Nou, officieel mag het dus niet, want verboden middelen uitvoeren, maar 2 pilletjes zullen ze echt niet vinden.quote:
Ja nja dan denk ik al: laat maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, officieel mag het dus niet, want verboden middelen uitvoeren, maar 2 pilletjes zullen ze echt niet vinden.
Het is dus aan jou of je het het risico waard vindt.
Ja, dat snap ik wel hoorquote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Als ze m'n pil maar niet afpakken want menstrueren boven een gat in de grond lijkt me niet tof.
Nou echt. Maar heb voor de zekerheid altijd in handbagage en koffer een strip zittenquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Als ze m'n pil maar niet afpakken want menstrueren boven een gat in de grond lijkt me niet tof.
ja met pillen om niet zwanger te wordenquote:
Daar heb ik geen hormonen voor nodigquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja met pillen om niet zwanger te worden![]()
Van die hormonen rotzooi waarvan je een ontstabiel kutwijf wordt
Ah die, mooi meegenomen danquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja met pillen om niet zwanger te worden![]()
Van die hormonen rotzooi waarvan je een ontstabiel kutwijf wordt
"Iew, dit gat ligt vol met sliertjes en bonkjes!"quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Kleine Memotjesquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog steeds een kutwijf maar voel mezelf pilloos veel beterdus mocht ik ooit weer iets aan seks gaan doen, komt die troep mijn lijf niet in
Nee nee, aan de koters jij!quote:
En als die niet werken gewoon werpen toch?quote:
abortus bestaat thank god ook nog in dit landquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als die niet werken gewoon werpen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |