quote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de fles
Ze deed alsof ze niks gehoord hadquote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Mjelleke het volgende:
Billy heeft alles kunnen horen. Volgens mij heeft ze lager haar oortjes in gedaan.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Linda dan weer eerder doen dan de fles
Ja en nu vindt ze het weer zooooo leuk allemaal. Het gevaar is geweken en nu heeft ze weer een grote bek.quote:Op zondag 15 april 2018 20:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Waarom gaan ze nu alles overnieuw zitten vertellen aan dat vieze mormel.Had ze er maar bij moeten zitten.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:25 schreef Soulraven het volgende:
Niet mee willen doen en nu wel ff roasteb...
de helft zat onder een SLquote:Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Ivan Bil verteld over die zaadopvang?
Dacht het welquote:Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Ivan Bil verteld over die zaadopvang?
Dat dus.quote:
En geen stream lockquote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die talentenjacht van haar
[ afbeelding ]
Zou ik ook niet doen, voor dat stelletje arrogante, verwende uitvreters!quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die talentenjacht van haar
[ afbeelding ]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Hebben Ze nadat ze er ingehuisd zijn nie meer gepoetst volgens mij smeerpijpenquote:Op zondag 15 april 2018 20:31 schreef Gooddeal het volgende:
Dat atelier was een bende volgens die twins, moet je die bende in dat kietje van ze zien.
Heeft 'de stem' dat gezegd? (die tijd?)quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geld was niet belangrijk.. dus toch maar géén ¤2250 uitgeven![]()
Maar moet die sloop van dat KweelKasteel niet zo onderhand beginnen? Morgen op 09:00h moet 'ie weg zijn
Ik denk niet dat Isa dat nog wil.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Ze hoeven het niet te slopen.quote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geld was niet belangrijk.. dus toch maar géén ¤2250 uitgeven![]()
Maar moet die sloop van dat KweelKasteel niet zo onderhand beginnen? Morgen op 09:00h moet 'ie weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |