SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik begin spontaan te trillenquote:Op zondag 8 april 2018 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik word bijna bang van die nieuwe pluim.
[ afbeelding ]
Nu heb ik de hele tijd dat stuk van Joran in mijn hoofd "Maar Patrick ze begon te trillen".quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 05:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu heb ik de hele tijd dat stuk van Joran in mijn hoofd "Maar Patrick ze begon te trillen".
Faalkneus die gast.
echt hequote:Op maandag 9 april 2018 06:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat buienlijntje trekt ook echt recht over hier heen
Valt me al een paar jaar op dat er elke Koningsdag zo'n smerige wind staat, die temperatuur zelf is fris maar prima.quote:Op zondag 8 april 2018 21:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Temperatuur blijft aangenaam de komende week. 15-20 graden voor een groot deel van het land. Zul je zien dat het eind april met Koningsdag weer koud en nat gaat worden
Ja, en op de 30e waarop anders Koninginnedag altijd was, is het natuurlijk weer stralend helder zonnig weer...quote:Op maandag 9 april 2018 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt me al een paar jaar op dat er elke Koningsdag zo'n smerige wind staat, die temperatuur zelf is fris maar prima.
alle koutisten daarheen deporterenquote:Op maandag 9 april 2018 15:02 schreef dick_laurent het volgende:
Mmm.... heerlijk weer 7 graden op de wadden. Echt zo jammer dat ik daar niet woon. Ik mis die 7 graden echt zó!
https://www.buienradar.nl(...)/actuele-temperatuur
Madrid gewoon 3 graden.quote:Op maandag 9 april 2018 15:43 schreef Dven het volgende:
Lente drukt verder door in Europa. Zeker in het (noord)oosten. Ook twintigers in ZwedenEigenlijk vooral in Spanje matig.
[ afbeelding ]
Ach, prima dat de rollen eens eventjes omgedraaid zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 15:43 schreef Dven het volgende:
Lente drukt verder door in Europa. Zeker in het (noord)oosten. Ook twintigers in ZwedenEigenlijk vooral in Spanje matig.
[ afbeelding ]
Hier (Apeldoorn) kwam hij vandaag even buurten.quote:Op maandag 9 april 2018 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand bij wie het zonnetje wel schijnt?
quote:Op maandag 9 april 2018 16:14 schreef MaLo het volgende:
En vandaag was mijn eerste rokjesdag (in het weekend droeg ik korte broeken) en er toeterde meteen een lieve vuilniswagenchauffeur naar mijen stak zijn duim op. Voel me meteen weer jong en aantrekkelijk
quote:Op maandag 9 april 2018 16:14 schreef MaLo het volgende:
En vandaag was mijn eerste rokjesdag (in het weekend droeg ik korte broeken) en er toeterde meteen een lieve vuilniswagenchauffeur naar mijen stak zijn duim op. Voel me meteen weer jong en aantrekkelijk
Pics van.... de vuilniswagenchaufferquote:Op maandag 9 april 2018 16:14 schreef MaLo het volgende:
Het was hier toch wel een prima dagje hoor. Niet zoveel zon als in het weekend, maar de zon kwam genoeg door de wolken heen om een lichte schaduw te maken.
Bewolkt en regenachtig. Lekker hoorquote:
De lat ligt al gelijk hoog zo te zienquote:Op maandag 9 april 2018 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Niks te klagen vergeleken met voor vorige week, maar het bleef vandaag wel een beetje achter bij de vooruitzichten. De zon bleef uit en het werd hier niet warmer dan 18 graden.
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.quote:
Ja meestal wel maar je zult zien als ik er op de fiets doorheen moet dat ze er wel zijnquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.quote:Op dinsdag 10 april 2018 07:42 schreef AQUILA. het volgende:
Hopelijk weer een lekker warme dag en dan vanavond een portie onweer.
En dit wordt echt een van de warmste aprilmaanden ooit volgens mij als die pluim zo doorgaat.
Gevoelstemperatuur -20quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.
Paar weken geleden nog een ijsdag hierquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:42 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een consistentie, al dagenlang:
[ afbeelding ]
oh... glazen bolquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.
Ostgewitter is zijn eigenlijk wel de tofste en mooiste buien. Beter in de zomer. Dan kunnen het echt dikke complexen worden.quote:
lolololololquote:
Ja klopt, maar niet als ik er doorheen moetquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ostgewitter is zijn eigenlijk wel de tofste en mooiste buien. Beter in de zomer. Dan kunnen het echt dikke complexen worden.
20quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon 19 graden geworden vandaag
Was vlakbij Deelen waar het boven de 21 wasquote:
brrrrquote:
Zou ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:27 schreef Fred0w het volgende:
De eerste druppels vallen hier in Zeeland, nu hopelijk wel eens prijs.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat al goed los in t zuiden... hier nog droog. Ben benieuwd of we er nog wat van gaan meekrijgen.
Valt tegen, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:11 schreef dick_laurent het volgende:
Gaat al goed los in t zuiden... hier nog droog. Ben benieuwd of we er nog wat van gaan meekrijgen.
Aardlekschakelaar/stroom was hier ook even eruit gesprongenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:49 schreef JDude het volgende:
Die bui bij Eindhoven is hier aan de oostkant van Breda te horen.
Ik hoorde het toen ik onder de douche stond.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef d.k. het volgende:
Uit het niets ineens flink gerommel in de omgeving van Eindhoven. Nog wel droog.
twitter:janvissersweer twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:47:15Voltreffer op de 'Rheinturm' in Düsseldorf @El_bohne @Kachelmannwettr https://t.co/ZYJWesnUyh https://t.co/DQ1jcyGmG9 reageer retweet
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:52 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:janvissersweer twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:47:15Voltreffer op de 'Rheinturm' in Düsseldorf @El_bohne @Kachelmannwettr https://t.co/ZYJWesnUyh https://t.co/DQ1jcyGmG9 reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:58 schreef DemonRage het volgende:
Goeie flits + boem in Eindhoven daarnet.
Het was *FLITS* en voordat de donder er was verschenen de puntjes al op lightningmaps.org.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |