quote:
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.quote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.
jawel hoorquote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Utopia te maken hebben.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een betaald optreden best te porren is.
Dat werd genoemt in een van hun Zwarte Dreigbrieven.. maar dat kan morgen op 08:55h zomaar anders zijn hoor...Regie zit nergens meer mee die laatste wekenquote:Op zondag 15 april 2018 20:35 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Heeft 'de stem' dat gezegd? (die tijd?)
Ach het is allemaal poppenkast, het restant zal achter een muurtje worden gestuwd, en daar mogen de volgende bewoners gebruik van maken, zoals de Febo waardig vindtquote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet te slopen.
Alles wat er morgen na 9.00 uur nog staat moet als verloren worden beschouwd.
Romy is amper benoemdquote:Op zondag 15 april 2018 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
Romy zit er niet mee, die roasten, ze was er op voorbereid.
Oh? dat verbaast me, dacht echt dat zij klaar was met Utopiaquote:Op zondag 15 april 2018 20:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jawel hoor
Ze Wilde wel even terugkomen
Ohhw vandaar dat die Kweeling zo'n relaxte show konden opvoeren.. die boot kostte geld, hun "Kasteel" verwijderen dus vanzelf nix...quote:Op zondag 15 april 2018 20:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet te slopen.
Alles wat er morgen na 9.00 uur nog staat moet als verloren worden beschouwd.
Dan heb je het niet goed begrepenquote:Op zondag 15 april 2018 20:38 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach het is allemaal poppenkast, het restant zal achter een muurtje worden gestuwd, en daar mogen de volgende bewoners gebruik van maken, zoals de Febo waardig vindt
Ze wilde op het einde wel een keer terugkomen en desnoods een nachtje overblijven.quote:Op zondag 15 april 2018 20:39 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh? dat verbaast me, dacht echt dat zij klaar was met Utopia
Cemal is ook heel snel jarig toch?quote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Romy is een cosy hutje aan het bouwen voor haar en Cemal.
Vanwege het 2 jaar samenzijn.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Romy is een cosy hutje aan het bouwen voor haar en Cemal.
Vanwege de verjaardag van Cemal of zo?
omdat ze dat alleen zeggen omdat ze niets terugkopen, is voor onsquote:Op zondag 15 april 2018 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ze pakken dus dingen uit de vriezer die van iemand anders zijn en kopen dan morgen wel nieuwe voor die persoon. Dan vraag ik me af waarom niet eerst even aan die persoon vragen of het goed is.
volgens mij heeft ze al iets las ik hier. Maar ze zou wel leuk zijn als surprise act zonder dat de bewoners het ook wetenquote:Op zondag 15 april 2018 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze willen goede artiesten die veel publiek trekken en toch op de kosten letten.
En niemand komt erop om Isabella te engageren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |