan niet roasten als ze zich kwetsbaar voelt
dat heeft ze zgn niet gehoordquote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Billy wil wel weten of mehmet haar nog genoemd heeft.
Die je constant..... (?)quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef rowan634 het volgende:
ivan: beau als ik tegen jou praat weet ik niet of ik tegen je hoofd moet kijken, of naar je tieten
Dat wordt nog wat "later" als ze trouwen en kinderen krijgen. Zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij ze met een tweeling een toekomst op gaan bouwen.quote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee zijn echt ongezond met elkaar. Ik heb dat nog nooit gezien zoals die tweeling met elkaar omgaan.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef rowan634 het volgende:
ivan: beau als ik tegen jou praat weet ik niet of ik tegen je hoofd moet kijken, of naar je tieten
Hypocriete kutten. Een roast kan echt niet, is mensen afmaken.quote:Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Effe checken, zie iemand onze PoessieMauw-act wel.. ja? ok doorgaan
[ afbeelding ]
Ik vond anders dat Beau en Bas dat best goed deden.quote:Op zondag 15 april 2018 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Positief roosteh.. kan helemaal niet, dat heet slijmen
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de flesquote:Op zondag 15 april 2018 20:22 schreef kkka3 het volgende:
Ik zou eerder nog Billy neuken dan jij
Dat was de tekst van Ivan
Anders had Fay trouwens de politie al wel gebeld
Dat is ook een roast Negerenquote:Op zondag 15 april 2018 20:19 schreef kkka3 het volgende:
Bats: heeft ie me nog geroast?![]()
![]()
![]()
Cemal: nee niet echt
die grap van mehmet met die pindakaas ging over een eetstoornis die ze buiten heeft gehad (weet niet of ze die ook daadwerkelijk gehad heef, maar hoorde die grap vanochtend al van mehmetquote:Op zondag 15 april 2018 20:21 schreef rowan634 het volgende:
BEAU wordt WEER beschermd
2e keer al
waar zijn ze bang voor
Jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |