Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.quote:
Ja meestal wel maar je zult zien als ik er op de fiets doorheen moet dat ze er wel zijnquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.quote:Op dinsdag 10 april 2018 07:42 schreef AQUILA. het volgende:
Hopelijk weer een lekker warme dag en dan vanavond een portie onweer.
En dit wordt echt een van de warmste aprilmaanden ooit volgens mij als die pluim zo doorgaat.
Gevoelstemperatuur -20quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.
Paar weken geleden nog een ijsdag hierquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor het ijskoude februari en maart.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:42 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een consistentie, al dagenlang:
[ afbeelding ]
oh... glazen bolquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Och, die trekken toch wel langs ons. En dan gaan zich prachtige onweersbuien ontwikkelen net ten westen van ons.
Ostgewitter is zijn eigenlijk wel de tofste en mooiste buien. Beter in de zomer. Dan kunnen het echt dikke complexen worden.quote:
lolololololquote:
Ja klopt, maar niet als ik er doorheen moetquote:Op dinsdag 10 april 2018 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ostgewitter is zijn eigenlijk wel de tofste en mooiste buien. Beter in de zomer. Dan kunnen het echt dikke complexen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |