Of in zaal Concordia tussen de gevulde eieren en aspergeges met hamquote:Op zondag 15 april 2018 20:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een talentenjacht.
Mij is het in ieder geval niet bijgebleven.quote:
GB meteen weer verliefd.quote:Op zondag 15 april 2018 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
Cemal, geboortedatum: 22 april 1994. Sterrenbeeld Stier.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Of in zaal Concordia tussen de gevulde eieren en aspergeges met ham
Ik heb geen idee meer, deed ze dat?quote:Op zondag 15 april 2018 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik mocht wel graag naar haar oefenen luisteren, en werken kon ze ook.
Maar dat praten met volle mond.
Ja, enorm.quote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, deed ze dat?
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!quote:
Stier is stier.quote:
Dat was Naomi.quote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!
Jaquote:Op zondag 15 april 2018 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Altijd schreeuwen.GIIIIII GIIIIIIIII NOU HOOOOOOWR!
Jemig eigenlijk best een topic waard. Binnenkomst en nu. Ik zie zoveel vervalquote:Op zondag 15 april 2018 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat een broekie toen
wat erg.. zolang in een soap
[ afbeelding ]
Ik vond haar de laatste maanden strontvervelend, maar ... ze had meer recht op de titel dan papzak Gio.quote:
met Nicolien samen, dat oefenen idd, vond ik wel leuk, ze ging er wel voor, en haar ideeen over de markt, biologisch, er werd nog nagedachtquote:
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.quote:
iddquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond haar de laatste maanden strontvervelend, maar ... ze had meer recht op de titel dan papzak Gio.
Ik vond dat wel mooi, dan hield ze eindelijk een keer haar bek.quote:
Als er een feestje was had ze er ook geen last van.quote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |