quote:Op zondag 15 april 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe irritatie, hoe Beau de naam Baldr uitspreekt.
Irritainmentquote:Op zondag 15 april 2018 20:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoe Baldr 'volgende' uitspreekt.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef Bramenstruik het volgende:
vandaag is het zondag, en dat betekent dat het morgen maandag is![]()
![]()
![]()
Het is Liefiequote:Op zondag 15 april 2018 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Voor jou, Mijn Liefste....
En allemaal...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis net een baviaan, nu weer die reet naar hem toequote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
Beau houdt goed afstand van iemand die zulke rare uitspraken over haar doet he?
Is juist heel lief van Romy kan cemal zijn hobby terwijl uitvoeren. Staren naar een bewegend scherm.quote:Op zondag 15 april 2018 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
romantisch zeg..achter t bureau waar de rest zit
En onze familie komt. Papa en mama.quote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef Bramenstruik het volgende:
vandaag is het zondag, en dat betekent dat het morgen maandag is![]()
![]()
![]()
er komt champagne aan hèquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
bil is weer oke hoor, ze moest zich even terugtrekken
Ook echt die kont er naar toe gedraaid.quote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis net een baviaan, nu weer die reet naar hem toe
Ze zal wel drank ruiken met die grote neus van d'rquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
Baldr was drie kwart van zijn tekst kwijt omdat Bil er niet was. WAT had je best wel mogen doen hoor zei Bilquote:Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
Mehquote:Op zondag 15 april 2018 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bij deze : een roast voor Billy.
Incasseren is je vreemd,behalve wanneer het over sex gaat.
Dan ben je een pijpend iemand anders dan jezelf soms.
Terwijl je het liefst wakker wordt met een piemel in je mond.
En anaal is je ook niet vreemd,met glijmiddel als olijfolie.
Nu heb je geen zin meer op aanspraak.
Ga lekker roken Schat.
We weten wie je bent.
Goffer,quote:
Vroeg ik me ook af....quote:
Staat nu in het penthouse, beneden.quote:Op zondag 15 april 2018 21:06 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het bed ineens gebleven.
Na veel pijn en moeite daar naar toe gebracht en nu foetsie?
Dat vraag ik me ook al een hele tijd af, zeker als ik al die actiefoto's in het FB-topic zie.:Yquote:Op zondag 15 april 2018 20:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Naomi vraag ik me nog steeds af hoe ze ineens is genezen van dr spierziekte die ze in Utopia had. Daar had ze er constant last van en kon daarom niets doen. Sinds ze er weer uit, nergens last van en ze wilde zelfs aan Robinson meedoen.
Daar gaan ze morgen heen, nu zitten ze op hun matrassen in het kasteel en gaan daar nog 1 keer slapen.quote:Op zondag 15 april 2018 21:07 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten de twins nu toch?
Waarom? Hoorde het niet?quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Oh, daarom moest Cemal bij marjet zitten.
Arme jongen.
Bij ons staan er ook altijd ramen open hoor, zelfs bij -10.quote:
Dikke zeiksnorquote:Op zondag 15 april 2018 21:09 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Omg. Die roast van Ivan was echt te erg, zelfs ik schrok. Ik begrijp dat het een roast is, maar zoiets zeg/doe je toch niet tegen vrienden?
Hij zei: “ bedankt voor je valentijnskaartje, maar even voor de duidelijkheid, ik heb een vriendin en ze past 3x in jou. Ik heb geen interesse in je, dus stop met flirten. Er zal nooit iets tussen ons gebeuren, ik zou eerder Billy neuken dan jou. En “ Linda klaagt de hele dag, de hele loods trilt als ze boos is, omdat ze dan hard met haar voeten stamp”.
Hij brengt haar helemaal tot de grond. Vind het wel ver gaan. En kwetsbare informatie. Linda houd zich groot, maar diep van binnen doet het zeker wel pijn.
Geen enkele vrouw wil voor half Nederland afgewezen worden en uitgelachen over haar gewicht.
Ik zou 3 dagen in bed janken, maar ik ben ook gevoelig en heb geen overgewicht.
Voor jou is er geen hoop meer...quote:
Eens. Zo praat je toch niet tegen een vrouw, of je beste maatje daar.quote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Soulraven het volgende:
Ivan is echt te hard geweest tegen Linda. Das geen humor meer
Hier ook maar ik stook dan niet. Plus gejank het is prima slapen met deze temperaturenquote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons staan er ook altijd ramen open hoor, zelfs bij -10.
Dan maar extra stoken, frisse lucht boven alles.
Die kun je een jaar met z'n tweetjes op een onbewoond eiland zetten, die hebben als ze samen zijn niemand nodig.quote:Op zondag 15 april 2018 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh twins ook wat te vieren gezellig met zijn tweeën.......
ze kon het goed hebben gelukkig, net zoals die gigolo, ze is enorm sportief, valt me heel erg van haar meequote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Soulraven het volgende:
Ivan is echt te hard geweest tegen Linda. Das geen humor meer
Dan doe je toch de verwarming uit.....lekker fris en koud......anders zit je nog met een bloedhete stinkende verwarming......die enorm gaat loeien......quote:Op zondag 15 april 2018 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons staan er ook altijd ramen open hoor, zelfs bij -10.
Dan maar extra stoken, frisse lucht boven alles.
Die hebben een psychiater nodig.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kun je een jaar met z'n tweetjes op een onbewoond eiland zetten, die hebben als ze samen zijn niemand nodig.
Ze laat gewoon niet zien dat het haar raakt.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze kon het goed hebben gelukkig, net zoals die gigolo, ze is enorm sportief, valt me heel erg van haar mee
Heel sportief.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze kon het goed hebben gelukkig, net zoals die gigolo, ze is enorm sportief, valt me heel erg van haar mee
deden ze dat maarquote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kun je een jaar met z'n tweetjes op een onbewoond eiland zetten, die hebben als ze samen zijn niemand nodig.
En dat.quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze laat gewoon niet zien dat het haar raakt.
En wat dacht je over Cemal en Romy:quote:Op zondag 15 april 2018 21:09 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Omg. Die roast van Ivan was echt te erg, zelfs ik schrok. Ik begrijp dat het een roast is, maar zoiets zeg/doe je toch niet tegen vrienden?
Hij zei: “ bedankt voor je valentijnskaartje, maar even voor de duidelijkheid, ik heb een vriendin en ze past 3x in jou. Ik heb geen interesse in je, dus stop met flirten. Er zal nooit iets tussen ons gebeuren, ik zou eerder Billy neuken dan jou. En “ Linda klaagt de hele dag, de hele loods trilt als ze boos is, omdat ze dan hard met haar voeten stamp”.
Hij brengt haar helemaal tot de grond. Vind het wel ver gaan. En kwetsbare informatie. Linda houd zich groot, maar diep van binnen doet het zeker wel pijn.
Geen enkele vrouw wil voor half Nederland afgewezen worden en uitgelachen over haar gewicht.
Ik zou 3 dagen in bed janken, maar ik ben ook gevoelig en heb geen overgewicht.
LOLquote:
Nee!quote:
Ze doet zich groot voor. Ze kan moeilijk in een hoekje gaan janken. Ze heeft Madi ook niet meer, of iemand om mee te praten. Je zag haar gezicht wel betrekken hoor en ongemakkelijk lachen. Geen enkel mens lacht en geniet als iemand je afwijst en dik noemt.quote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja geweldig. Incasseren hopquote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En wat dacht je over Cemal en Romy:
Ivan zou het liefst zien dat Cemal na een uitzending als militair in een kist terug kwam
En ze zijn allebei zo dom dat hun eventuele kinderen op chimpansees lijken.
Ik hoop dat de families van Cemal en Romy dit ook gehoord hebben.
Dat kan hun helpen bij de stemmingen morgen.
Ook jou nietquote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij mag het in de slaapkamer altijd ijskoud zijn. Dan kruip je gewoon wat dieper onder het dekbed.quote:Op zondag 15 april 2018 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook maar ik stook dan niet. Plus gejank het is prima slapen met deze temperaturen
Heeft niks met incasseren te maken.quote:
Ja hij was te grof maar hij durfde tenminste wel te roasten. Hij lag niet in bed met een boek.quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ivan zou het liefst zien dat Cemal na een uitzending als militair in een kist terug kwam
Inderdaad. Bizar...quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heeft niks met incasseren te maken.
Is gewoon mensen afbranden en heeft niks met een goede roast te maken.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor hun eigen RLS. Met streams.quote:
Maar daar iemand voor gebruiken die er niet meer is, is zwak.quote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Inderdaad. Bizar...
En over Beau dat ze geen zelfrespect heeft. Maar daar ben ik het mee eens.
Echt hoorquote:Op zondag 15 april 2018 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ifan's hebben geen SL'squote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die hebben niet eens gehoord, zat achter een SL.
alleen de stukjes die we ertussen hoorden waren al geweldigquote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die hebben niet eens gehoord, zat achter een SL.v
Eens. Een leuke sportieve roast gaat over algemene en grappige dingen. Maar om het over het uiterlijk/ gewicht van iemand te hebben gaat te ver naar mijn mening. Zegt meer over Ivan dan over Linda. Ik mag Linda trouwens niet eens, maar dit was gewoon hard. Verwacht je niet van een vriend. Als hij zo over haar denkt, waarom zijn ze dan eigenlijk vrienden ?quote:Op zondag 15 april 2018 21:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze mij nog niet kennen.quote:
Word een duur geintje voor je danquote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor hun eigen RLS. Met streams.
dat zal de techniek een hoop werk schelen, hebben alleen een skypeverbinding nodig met jouquote:Op zondag 15 april 2018 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor hun eigen RLS. Met streams.
quote:Op zondag 15 april 2018 21:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zal de techniek een hoop werk schelen, hebben alleen een skypeverbinding nodig met jou
Nee gaat niet over algemene dingen, het gaat juist om persoonlijke dingenquote:Op zondag 15 april 2018 21:18 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Eens. Een leuke sportieve roast gaat over algemene en grappige dingen. Maar om het over het uiterlijk/ gewicht van iemand te hebben gaat te ver naar mijn mening. Zegt meer over Ivan dan over Linda. Ik mag Linda trouwens niet eens, maar dit was gewoon hard. Verwacht je niet van een vriend. Als hij zo over haar denkt, waarom zijn ze dan eigenlijk vrienden ?
Zou wel heel triest zijn......iets wat ze zelf bedacht hebben en willen doen maar staat de tekst je niet aan dan afrekenen via stemmen.......quote:Op zondag 15 april 2018 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |