SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik begin spontaan te trillenquote:Op zondag 8 april 2018 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik word bijna bang van die nieuwe pluim.
[ afbeelding ]
Nu heb ik de hele tijd dat stuk van Joran in mijn hoofd "Maar Patrick ze begon te trillen".quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 05:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu heb ik de hele tijd dat stuk van Joran in mijn hoofd "Maar Patrick ze begon te trillen".
Faalkneus die gast.
echt hequote:Op maandag 9 april 2018 06:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat buienlijntje trekt ook echt recht over hier heen
Valt me al een paar jaar op dat er elke Koningsdag zo'n smerige wind staat, die temperatuur zelf is fris maar prima.quote:Op zondag 8 april 2018 21:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Temperatuur blijft aangenaam de komende week. 15-20 graden voor een groot deel van het land. Zul je zien dat het eind april met Koningsdag weer koud en nat gaat worden
Ja, en op de 30e waarop anders Koninginnedag altijd was, is het natuurlijk weer stralend helder zonnig weer...quote:Op maandag 9 april 2018 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt me al een paar jaar op dat er elke Koningsdag zo'n smerige wind staat, die temperatuur zelf is fris maar prima.
alle koutisten daarheen deporterenquote:Op maandag 9 april 2018 15:02 schreef dick_laurent het volgende:
Mmm.... heerlijk weer 7 graden op de wadden. Echt zo jammer dat ik daar niet woon. Ik mis die 7 graden echt zó!
https://www.buienradar.nl(...)/actuele-temperatuur
Madrid gewoon 3 graden.quote:Op maandag 9 april 2018 15:43 schreef Dven het volgende:
Lente drukt verder door in Europa. Zeker in het (noord)oosten. Ook twintigers in ZwedenEigenlijk vooral in Spanje matig.
[ afbeelding ]
Ach, prima dat de rollen eens eventjes omgedraaid zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 15:43 schreef Dven het volgende:
Lente drukt verder door in Europa. Zeker in het (noord)oosten. Ook twintigers in ZwedenEigenlijk vooral in Spanje matig.
[ afbeelding ]
Hier (Apeldoorn) kwam hij vandaag even buurten.quote:Op maandag 9 april 2018 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand bij wie het zonnetje wel schijnt?
quote:Op maandag 9 april 2018 16:14 schreef MaLo het volgende:
En vandaag was mijn eerste rokjesdag (in het weekend droeg ik korte broeken) en er toeterde meteen een lieve vuilniswagenchauffeur naar mijen stak zijn duim op. Voel me meteen weer jong en aantrekkelijk
quote:Op maandag 9 april 2018 16:14 schreef MaLo het volgende:
En vandaag was mijn eerste rokjesdag (in het weekend droeg ik korte broeken) en er toeterde meteen een lieve vuilniswagenchauffeur naar mijen stak zijn duim op. Voel me meteen weer jong en aantrekkelijk
Pics van.... de vuilniswagenchaufferquote:Op maandag 9 april 2018 16:14 schreef MaLo het volgende:
Het was hier toch wel een prima dagje hoor. Niet zoveel zon als in het weekend, maar de zon kwam genoeg door de wolken heen om een lichte schaduw te maken.
Bewolkt en regenachtig. Lekker hoorquote:
De lat ligt al gelijk hoog zo te zienquote:Op maandag 9 april 2018 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Niks te klagen vergeleken met voor vorige week, maar het bleef vandaag wel een beetje achter bij de vooruitzichten. De zon bleef uit en het werd hier niet warmer dan 18 graden.
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.quote:
Ja meestal wel maar je zult zien als ik er op de fiets doorheen moet dat ze er wel zijnquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.quote:Op dinsdag 10 april 2018 07:42 schreef AQUILA. het volgende:
Hopelijk weer een lekker warme dag en dan vanavond een portie onweer.
En dit wordt echt een van de warmste aprilmaanden ooit volgens mij als die pluim zo doorgaat.
Gevoelstemperatuur -20quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.
Paar weken geleden nog een ijsdag hierquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:42 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een consistentie, al dagenlang:
[ afbeelding ]
oh... glazen bolquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.
Ostgewitter is zijn eigenlijk wel de tofste en mooiste buien. Beter in de zomer. Dan kunnen het echt dikke complexen worden.quote:
lolololololquote:
Ja klopt, maar niet als ik er doorheen moetquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ostgewitter is zijn eigenlijk wel de tofste en mooiste buien. Beter in de zomer. Dan kunnen het echt dikke complexen worden.
20quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon 19 graden geworden vandaag
Was vlakbij Deelen waar het boven de 21 wasquote:
brrrrquote:
Zou ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:27 schreef Fred0w het volgende:
De eerste druppels vallen hier in Zeeland, nu hopelijk wel eens prijs.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat al goed los in t zuiden... hier nog droog. Ben benieuwd of we er nog wat van gaan meekrijgen.
Valt tegen, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat al goed los in t zuiden... hier nog droog. Ben benieuwd of we er nog wat van gaan meekrijgen.
Aardlekschakelaar/stroom was hier ook even eruit gesprongenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:49 schreef JDude het volgende:
Die bui bij Eindhoven is hier aan de oostkant van Breda te horen.
Ik hoorde het toen ik onder de douche stond.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef d.k. het volgende:
Uit het niets ineens flink gerommel in de omgeving van Eindhoven. Nog wel droog.
twitter:janvissersweer twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:47:15Voltreffer op de 'Rheinturm' in Düsseldorf @El_bohne @Kachelmannwettr https://t.co/ZYJWesnUyh https://t.co/DQ1jcyGmG9 reageer retweet
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:52 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:janvissersweer twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:47:15Voltreffer op de 'Rheinturm' in Düsseldorf @El_bohne @Kachelmannwettr https://t.co/ZYJWesnUyh https://t.co/DQ1jcyGmG9 reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:58 schreef DemonRage het volgende:
Goeie flits + boem in Eindhoven daarnet.
Het was *FLITS* en voordat de donder er was verschenen de puntjes al op lightningmaps.org.
Dat ging lekker hier hè! En nu een mals buitje. Oh, ik hoor nog wat onweer.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:43 schreef jajablahblah het volgende:
Lekker los in Midden-Limburg/De Peel
Benieuwd hoe lang het nog in leven blijft.quote:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:59:26📸 | De wedstrijd Jong PSV - Go Ahead Eagles is vanavond na 85 minuten, bij een 6-0 tussenstand, gestaakt wegens onweer. #soccratesimages https://t.co/cRCkrrhjVN reageer retweet
Dost? 🤔quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KNVB twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:59:26📸 | De wedstrijd Jong PSV - Go Ahead Eagles is vanavond na 85 minuten, bij een 6-0 tussenstand, gestaakt wegens onweer. #soccratesimages https://t.co/cRCkrrhjVN reageer retweet
Goed zo.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Trekt allemaal ten zuiden van hier langs
Klopt, als ik het tijd vind om naar bed te gaan druk ik op de knop en vormt zich een enorme dome om Leiden en omstreken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent operator van het forcefield?
Hou eens opquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, als ik het tijd vind om naar bed te gaan druk ik op de knop en vormt zich een enorme dome om Leiden en omstreken.
Die van Breda is verkocht aan de oud ijzer handelaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, als ik het tijd vind om naar bed te gaan druk ik op de knop en vormt zich een enorme dome om Leiden en omstreken.
Hier zoals gewoonlijk ookquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Trekt allemaal ten zuiden van hier langs
Dit dus, ben er wakker van geworden. Net stroboscopen.quote:Op woensdag 11 april 2018 00:27 schreef Maver24 het volgende:
Wtf gebeurt hier dan in Rotterdam. Zoveel onweer en klappen en hagel en regen. Wtf.
Ah was jij dat! Ik had wel gerekend op een stil nachtje want ging toch onder Leiden e.o. door.quote:Op woensdag 11 april 2018 00:44 schreef Mani89 het volgende:
Verdomme, tijdens het slapen over het knopje gerold. #forcefieldOUT
Net nog een flits, en ik hoor eigenlijk een continu gerommel En nu ook regen tegen de ramen.quote:Op woensdag 11 april 2018 00:49 schreef zakjapannertje het volgende:
wat voor weer zou het zijn in Den Haag, hier is het nu rustiger
Was een fors exemplaar jaquote:Op woensdag 11 april 2018 01:37 schreef Lidl het volgende:
Zat heerlijk op mijn balkon in Den Haag te genieten van dit schouwspel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 april 2018 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Lol jezus. waar is Haags om mee te juichen?
Geen idee, zal haast wel moeten denk ik. Den Haag ging wel helemaal loco iigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zie hier (Roermond) in de verte al flinke bliksemflitsen.
Het Roermondse schild heeft zijn werk weer goed gedaan. Zoals gewoonlijk alles weer ten noorden van Roermond voorbij getrokken. Dochterlief was flink aan het balenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Venlo gaat nu los. Al wat flinke inslagen gehad in de nabije omgeving.
Ik vind het wel prima eigenlijk, heb weinig zin in bliksemschadequote:Op woensdag 11 april 2018 07:46 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
[..]
Het Roermondse schild heeft zijn werk weer goed gedaan. Zoals gewoonlijk alles weer ten noorden van Roermond voorbij getrokken. Dochterlief was flink aan het balen
Jezelf zeker weer in een coma gezopenquote:Op woensdag 11 april 2018 08:40 schreef dick_laurent het volgende:
Wauw, ik heb hier in Utje echt niks gemerkt of gehoord kwa onweer/regen.
Lekkrrrr! Hier was het vanmorgen best fris, moest wel weer een jas aan.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:18 schreef Dven het volgende:
Hoppa, en alweer boven de 21 gradenWarmste dag van het jaar tot nu toe? Dan moeten we in ieder geval boven de 28 geraken.
Mja 's morgens is het hier ook nog wel fris. Al is dat allemaal relatief. Minimumtemperatuur was ongeveer 11 graden. Terwijl ik een anderhalve maand geleden bij 11 graden waarschijnlijk in T-shirt liepquote:Op woensdag 11 april 2018 09:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lekkrrrr! Hier was het vanmorgen best fris, moest wel weer een jas aan.
Op z'n minst halve liters mag ik hopen dan.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja man, twee hele biertjes gehad gister.
I’m getting old 😂
Wat een onweer vannacht. Ik werd wakker door een enorme klap, waardoor ik rechtop in bed zat.quote:Op woensdag 11 april 2018 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een fors exemplaar ja
Verwend nest.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:34 schreef Dven het volgende:
Wil ik posten dat ik het matiger vindt dan verwacht (halfbewolkt en 25 graden), blijkt het nergens in Europa zo warm te zijn
[ afbeelding ]
Noordkaap is warmerquote:
Dat komt vanaf morgen volgens mij een hele week, dus ach..quote:Op woensdag 11 april 2018 12:10 schreef Djeez het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? Vanmiddag vrij, maar het is vies, goor grauw kutweer. Extreem zwaar bewolkt en waterkoud. Scheelt wel een winterjas, brrr
In Twente. Zit wederom in een hemdje en rokje in de achtertuin van de zon te genieten. Af en toe een fris windje, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:10 schreef Djeez het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? Vanmiddag vrij, maar het is vies, goor grauw kutweer. Extreem zwaar bewolkt en waterkoud. Scheelt wel een winterjas, brrr
Jinxedquote:Op woensdag 11 april 2018 15:11 schreef MaLo het volgende:
Twente gaat lekker hoor, sinds zaterdag al onafgebroken mooi weer
Klopt, lekker genieten. Jas uit, arko aanquote:Op woensdag 11 april 2018 15:11 schreef MaLo het volgende:
Twente gaat lekker hoor, sinds zaterdag al onafgebroken mooi weer
Heerlijk!quote:Op woensdag 11 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Volgende week
In april, als het normaal gemiddelde 14 gr is ongeveer.
[ afbeelding ]
Zou niet misstaan in juni, gewoon een zomerse week dit.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Volgende week
[ afbeelding ]
NH Nieuws heeft het zelfs over kans op 25 gr eind volgende week in NH.quote:
En dit is bij mij in regio Rotterdam, dus Oosten en Zuiden zou nog weleens wat warmer kunnen worden.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in juni, gewoon een zomerse week dit.
Ik haalde er al een paar graden vanaf, ook dat is al zo lekkerquote:Op woensdag 11 april 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
NH Nieuws heeft het zelfs over kans op 25 gr eind volgende week in NH.Vroege zomer.
Ja, hier staat voor de hele week 23 en 24. Ah zo'n zin in!quote:Op woensdag 11 april 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is bij mij in regio Rotterdam, dus Oosten en Zuiden zou nog weleens wat warmer kunnen worden.
Hoop dat het uitkomt!
Arnhem is altijd wel chill. Ik doel dan niet op de binnenstadquote:Op woensdag 11 april 2018 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
Koningsdag boeit mij ook niks. Vrienden van me wilden persé naar Amsterdam.
Nou, als ik op één plek niet wil zijn met koningsdag.....
Wij gaan op Koningsdag meestal naar Duitslandquote:Op woensdag 11 april 2018 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
Koningsdag boeit mij ook niks. Vrienden van me wilden persé naar Amsterdam.
Nou, als ik op één plek niet wil zijn met koningsdag.....
Op het moment is de temperatuur in Eindhoven beneden gemiddeld.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Volgende week
[ afbeelding ]
Hier vrij zacht nog steeds, graad of 17..... wel vrij bewolkt.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is het echt een koude natte dag. 11 graden, niet meer gewend...
De enige plek in NL waar het momenteel prettig is, is Twente als ik het zo lees.
Jij een koude natte dag?quote:Op woensdag 11 april 2018 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
De enige plek in NL waar het momenteel prettig is, is Twente als ik het zo lees.
Echtquote:Op woensdag 11 april 2018 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat allemaal ten zuiden van me langs. Het lijkt de hele middag al alsof het elk moment kan ontploffen.quote:
Haha, lekker voor je! Na 15 uur trokken hier de wolken weg, en heb lekker tijdens mijn papamiddag buiten gezeten. Niet lang, want ik ga over twee weken verhuizen. Maar bier drinken in de zon was prima te doen. Bier drinken is altijd goed te doen, vooral als de zon schijntquote:Op woensdag 11 april 2018 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Marsdijk werd na drieën zonnig en droogquote:Op woensdag 11 april 2018 14:13 schreef ondeugend het volgende:
Verkeerde kant Assen Djeez, Zuid is droog
twitter:Kachelmannwettr twitterde op woensdag 11-04-2018 om 20:31:09Diese Schallplatte am kommenden Montag auf dem Nordatlantik könnte kommende Woche sehr warme Luft zu uns schaufeln. Man darf gespannt sein... Temperaturtrend für jeden Ort mit Modellvergleich: https://t.co/YmuK1cfFAx #wetter /FR https://t.co/kogfB5S94B reageer retweet
OKquote:Op woensdag 11 april 2018 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Deze schaalplaat van komende maandag van de noordelijke Atlantische Oceaan af kan de komende week zeer warme lucht naar ons schuiven. Men durft gespannen te zijn. Temperatuurtrend voor het hele oord met modelvergelijking:
Ik word zelden gestabbed, maar ben dit jaar al vroeg de lul.quote:
Die arriveren hier rond 27 april.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:42 schreef thesiren.nl het volgende:
De zwaluwen heb ik nog niet gezien die zijn vast boven spanje omgekeerd.
Toevallig heb ik er vanmiddag in de paardenstal twee gezien! Ik vond het al zo vroeg.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:42 schreef thesiren.nl het volgende:
De zwaluwen heb ik nog niet gezien die zijn vast boven spanje omgekeerd.
quote:
Geilquote:
Fucking muggen overal.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik er eentje kunnen slopen.
Idemquote:Op donderdag 12 april 2018 08:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb hier sinds maandag geen zon meer gezien. Alleen maar zware bewolking.
Dat is de Koninginnevloek. Had gewoon lekker 30/04 moeten blijven.quote:Op donderdag 12 april 2018 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Hopelijk niet te vroeg pieken. Heb wel weer eens zin in een koningsdag met mooi weer. Het is al jaren kut op die 27ste van april.
quote:Op donderdag 12 april 2018 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is de Koninginnevloek. Had gewoon lekker 30/04 moeten blijven.
Nu je het zegt. Koningsdag was voor het eerst in 2014? Volgens mij is het letterlijk alleen maar koud en nat geweest de laatste vier edities. Terwijl ik me toch echt redelijk wat zonovergoten Koninginnedagen kan herinneren.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is de Koninginnevloek. Had gewoon lekker 30/04 moeten blijven.
De vloekquote:Op donderdag 12 april 2018 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
Tis nog ver weg, maar richting Koningsdag lijkt het redelijk hard omlaag te storten kwa temperatuur
[ afbeelding ]
Klopt ja. Mijn verjaardag en over het algemeen was dat gewoon met zon in de tuin. Koninginnedag is ook ruim een graad warmer. Behoorlijk verschil op drie dagen tijd.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Koningsdag was voor het eerst in 2014? Volgens mij is het letterlijk alleen maar koud en nat geweest de laatste vier edities. Terwijl ik me toch echt redelijk wat zonovergoten Koninginnedagen kan herinneren.
De afgelopen jaren was het op Koningsdag amper slechter dan op 30 april.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Mijn verjaardag en over het algemeen was dat gewoon met zon in de tuin. Koninginnedag is ook ruim een graad warmer. Behoorlijk verschil op drie dagen tijd.
https://nieuws.weeronline.nl/koningsdag-versus-koninginnedag/
En dat verschil is de laatste jaren enkel gegroeid in het voordeel van Koninginnedag.
Nou... vrijdagochtend stond ik nog in mijn winterjas de autoruiten te krabben, zaterdagmiddag zat ik in hemdje en korte broek in de achtertuin te zonnebadenquote:Op donderdag 12 april 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
Het is ook niet dat die 3 dagen een wereld van verschil maken over het algemeen, we leven niet in Bulgarije![]()
Dat is iets anders. Combinatie overdag warm(er) en nachtvorst is heel gebruikelijk in deze periode van het jaar.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou... vrijdagochtend stond ik nog in mijn winterjas de autoruiten te krabben, zaterdagmiddag zat ik in hemdje en korte broek in de achtertuin te zonnebaden.
Volgens artikel van weeronline scheelt het 1.1 graad gemiddeld. Op drie dagen tijd een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het op Koningsdag amper slechter dan op 30 april.
Elke keer 12 graden of zo.
2015 was helemaal meuk met amper dubbele cijfers in De Bilt.
Het is ook niet dat die 3 dagen een wereld van verschil maken over het algemeen, we leven niet in Bulgarije![]()
Wow 1.1 hele graden verschil, tis wat.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens artikel van weeronline scheelt het 1.1 graad gemiddeld. Op drie dagen tijd een behoorlijk verschil.
En sinds de wissel :
27 april 2014 : 15.3°C max
30 april 2014 : 17.9°C max
27 april 2015 : 12.6°C max
30 april 2015 : 14.2°C max
27 april 2016 : 10.7°C max
30 april 2016 : 11.2°C max
27 april 2017 : 10.9°C max
30 april 2018 : 18.4°C max
Koninginnedag![]()
Koningsdag![]()
![]()
Het is hier zoooo koud. Maar wel te doen tussen de mooie momenten van de laatste dagen.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:42 schreef MaLo het volgende:
Hier valt vandaag echt tegen, alleen maar bewolking en frisjes.
ok je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 april 2018 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow 1.1 hele graden verschil, tis wat.
Trouwens 2018 moet nog komen vriend... met je 18,4....
1 graad amper relevant te noemen. Factoren als wind en of het al dan niet regent, ofwel de gevoelstemperatuur zijn veel meer van belang dan die feitelijke 1.1 graden verschil.
Liever 12 graden en droog zoals vorig jaar dan 15 graden en de hele dag regen.
Laat die bel nog maar even een weekje wachten.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:03 schreef Dven het volgende:
Die warmtebel boven oost/zuidoost Europa gaat naar NL.
[ afbeelding ]
Geen zorgen, ook oost/zuidoost Europa blijft relatief warmquote:Op donderdag 12 april 2018 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat die bel nog maar even een weekje wachten.
Het is hier al de hele week triest. Dat terwijl er overal om ons heen gewoon zon was.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
NL is niet de enige plek waar het bewolkt/regenachtig is momenteel hoor
[ afbeelding ]
Dan had je zonnigekat als naam moeten kiezen, nu roep je het over jezelf afquote:Op donderdag 12 april 2018 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is hier al de hele week triest. Dat terwijl er overal om ons heen gewoon zon was.
Dat zal hij verkeerd getypt hebben, dat was 2017. Dus wel een aanzienlijk verschil.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow 1.1 hele graden verschil, tis wat.
Trouwens 2018 moet nog komen vriend... met je 18,4....
1 graad amper relevant te noemen. Factoren als wind en of het al dan niet regent, ofwel de gevoelstemperatuur zijn veel meer van belang dan die feitelijke 1.1 graden verschil.
Liever 12 graden en droog zoals vorig jaar dan 15 graden en de hele dag regen.
België en UK zijn het niet met jou eensquote:Op donderdag 12 april 2018 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is hier al de hele week triest. Dat terwijl er overal om ons heen gewoon zon was.
Sure, maar andersom kan net zo goed. Zoals je eigenlijk aangeeft in je verhaal.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zal hij verkeerd getypt hebben, dat was 2017. Dus wel een aanzienlijk verschil.
Overigens was het hier in Midden-Limburg zondag 23 graden en gisteren 11. Dus wel degelijk in een paar dagen tijd grote verschillen mogelijk. En a.s. zondag weer 22.
Ook hier tegenvallend. Temperatuur nog niet boven de 26.5 geweest terwijl ik hoop had toch voor het eerst redelijk dicht in de buurt van de 30 te komen. Zelfs drie wolkjes gespot nu #FMLquote:Op donderdag 12 april 2018 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
Wel een erg tegenvallend dagje zo.... regenachtig en temp staat al uren op 12 graden en stijgt niet meer. Had een graad of 17 moeten worden vandaag maar gaat niet lukken zo denk ik.
UK trelt niet, Antwerpen heeft deze week ook meer zonuren gehad dan Leiden.quote:Op donderdag 12 april 2018 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
België en UK zijn het niet met jou eens
Ja, wie gaat er dan ook in Leiden wonenquote:Op donderdag 12 april 2018 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
UK trelt niet, Antwerpen heeft deze week ook meer zonuren gehad dan Leiden.
Zegt de Bulgaarquote:Op donderdag 12 april 2018 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er dan ook in Leiden wonen
Alleszins weinig te klagen over de zonuren hierquote:
rly dudequote:Op donderdag 12 april 2018 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook hier tegenvallend. Temperatuur nog niet boven de 26.5 geweest terwijl ik hoop had toch voor het eerst redelijk dicht in de buurt van de 30 te komen. Zelfs drie wolkjes gespot nu #FML
Baas boppe baasquote:
quote:
Hoop toch wel dat dat uiteindelijk 18/20 gaat wordenquote:Op donderdag 12 april 2018 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
Tis nog ver weg, maar richting Koningsdag lijkt het redelijk hard omlaag te storten kwa temperatuur
[ afbeelding ]
Go home Oper, you're drunk.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:20 schreef AQUILA. het volgende:
Begint te ploffen hier .
Nieuwe pluim:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:20 schreef AQUILA. het volgende:
Begint te ploffen hier .
Nieuwe pluim:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:20 schreef AQUILA. het volgende:
Begint te ploffen hier .
Nieuwe pluim:
[ afbeelding ]
Dat is voor regio oost..... midden zal wel enkele graden lager liggen. Weekend lijkt nu ook nogal tegen te gaan vallen, veelal bewolkt. Pas vanaf maandag gaat de zon doorbreken. Als ik weer op werk zit. Uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:20 schreef AQUILA. het volgende:
Begint te ploffen hier .
Nieuwe pluim:
[ afbeelding ]
Telegraaftitel. Zit ik er ver naast?quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:11 schreef Frutsel het volgende:
WKN / Bikiniweer in aantocht: het wordt 28 graden!
quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:11 schreef Frutsel het volgende:
WKN / Bikiniweer in aantocht: het wordt 28 graden!
Wekenlang regen en max temperaturen van 14 graden! Reken er maar op!quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En een kut zomer dat we zullen krijgen
quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En een kut zomer dat we zullen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |