quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:33 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zie hier (Roermond) in de verte al flinke bliksemflitsen.
Het Roermondse schild heeft zijn werk weer goed gedaan. Zoals gewoonlijk alles weer ten noorden van Roermond voorbij getrokken. Dochterlief was flink aan het balenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Venlo gaat nu los. Al wat flinke inslagen gehad in de nabije omgeving.
Ik vind het wel prima eigenlijk, heb weinig zin in bliksemschadequote:Op woensdag 11 april 2018 07:46 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
[..]
Het Roermondse schild heeft zijn werk weer goed gedaan. Zoals gewoonlijk alles weer ten noorden van Roermond voorbij getrokken. Dochterlief was flink aan het balen
Jezelf zeker weer in een coma gezopenquote:Op woensdag 11 april 2018 08:40 schreef dick_laurent het volgende:
Wauw, ik heb hier in Utje echt niks gemerkt of gehoord kwa onweer/regen.
Lekkrrrr! Hier was het vanmorgen best fris, moest wel weer een jas aan.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:18 schreef Dven het volgende:
Hoppa, en alweer boven de 21 gradenWarmste dag van het jaar tot nu toe? Dan moeten we in ieder geval boven de 28 geraken.
Mja 's morgens is het hier ook nog wel fris. Al is dat allemaal relatief. Minimumtemperatuur was ongeveer 11 graden. Terwijl ik een anderhalve maand geleden bij 11 graden waarschijnlijk in T-shirt liepquote:Op woensdag 11 april 2018 09:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lekkrrrr! Hier was het vanmorgen best fris, moest wel weer een jas aan.
Op z'n minst halve liters mag ik hopen dan.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja man, twee hele biertjes gehad gister.
I’m getting old 😂
Wat een onweer vannacht. Ik werd wakker door een enorme klap, waardoor ik rechtop in bed zat.quote:Op woensdag 11 april 2018 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een fors exemplaar ja
Verwend nest.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:34 schreef Dven het volgende:
Wil ik posten dat ik het matiger vindt dan verwacht (halfbewolkt en 25 graden), blijkt het nergens in Europa zo warm te zijn
[ afbeelding ]
Noordkaap is warmerquote:
Dat komt vanaf morgen volgens mij een hele week, dus ach..quote:Op woensdag 11 april 2018 12:10 schreef Djeez het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? Vanmiddag vrij, maar het is vies, goor grauw kutweer. Extreem zwaar bewolkt en waterkoud. Scheelt wel een winterjas, brrr
In Twente. Zit wederom in een hemdje en rokje in de achtertuin van de zon te genieten. Af en toe een fris windje, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:10 schreef Djeez het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? Vanmiddag vrij, maar het is vies, goor grauw kutweer. Extreem zwaar bewolkt en waterkoud. Scheelt wel een winterjas, brrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |