Nou, officieel mag het dus niet, want verboden middelen uitvoeren, maar 2 pilletjes zullen ze echt niet vinden.quote:
Ja nja dan denk ik al: laat maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, officieel mag het dus niet, want verboden middelen uitvoeren, maar 2 pilletjes zullen ze echt niet vinden.
Het is dus aan jou of je het het risico waard vindt.
Ja, dat snap ik wel hoorquote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Als ze m'n pil maar niet afpakken want menstrueren boven een gat in de grond lijkt me niet tof.
Nou echt. Maar heb voor de zekerheid altijd in handbagage en koffer een strip zittenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Als ze m'n pil maar niet afpakken want menstrueren boven een gat in de grond lijkt me niet tof.
ja met pillen om niet zwanger te wordenquote:
Daar heb ik geen hormonen voor nodigquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja met pillen om niet zwanger te worden![]()
Van die hormonen rotzooi waarvan je een ontstabiel kutwijf wordt
Ah die, mooi meegenomen danquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja met pillen om niet zwanger te worden![]()
Van die hormonen rotzooi waarvan je een ontstabiel kutwijf wordt
"Iew, dit gat ligt vol met sliertjes en bonkjes!"quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Kleine Memotjesquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog steeds een kutwijf maar voel mezelf pilloos veel beterdus mocht ik ooit weer iets aan seks gaan doen, komt die troep mijn lijf niet in
Nee nee, aan de koters jij!quote:
En als die niet werken gewoon werpen toch?quote:
abortus bestaat thank god ook nog in dit landquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als die niet werken gewoon werpen toch?
Tsja ik heb er niet mega last van maar voelde natuurlijk wel verschil.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog steeds een kutwijf maar voel mezelf pilloos veel beterdus mocht ik ooit weer iets aan seks gaan doen, komt die troep mijn lijf niet in
Ik heb genoeg kinderen in mijn levenquote:
Waarschijnlijk vissen ze het eruit en eten ze het op.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Iew, dit gat ligt vol met sliertjes en bonkjes!"
zijn er meerdere van 10 in je leven?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kinderen in mijn leven.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vissen ze het eruit en eten ze het op.
Nee eerst nog even laten rotten op een smerig plekjequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vissen ze het eruit en eten ze het op.
Nog niet 100%.quote:
#zininquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eerst nog even laten rotten op een smerig plekje
Als je HW ziet tegenwoordig zou je hem niet meer herkennen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er meerdere van 10 in je leven?
Mij is afgeraden die dingen (preventief) te slikken omdat dat echt hele gore troep is voor je lijf en je van de bijwerkingen meer last kan hebben dan de malaria zelfquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh.Ik had voor iets van 3 maanden aan malariapillen bij me en er is nooit iets gebeurt.
Ja, ik had ze ook alleen bij me omdat ik in eerste instantie van plan was om nog naar Laos en Sulawesi te gaan. Daar werd het toch wel echt aangeraden om te slikken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij is afgeraden die dingen (preventief) te slikken omdat dat echt hele gore troep is voor je lijf en je van de bijwerkingen meer last kan hebben dan de malaria zelf
Nee, 1 lijkt me meer dan genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er meerdere van 10 in je leven?
Een slimme meid is op alles voorbereidquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook alleen bij me omdat ik in eerste instantie van plan was om nog naar Laos en Sulawesi te gaan. Daar werd het toch wel echt aangeraden om te slikken.
Of aan de rode klats zijn tijdens een vlucht van 13 uur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel echt mijn nachtmerrie, ongesteld worden in zo'n land
Dat je het zo in de stoel voelt lekken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of aan de rode klats zijn tijdens een vlucht van 13 uur.
Mja, mijn lever vindt de troep waarschijnlijk nog niet heel fijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een slimme meid is op alles voorbereid
En de hele boel verschonen in een mini-toilet, tijdens turbulentie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je het zo in de stoel voelt lekken?
Tussenlanding omdat ze denken dat er iemand vermoord is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele boel verschonen in een mini-toilet, tijdens turbulentie.
OMG! nog ergerquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of aan de rode klats zijn tijdens een vlucht van 13 uur.
Ik doe wel 3 tampons achter elkaar. Dat moet genoeg zijn toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hele boel verschonen in een mini-toilet, tijdens turbulentie.
Nee nee, het is een non-stop vlucht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe wel 3 tampons achter elkaar. Dat moet genoeg zijn toch?
menstruatiecupquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe wel 3 tampons achter elkaar. Dat moet genoeg zijn toch?
Beetje helikopteren en dat hele wc'tje onderzeiken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een piemel heb.
Niet zittend plassen anno 2018quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje helikopteren en dat hele wc'tje onderzeiken.
En niet lekken. Pluspunten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje helikopteren en dat hele wc'tje onderzeiken.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook alleen bij me omdat ik in eerste instantie van plan was om nog naar Laos en Sulawesi te gaan. Daar werd het toch wel echt aangeraden om te slikken.
En dat kan niet met de vleugeltjes van je maandverband er onderuit natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja gelukkig dus die pil![]()
Moet er niet aan denken
Wil ook kunnen paraderen in mijn bikini enzo
Kan je er gelijk bij schijten. Lekker de remsporen in het toilet van een ander zetten.quote:
Als vrouwen dat doen vind ik dat wel vies ja.quote:
dat kan prima met een menstruatiecup hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja gelukkig dus die pil![]()
Moet er niet aan denken
Wil ook kunnen paraderen in mijn bikini enzo
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een piemel heb.
Nee nja is toch net ff minderquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dat kan niet met de vleugeltjes van je maandverband er onderuit natuurlijk.
Nooit geprobeerd trouwensquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kan prima met een menstruatiecup hooruitvinding van de eeuw
Ik ook als mannen het doen. Beetje tegen de kerk aanpissen alsof je een hond bentquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als vrouwen dat doen vind ik dat wel vies ja.
Dat deed ik als puber altijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook als mannen het doen. Beetje tegen de kerk aanpissen alsof je een hond bent
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook als mannen het doen. Beetje tegen de kerk aanpissen alsof je een hond bent
Lekker beetje fisten terwijl je dat ding erin wrotquote:
Godver ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je zwemmen loop je daar een volgezogen maandverband rond te zeulen.
Ah ja daar ben ik niet zo van. Beetje vingeren is zatquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker beetje fisten terwijl je dat ding erin wrot
Zoveel makkelijker dan tampons?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het maakt ongesteld zijn echt zoveel makkelijkerik ben er blij mee
Vier vingers is ook al mooiquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja daar ben ik niet zo van. Beetje vingeren is zat
maarmaarmaar... als je dat lekker vindt dan is een piemel toch nooit genoegquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker beetje fisten terwijl je dat ding erin wrot
Dan heb je Air z'n pimol nog nooit gezienquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maarmaarmaar... als je dat lekker vindt dan is een piemel toch nooit genoeg
Ik zie die nooit in winkels.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het maakt ongesteld zijn echt zoveel makkelijkerik ben er blij mee
Waarom ga je ervan uit dat die duim niet bij die vier vingers zit?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mis je toch net die duim voor de extra grip op de cup denk ik ?
Klopt, vind je het erg als ik dat zo laat? Ik heb niet zoveel behoefde aan piemels namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je Air z'n pimol nog nooit gezien
Hergebruik verkoopt minder goed.quote:
Prima hoor. Your lossquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, vind je het erg als ik dat zo laat? Ik heb niet zoveel behoefde aan piemels namelijk
Serieus? Ik zie overal staan dat je elke 4 à 6 uur moet hozenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan 12 uur blijven zitten dus absoluut
En wat als die voor die tijd vol zit?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij gaat vanaf nu alleen nog maar voor vrouwen? Begrijpelijk wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, vind je het erg als ik dat zo laat? Ik heb niet zoveel behoefde aan piemels namelijk
Ja, maar je kan ze vast ook 4 dagen laten zittenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie overal staan dat je elke 4 à 6 uur moet hozen
Air z'n piemol?quote:
Slokje proeven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou dat helemaal gaan analyseren. Hoeveel vinkjes en sliertjes ik die keer geproduceerd heb enzo.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ze vast ook 4 dagen laten zitten.
Lijkt me zo oncomfortabel andersquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat die duim niet bij die vier vingers zit?
Aandachtshoertje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Soms besef ik me dat ik eigenlijk helemaal geen seks wil, maar meer de wetenschap dat er seks met me gewild wordt.
Ze hebben een afdruk gemaakt en is in de verkoop gegaanquote:
Dat is wel weer handig. Eens onthouden voor over een paar maanden danquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tenzij babbstertjes maken toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Soms besef ik me dat ik eigenlijk helemaal geen seks wil, maar meer de wetenschap dat er seks met me gewild wordt.
Pinky gaat altijd in de stinky hequote:
dan moet je het vaker legen natuurlijk, duh, maar tampon mag niet langer dan 4uur omdat je dan toxic shock syndroom kan krijgen, dat is met de cup niet zo en ik ben toch vrij hevig ongesteld maar na 12 uur zit ie zelfs op mn heftigste dag nog niet volquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat als die voor die tijd vol zit?
Dan ben ik wel bereid om zin te maken. De eerste twee maanden ofzo. Daarna zal ik het wel weer opgeven waarschijnlijk.quote:
Uhm... nou, ik ga even voor mezelfquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij gaat vanaf nu alleen nog maar voor vrouwen? Begrijpelijk wel.
Klinkt zeker goed. Ik ben nooit heftig dus dan red ik de 12 zeker wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet je het vaker legen natuurlijk, duh, maar tampon mag niet langer dan 4uur omdat je dan toxic shock syndroom kan krijgen, dat is met de cup niet zo en ik ben toch vrij hevig ongesteld maar na 12 uur zit ie zelfs op mn heftigste dag nog niet vol
Nee hoor, ik haat geen mannen, ik houd gewoon niet van piemels in mijn vagina. Dat heeft daar niks mee te maken, want ik houd nog ongelooflijk veel van hem.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
De "het is net uit dus ik haat alle mannen" houding
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 april 2018 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... nou, ik ga even voor mezelfIk heb altijd belachelijk lange tijd tussen relaties en tot nu toe bleek altijd dat ik als vrijgezel gelukkiger was/ben. Dus ik ga lekker egocentrisch door het leven
Dus Kaneel heeft bijna nooit zin en jij ook niet. Perfecte match dunkt me.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben ik wel bereid om zin te maken. De eerste twee maanden ofzo. Daarna zal ik het wel weer opgeven waarschijnlijk.
Gelukkig kun je in een reageerbuis ook baby's maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus Kaneel heeft bijna nooit zin en jij ook niet. Perfecte match dunkt me.
Gewoon pipetje gebruiken nadat hij een fapje heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig kun je in een reageerbuis ook baby's maken.
Goeie nieuwe tijd!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helemaal prima. You do youquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... nou, ik ga even voor mezelfIk heb altijd belachelijk lange tijd tussen relaties en tot nu toe bleek altijd dat ik als vrijgezel gelukkiger was/ben. Dus ik ga lekker egocentrisch door het leven
Beter is een petrischaaltje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
huehuequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Ik ben nooit heftig dus dan red ik de 12 zeker wel.
Toch een vreemde uitspraak als je tijdens je relatie 4x p/w seks had.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee hoor, ik haat geen mannen, ik houd gewoon niet van piemels in mijn vagina.
Altijd goede Lokalokpostquote:
Zeker.quote:
* ChildoftheStars maakt notitiesquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ui in grove stukken fruiten.
Een rode paprika, een courgette en een wortel (of twee kleine) in grove stukken paar minuten meebakken.
Paar teentjes gechopte knoflook, theelepel koriander en theelepel komijn even meebakken.
Dan een liter groentebouillon, een blik gepelde tomaten, 200 gram gewassen rode linzen, twee blaadjes laurier en wat tomatenpuree erbij mikken en half uurtje laten pruttelen.
Laurierblaadjes eruit vissen, pureren en dan smikkelen maar.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ui in grove stukken fruiten.
Een rode paprika, een courgette en een wortel (of twee kleine) in grove stukken paar minuten meebakken.
Paar teentjes gechopte knoflook, theelepel koriander en theelepel komijn even meebakken.
Dan een liter groentebouillon, een blik gepelde tomaten, 200 gram gewassen rode linzen, twee blaadjes laurier en wat tomatenpuree erbij mikken en half uurtje laten pruttelen.
Laurierblaadjes eruit vissen, pureren en dan smikkelen maar.
Gedroogd inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars maakt notities
Dat klinkt heel erg lekker.
Gedroogde linzen?
#viesdikquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gedroogd inderdaad
Je kunt de soep nog aanlengen met water, maar ik hou van lekker dik
Seks hebben met maar 1 vrouw tegelijkquote:
En een paard.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seks hebben met maar 1 vrouw tegelijk.
Ik denk dat het gewoon vet is.quote:
Je weet het maar nooit. Beyonce heeft het over jelly.quote:
Maar die is dan ook geestelijk gehandicappedquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Beyonce heeft het over jelly.
Ben 2x zo lang duhquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
duh, geen grammetje vet aan dat kind
en volgens mij vreet ze nog meer dan ik ook
Ja, als je zeppelin bent misschienquote:
Mja ik weet niet wat jij eet maar over het algemeen eet ik niet zoveel hoor. Dan heb ik gewoon honger.quote:
Ze is klein, geen lelijke trolquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu stel ik me MeMo zo voor:
[ afbeelding ]
ik eet de laatste tijd sowieso amperquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik weet niet wat jij eet maar over het algemeen eet ik niet zoveel hoor. Dan heb ik gewoon honger.
Maar daardoor kan ik op andere momenten weer meer eten.
Momenteel ben ik een beetje de hele tijd aan het eten al een paar weken, en dat merk ik echt wel helaas![]()
Ik ga dus voor een voedselvergiftigingskuur naar vietnam
Soul Of A Nation. Afro-Centric Visions In The Age of Black Power: Underground Jazz, Street Funk & The Roots Of Rap 1968-79quote:
Klopt wel aardigquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu stel ik me MeMo zo voor:
[ afbeelding ]
Is niet goed voor je!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik eet de laatste tijd sowieso amper
Klinkt wel interessant.. zal het straks eens luisteren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:34 schreef Barbusse het volgende:
Soul Of A Nation. Afro-Centric Visions In The Age of Black Power: Underground Jazz, Street Funk & The Roots Of Rap 1968-79
Nee mja dat gaat ook maar langzaam eraf hequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
i knowmaar ik snoep/snaai dus ook niet maar tis niet dat je het aan me ziet ofzo
![]()
het speelt al wel n tijd hoor, al week of wat maar goed, tis sws geen gezonde levensstijlquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee mja dat gaat ook maar langzaam eraf he
Nee je moet wel voor jezelf zorgen!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het speelt al wel n tijd hoor, al week of wat maar goed, tis sws geen gezonde levensstijl![]()
Gemiddeld voor een Aziaat?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben bijna gemiddeld qua lengte hoor, 1.64m, ze overdrijven
Oooooow, dat is gewoon aandoenlijk, niet mini.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 14-jarige zeggen, maar ik ken meerdere 14-jarigen die langer zijn dan 1m64.quote:
Het was de soundtrack van een tentoonstelling in Tate Modern over zwarte burgerrechtenbewegingen en cultuur. Dubbel vinyl met groot booklet en artprintsquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.. zal het straks eens luisteren.
het is maar 5 cm onder het landelijk gemiddelde hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 14-jarige zeggen, maar ik ken meerdere 14-jarigen die langer zijn dan 1m64.
Is dat niet een beetje jong voor je?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 14-jarige zeggen, maar ik ken meerdere 14-jarigen die langer zijn dan 1m64.
Ik heb er ook 1quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein maar fijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een reus dusquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is maar 5 cm onder het landelijk gemiddelde hoor
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje jong voor je?
Ik verwijs ze door naar Heatwave.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje jong voor je?
Dan moet het wel waar zijn wat ik zeg.quote:
Niet eens naar Faxquote:
Jij hebt toch altijd gelijk Airquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet het wel waar zijn wat ik zeg.
Haiquote:
Die heeft Samzz ooit afgewezen dus die is definitief af wat mij betreft.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan zo'n kind op d'r 14e niet al met zoveel afwijzing opschepen
Dat kleine zit niet alleen in de lengte maar ook in het incasseringsvermogen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin is 166cm en kan er niet tegen als ik haar kleine noem.
Heb je al goeie hakken voor onze volgende date?quote:
Worden ze hard van, de snowflakes.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan zo'n kind op d'r 14e niet al met zoveel afwijzing opschepen
Oeh, dat ga ik ook tegen haar gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kleine zit niet alleen in de lengte maar ook in het incasseringsvermogen.
Nee geen zomersequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al goeie hakken voor onze volgende date?
Wait what nowquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft Samzz ooit afgewezen dus die is definitief af wat mij betreft.
"Ach, single zijn is ook wel eens leuk..."quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, dat ga ik ook tegen haar gebruiken
Ik hoop maar voor je dat ze niet heel hoog kan schoppen met die kleine benen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, dat ga ik ook tegen haar gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Verbazend aangezien Samzz verder iedereen heeft gehad ja
Die wijvennijd staat je niet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We gaan samenwonen...quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ach, single zijn is ook wel eens leuk..."
quote:
PI jongens, PI.quote:
Verkeerde smiley voor een sarcastische opmerking.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar er staan eenals PI, dan is het toch een grapje.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou, of dat doorgaat moeten we nog maar even zien na dit soort uitsprakenquote:
That's what he said huehuehuequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben bijna gemiddeld qua lengte hoor
Alles?quote:
Nee, dat ben jij, fliefte Dino.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar er staan eenals PI, dan is het toch een grapje.
Ik mis altijd een heleboel grappen.quote:
Mag je niet roepen als wijf. Je moet lief zijn. Zijn de regels.quote:
In mei kan ik nog wel. Begint wel vol te lopenquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles?Dan maar echt snel een datum plannen met gcjoel.
Nou echt hequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Witte ridders, onderschat ze niet.
"Vol", hue hue!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In mei kan ik nog wel. Begint wel vol te lopen
Whehe, kan wel wat hebben, die kleine.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, of dat doorgaat moeten we nog maar even zien na dit soort uitspraken
Maar tof, kerel. Feli!
Feest van herkenning, of niet?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Witte ridders, onderschat ze niet.
Nog ff en je bent Eldihihino. Zo'n blije giecheluser.quote:
Wat? Bier drinken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah dat verklaart wat je eerder zei.
Tof!
Voor dat moment gaat m'n account door de shredder.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en je bent Eldihihino. Zo'n blije giecheluser.
Deze vrouw wil...quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In mei kan ik nog wel. Begint wel vol te lopen
Minstens 2 keer per dag dat er een huurder uit moet.quote:
Ik heb al heel lang geen note meer van je gekregen, Dinoquote:
Da’s meer om plek voor Warhammer te hebbenquote:
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ook bier drinken. Altijd bier drinken.
Mijn fust is nog niet leeg en ik ben tripel-moe. Kom helpen!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ook bier drinken. Altijd bier drinken.
Ah, prioriteiten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da’s meer om plek voor Warhammer te hebben
Zelfs met huurder heb ik plek voor twee extra menschen in huis zonder dat ze erg in de weg zitten.
Ja maar als het je dan ineens lukt ben je een sletquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar is slutshaming een ding dan? Hoe meer hoe beter is toch het credo?
Voor buitenstaanders worden altijd lijntjes getrokken. Ik vraag me af of de persoon in kwestie ook af turft of een notitieblokje bijhoudenquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar is slutshaming een ding dan? Hoe meer hoe beter is toch het credo?
Dit is Fok! Het is of pandapunten sparen, of 2 keer per week naar swingerparties.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar als het je dan ineens lukt ben je een slet
Ja goed bezig!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al klaar om een lijntje te trekken.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok! Het is of pandapunten sparen, of 2 keer per week naar swingerparties.
Ja maar, er is niets mis met een slet.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar als het je dan ineens lukt ben je een slet
Waar zitten de SE's dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok! Het is of pandapunten sparen, of 2 keer per week naar swingerparties.
Teveel ervaring, ditdat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, er is niets mis met een slet.
Is hier toch sowieso een grote inteeltbende?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor buitenstaanders worden altijd lijntjes getrokken. Ik vraag me af of de persoon in kwestie ook af turft of een notitieblokje bijhouden
Ja dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan ik weer gerust slapen vannacht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, er is niets mis met een slet.
Duurt lang!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liniaaltje erbij. Hello Kitty-pen.
De wattes?quote:
Als je een stukadoor inhuurt ga je die toch ook niet afwijzen omdat die teveel ervaring heeft?quote:
Pandaswingers.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus man, wel beetje bijblijven hoorquote:
Alleen van horen zeggen.... Maarja er worden ook wel eens losse flodders geschoten huehue dus de vraag is vaak dan wel of iets waar is of nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is hier toch sowieso een grote inteeltbende?
Ja, jij vind dat intimiderend?quote:
Deze SC is wel de grootste ons-doet-ons kliek op Fok jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is hier toch sowieso een grote inteeltbende?
Gast, kom op. Even uit die Malta versnelling.quote:
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag, vrouw? Met je Jezus. Die is al te druk met sturen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jezus man, wel beetje bijblijven hoor
Als ie het bij Elvi niet doet, dan is het bij mij ook ijdele hoop.quote:
Iedereen weet dat je slet bentquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef HeatWave het volgende:
AH, deze discussie weer. Ik ben van don't ask, don't tell and everybody happy.
Discreet als een high class escortquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ie het bij Elvi niet doet, dan is het bij mij ook ijdele hoop.
Don't tell me what to do, you're not my real momquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, kom op. Even uit die Malta versnelling.
Nee, niet iedereen nog, maar ik ben er aan aan het werkenquote:
Nee.quote:
De enige verhalen die ik over jou heb gehoord zijn tig vrouwen die je afgewezen hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Gekkie wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat zal het roesten hoeveel iemand er gedaan heeft, zolang er geen ziektes achtergebleven zijn /care.
Ik zal het iedereen vertellen die ik kenquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen nog, maar ik ben er aan aan het werken.
Dit was toch een keer gaande in een of andere SC?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat zal het roesten hoeveel iemand er gedaan heeft, zolang er geen ziektes achtergebleven zijn /care.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
De enige verhalen die ik over jou heb gehoord zijn tig vrouwen die je afgewezen hebben
no offensce verder
Het is niet faxiequote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
De enige verhalen die ik over jou heb gehoord zijn tig vrouwen die je afgewezen hebben
no offensce verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |