Jinxedquote:Op woensdag 11 april 2018 15:11 schreef MaLo het volgende:
Twente gaat lekker hoor, sinds zaterdag al onafgebroken mooi weer
Klopt, lekker genieten. Jas uit, arko aanquote:Op woensdag 11 april 2018 15:11 schreef MaLo het volgende:
Twente gaat lekker hoor, sinds zaterdag al onafgebroken mooi weer
Heerlijk!quote:Op woensdag 11 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Volgende week
In april, als het normaal gemiddelde 14 gr is ongeveer.
[ afbeelding ]
Zou niet misstaan in juni, gewoon een zomerse week dit.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Volgende week
[ afbeelding ]
NH Nieuws heeft het zelfs over kans op 25 gr eind volgende week in NH.quote:
En dit is bij mij in regio Rotterdam, dus Oosten en Zuiden zou nog weleens wat warmer kunnen worden.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in juni, gewoon een zomerse week dit.
Ik haalde er al een paar graden vanaf, ook dat is al zo lekkerquote:Op woensdag 11 april 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
NH Nieuws heeft het zelfs over kans op 25 gr eind volgende week in NH.Vroege zomer.
Ja, hier staat voor de hele week 23 en 24. Ah zo'n zin in!quote:Op woensdag 11 april 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is bij mij in regio Rotterdam, dus Oosten en Zuiden zou nog weleens wat warmer kunnen worden.
Hoop dat het uitkomt!
Arnhem is altijd wel chill. Ik doel dan niet op de binnenstadquote:Op woensdag 11 april 2018 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
Koningsdag boeit mij ook niks. Vrienden van me wilden persé naar Amsterdam.
Nou, als ik op één plek niet wil zijn met koningsdag.....
Wij gaan op Koningsdag meestal naar Duitslandquote:Op woensdag 11 april 2018 16:45 schreef dick_laurent het volgende:
Koningsdag boeit mij ook niks. Vrienden van me wilden persé naar Amsterdam.
Nou, als ik op één plek niet wil zijn met koningsdag.....
Op het moment is de temperatuur in Eindhoven beneden gemiddeld.quote:Op woensdag 11 april 2018 16:01 schreef Greys het volgende:
Volgende week
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |