Dan kom ik ook en ga bier gooienquote:Op zondag 15 april 2018 20:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al iets las ik hier. Maar ze zou wel leuk zijn als surprise act zonder dat de bewoners het ook weten
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiserenquote:Op zondag 15 april 2018 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wilde op het einde wel een keer terugkomen en desnoods een nachtje overblijven.
Wel vrijblijvend, met het spel wil ze niets meer te maken hebben.
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijkquote:Op zondag 15 april 2018 20:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiseren
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEEquote:Op zondag 15 april 2018 20:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Leuk, dat wist ik niet, hadden ze moeten doen, een ouderwetse Lidl om haar heen organiseren
quote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEE
Ik ben je prooi, de live versie, heerlijkquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijk
Nou ze kon wel aardig zingen het is z'on aso geworden vind ikquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond het een leuke meid, maar dat gekrijs (zingen) van haar verschrikkelijk
Kwamen rond half twaalf het bed uitquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling gaat alweer naar bed, ze zijn al wel 11 uur wakker ondertussen
quote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik Simon Cowel was is het 4 keer NEE
Dat duurt nog ff dan.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
Cemal, geboortedatum: 22 april 1994. Sterrenbeeld Stier.
9 uur en 3 kwartier.. idd tijd om snel te gaan slapen... ze hebben hun Show met succes afgerond.. die "Kasteelverplaatsing-scam" was idd hilarischquote:Op zondag 15 april 2018 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling gaat alweer naar bed, ze zijn al wel 11 uur wakker ondertussen
Harde werker ook.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik herinner me Isa vooral als iemand die eerst eten in haar muil stopte en dan begon te praten.
En deze ookquote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik ben je prooi, de live versie, heerlijk
Weer eens iets anders dan een talentenjacht.quote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.
Dat was Charlotte.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik herinner me Isa vooral als iemand die eerst eten in haar muil stopte en dan begon te praten.
Ik mocht wel graag naar haar oefenen luisteren, en werken kon ze ook.quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En deze ook
[..]
Dat was Charlotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |